2009年6月21日星期日

屋企第19把菜刀 - 單人牌斬刀~ 真係要收手嘞!!! (2009年6月21日)

今日喺昆仲軒飲完茶 + 贏咗漂亮既一仗~  即時身心舒暢!!!

見時間尚早 + 天氣好好,唔想咁快返歸~ 於是又去咗Fort 既TK Maxx 及及,又比我執到筍野!!!

依排手痕好鍾意baking~ 早幾日見到TK Maxx 有個幾好既spatual,好啱用來抹平蛋糕忌廉~ 不過果日正在考慮中......今日心情特別靚靚 ,就決定去買起佢! 點知.........


 八卦又走去睇吓廚刀,比我搵到把超筍野!171253322.gif picture by veronica_tsim

 個套係"孖人牌"......

 但裡面既係"單人牌"斬刀......(我估係因為刀上既字印矇咗,所以淪落到成為TK Maxx 既2nd choice!)

話之佢孖人定單人,1st 定 2nd~ (押韻喎! ) 反正都係姊妹牌子~ 而且渣上手手感極好! 最重要係價錢實在太太太吸引嘞 - 承惠£9.99!!!!! 仲要得一千零一把......唸都唔洗唸即時立咗佢!

不過屋企廚刀數目已到達咗太驚人既地步嘞 - 19把! _370.gif image by veronica_tsim

各位~ 我真係會金盤洗手嘞!!!

 就係依個衰野引我今日去TK Maxx 嘞!!!

同場加映 - Honey Mango~

見好多英國網友都激讚既巴基斯坦店芒果~ 我今日又整咗盒!

不過原來Glasgow 唔係間間巴基斯坦店都有依種芒果賣架! 我行咗3間先搵到!! 巴基斯坦店,店主當然係巴基斯坦人啦~ 我一入到店......

c562502d.gif image by veronica_tsim 店主: 妳好! (普通話) Mangoes???

_1670.gif image by veronica_tsim 我: Yes~

_1669.gif image by veronica_tsim 店主: £4.50 each! (指一指店角.....)

_1561.gif image by veronica_tsim我: OK! (即時攞咗盒去counter 比錢~)

_1557.gif image by veronica_tsim店主: 西瓜? 芥菜?? (全部廣東話! 芥菜你地都有??? )

_381.gif image by veronica_tsim我: No thanks, just mangoes! Hey~ How do you know I was looking for mangoes?

_344.gif image by veronica_tsim 店主: Oh~ It's a long story......Are you sure you don't want 西瓜? 榴槤??

_359.gif image by veronica_tsim 我: Na......I hate durian!!!

_346.gif image by veronica_tsim 店主: You don't like 榴槤??? (好似覺得我好怪!)

 英國網友買到既靚芒果都好平! 不過我依盒6隻要£4.50呀~~~~~

啱啱整咗隻......一切開一陣芒果香直衝鼻窿~~~ 真係好鬼香 + 好鬼甜喎! 果然冇改錯名!!

聽日就用佢來整芒果雪糕比老公食~~~




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...