2009年6月17日星期三

日本 - 牛丼 (Gyu-don)


"牛丼" - 日式牛肉蓋飯~

1. 預備火鍋用肥牛片1盒(約300g); 洋蔥1個切粗絲備用。

2. 汁料: 柴魚味素1茶匙、日本醬油3湯匙、味醂2湯匙、糖2湯匙和清酒1湯匙拌勻。.

3. 燒熱油鑊爆香洋蔥絲後,下火鍋肥牛片炒勻至洋蔥絲變軟。

4. 加入清水1杯,再加入(2)之汁料拌勻煮滾,滾至牛肉全熟。

5. 盛好白飯(一定要用日本珍珠米喎!),將煮好的洋蔥牛肉連適量汁料淋在白飯上。

6. 灑上少許日本七味粉即成。

NOTE

 可加一隻日本雞蛋(生食用)在熱飯上面拌勻同食~ (我買唔到生食用既日本雞蛋,所以用咗有機半熟蛋代替!)

 汁料可用市面上現成的牛丼汁,包裝上有指示加水的份量~ 方便易用!





8 則留言:

  1. 肥牛在那麼賣呀?  原來有生日用的日本蛋!
    [版主回覆06/18/2009 07:21:00]我喺泗和行買既~ 一盒急凍已切咗薄片,用來打邊爐既!
     
    日本蛋唔係隻隻都可以生食架! 我講果種係指明"生食用"~~~
     
     

    回覆刪除
  2. Gaileは林家歐巴桑2009年6月17日 下午7:36

    我都未聽過有生食用既雞蛋,因為我好鐘意煮韓式拌拌飯,次次都係用普通半生熟蛋,食咁多真係唔知會唔會有禽流感
    你煮既牛丼真係拍得住restaurant...
    [版主回覆06/18/2009 16:33:00]白飯配生雞蛋 + 蔥花 + 醬油拌勻來食,係日本人既傳統食法來架~ 佢地仲有好多種唔同風味既生雞蛋拌飯專用醬油!
     
    日本雞蛋係標榜"無菌" - 不過只係日語漢字~ 意指含菌量低,所以可以生食都冇問題! 並非完全無菌咁解~
     
    我喺香港Sogo + CitySuper 都見過生食專用既日本雞蛋,妳住台灣更加冇可能冇啦! 我唸妳冇留意過啫~ 我唸妳去Sogo 超市應該有得賣!
     
     

    回覆刪除
  3. 我買開日本蛋,但係唔覺有你講既"生食用"蛋,你係HK見過?
    [版主回覆06/18/2009 17:09:00]我3月返香港時先喺Sogo 見過,仲有條日本阿伯喺度派單張宣傳! (d雞喺果個日本阿伯養既!) 我見得意仲帶咗張野返來比老公睇,不過揼咗咯!  之前都喺CitySuper 見過~~~
     
     
     
     
     
     

    回覆刪除
  4. icic,thank you 
    我淨係係吉之島同百佳買,所以未見過
    [版主回覆06/18/2009 17:52:00]我唸妳去Sogo 一定有!
     
     

    回覆刪除
  5. 嘩,你真係好勁!什麼國家的食物你都懂得煮.
    [版主回覆06/18/2009 23:24:00]多謝! 不過我唔係好勁~ 得閒睇吓多d食譜書 + 上下食譜網學吓野啫~~~~
     
     
     
     
     

    回覆刪除
  6. 真係好鬼正~
    你咁識煮野,唔怪得V生成日同你的飾物找個伴
    [版主回覆06/19/2009 17:21:00]thank you~
     
    不過我先係V,我老公其實係T生~ 我係成日都好鬼happy 既Mrs.T嘛!  最近唔搵幫佢地搵伴住嘞,最近搵緊個靚相機幫佢地影相!
     
     
     

    回覆刪除
  7. 我都係第一次聽生食用雞蛋....
     
    你煎得隻蛋好靚呀...有冇咩獨門秘方...教吓我...我想煎到好似你啲蛋白咁靚..我次次都煎到啲蛋白有少少脆口咁....(吾知你明吾明我既表達呢)
    [版主回覆06/22/2009 07:35:00]妳下次去香港時,去Sogo 及及~
     
    我知妳講乜 - 因為我平時煎荷包蛋就係要煎到好似妳果d咁! 香口嘛~~
     
    至於我煎依種蛋.......重點係唔好燒咁熱油囉! 落鑊後見蛋白變白,就即剷起 (唔好反喎!)
     
     

    回覆刪除
  8. 我至愛既肥牛,去吉野家最鍾意食既呢
    我覺得放多洋蔥好好味!
    [版主回覆06/24/2009 21:06:00]其實我都放咗好多洋蔥架! 不過老公個食肉獸只夾哂d牛肉......
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...