2009年5月24日星期日

Wagamama@ Silverburn (2009年5月23日)

一向食開Wagamama 都係喺Glasgow city centre 果間......

尋日(5月23日)去Silverburn 行街~ 平時去親Silverburn 都會去食YO!Sushi,不過尋日天氣好凍唔想食生冷野,想食熱辣辣既食物 - 咁最好食湯麵嘞! 喺Silverburn 冇其他選擇......所以就去食Wagamama~~~~

 我又係order 例牌既Wagamama Ramen......

 老公又係例牌炒飯定食......

有所不同既係,平時我地叫多個side order - Chicken Yakitori (雞串燒)......

不過我地今次要咗個新野 - 炸雞塊~

幾乎次次都係食果d野,咁有乜好講呢?

老公話佢個炒飯同Glasgow city centre 店味道差唔多 (我都食過老公個飯,真係同平時冇乜分別!);

不過我個Wagamama 湯麵就比Glasgow 店好食好多!!!! Glasgow 店既湯麵湯底好淡,而且麵經常都會over cooked 到太腍......(等我仲以為Wagamama 既連鎖店間間水準都係一樣呢!) 反之Silverburn 店既麵就煮得恰到好處~~~ 驚喜啊!

今次試既新野"炸雞塊",實在太好食嘞!!!!! 雞肉雖然係炸,但加咗混合香草令雞肉好香口,而且並唔會乾爭爭,加埋個酸酸地既沾汁,真係非常唔錯! 我唸依個炸雞塊應該好容易自己整,不過我要唸唸個汁係點調出來......

冇唸過求其食餐Wagamama 都會有驚喜喎!  不過......


 Wagamama Silverburn 比Wagamama Glasgow 細好多,但人流又多過Glasgow 店喎! 所以lunch time 時竟然要排隊!!! 尋日我地餓到死都要排咗10分鐘先有位......

(我要試吓自己整個炸雞塊! )





1 則留言:

  1. wagamama  對我來講, 好奇怪, 就好似麥當勞o甘, 不是勁好食, 但耐唔耐就要走去幫襯一次!
    [版主回覆05/26/2009 18:40:00]我唸唔到食乜先會去Wagamama.
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...