2009年5月11日星期一

Stirling 湖區半日遊 (2009年5月10日)


天氣超好~~~ 去Dobbies 買完野,就同老公遊車河! 記得舊年夏天同老公去玩Go Ape,場地附近有一片好靚既草地生滿blue bells......於是我向老公提議去返果度 - Aberfoyle~

 場地位於山上既Queen Elizabeth Forest Park~

 去到雖然都見到有blue bells,不過仲未算盛開果隻~ 應該仲未係時候......過多一兩個月度啦!

 冇blue bells 睇,就行咗去場地另一邊睇瀑布!

 上次來玩Go Ape,飛喺半空時已見到有條瀑布,不過玩完後冇時間行,所以冇過來瀑布依邊!

 我地沿住條河散步......

 天氣又好,風景又靚~ 真係好relaxed!

 見親水都要玩吓既性格!

行咗大約個零鐘頭,我地就繼續遊車河!

 渣咗去老公其中一間office 果頭 - Callander~

 喺附近既Loch Venachar 落車又行咗一陣~

我地見到有幾個人喺湖邊釣魚 + 燒烤,Loch Venachar 湖畔真係一個好好既燒烤地點~ 搵日等我同老公來個二人燒烤先! (我有個未開光既超迷你"自私"燒烤爐,只夠二人用架咋!! )

 睇吓Loch Venachar d水幾清!

 比依隻喺湖邊雀仔玩死 - 搞到我成個癲婆咁追住佢索哂氣先影到依幅相!!!!!

喺Loch Venachar 散步完,開始有少少肚餓,於是返上車去Bridge of Allan 食飯......

 途中比我地撞見大名頂頂既Hamish!

Hamish 係一隻蘇格蘭既高地牛 (Highland Cow)~ 其實"Hamish"係佢個名,但我喺網上見好多中文blog,都錯誤地指Hamish = 高地牛.......係錯架!!!!!!!

 點解Hamish 咁出名? 因為佢體型比其他高地牛大,外表傻更更好可愛~~~ 而且佢對遊客好友善! 直頭成個蘇格蘭"旅遊大使"咁款! 

Hamish the Highland Cow
 仲巴閉到有人幫佢出兒童書!

不過尋日冇時間落車睇清楚Hamish,下次先再去探佢~~~~



12 則留言:

  1. 嘩,真係唔錯的一個地方.我都好想同老公溫馨地出門玩一下.好惜我兩個都唔捨得不同兩個仔一起.所以我們每次去旅行都一定是三人行(細仔未出生)同四人行.
    [版主回覆05/12/2009 16:24:00]咁其實一家人去又有另一種溫馨啫!
     
     

    回覆刪除
  2. 好靚呀!個環境好舒服。 我同樓上果位媽咪一樣。都想以人世界又係唔捨得兩個仔。下個星期一我同老公結婚七週年。我地都諗住呢個星期五唔番工出去行吓。
    [版主回覆05/12/2009 16:23:00]就係唔想有小朋友阻頭阻勢,我 + 老公先過足二人世界,先生小朋友!
     
     

    回覆刪除
  3. 妳部相機影D相都幾靚喎, 請問係什麼牌子& model ?
    [版主回覆05/12/2009 16:19:00]我部係Panasonic Lumix DMC -TZ3~ 已經出咗2年架嘞!
     
    我強力推介Panasonic 既相機,因為佢地防震好勁! 我老公渣緊80 miles,我一樣可以影到車外風景清清楚楚~ 
     
     

    回覆刪除
  4. 你咩咗新袋喎!
    隻牛好可愛呀!
    [版主回覆05/12/2009 16:15:00]係呀~ 買咗唔用既話,買來做乜呀?
     
    Hamish 個樣真係幾傻幾可愛既~~~~
     
     

    回覆刪除
  5. Hamish  ...好得意 , 第一次見 , 一陣開比囡囡睇你個Blog 先 .
    [版主回覆05/12/2009 16:13:00]尋晚喺一個台灣人既blog,見到有人話Hamish 果樣似周杰倫!  笑爆咀~~~~~
     
     
     

    回覆刪除
  6. 個環境真係好靚~~
    有時覺得住係英國都唔錯,可以好寫意呢
    [版主回覆05/13/2009 06:46:00]靚係好靚~ 不過間中去吓就無彷,要我住喺果度就咪搞! 果度連手提電話都收得唔好架! 我始終都係鍾意香港~~~~~
     
     

    回覆刪除
  7. 好舒服呀呢個地方,再加上天朗氣清又唔會熱,真係一個好relax & sweet的節目!我自己最怕熱同潮濕 的天氣,所以係香港真係無咩幾何去郊遊.......
    [版主回覆05/13/2009 06:45:00]其實我覺得香港都有好多好靚既地方架! 講天氣我反而比較鍾意香港,因為冇咁凍 + 多太陽 只係夏天時比較熱囉.......
     
     

    回覆刪除
  8. So sweet wor..still going on dates with your husband! I like exploring new places! I bet u have to wake up real early to drive out? By the way, who took the couple picture for you guys? Or did u just put the camera on a tree or rock? And i see your pretty new bag! Btw, for bags that u use frequently, do u always put them back in their dust bags after using? As for those nicer ones that u only use for certain occasions, do u clean them before keeping them again? Sounds stupid of me to ask such questions..but my mum always nags at me to keep my bags properly. i always find it a chore to take them in and out of the dust bags!
    [版主回覆05/13/2009 06:43:00]no actually we didnt have to wake up early~ cos during spring summer time in the UK, it's still sunny outside until 9ish pm!
     
    no we took the pics by using a tripod~ we have a few tripods, we always keep one in the car; one for travelling, and there are 2 or 3 at home as well.
     
    yes i use a soft dry cloth to wipe the bags i only use occassionally, then stuffed the bags with tissue paper before i putting them back to the dust bags.
     
     

    回覆刪除
  9. the more i look, the more i feel that the bag really suits you! Enjoy your new "love"!
    [版主回覆05/13/2009 06:35:00]thanks~
     
     

    回覆刪除
  10. 第一張相好靚呀,香港要搵呢類地方我估都要去到新娘潭,不過對於我呢啲"香港人"就真係太遠喇..........
    妳hon hon好似瘦咗啲呀,係咪呀
    [版主回覆05/14/2009 06:00:00]淨係第一張靚咋? 其實香港都有好多好靚既地方既~~~~
     
    我返咗香港3星期,返到來時佢輕咗; 不過而家重返咯! 我自己就覺得冇乜分別~ 係你地先成日話佢又肥咗又瘦咗咁.......
     
     

    回覆刪除
  11. Katrina話Hamish是一隻大牛喎...
    [版主回覆05/14/2009 05:57:00]Katrina 好叻女喎!
     
     

    回覆刪除
  12. 估唔到 Stirling 都有長毛牛, 風景好靚.
    [版主回覆05/15/2009 17:09:00]點解估唔到?  依度唔算有好多,不過都唔止Hamish 一隻......
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...