2009年4月20日星期一

V媽媽靚正餸2009 - 3月23日



鹹肉豆腐湯; 乾煎豉油皇大蝦碌; 清蒸紅頸魚 & 炒菜心

是晚我約咗朋友出街食飯,本來同V媽媽講咗話唔返屋企食飯,所以佢就煮少d餸~ 不過V家一向好鬼夜先食飯,我去完街返到屋企時正好剛剛開緊飯......我見到有大蝦碌 + 又有紅頸魚,又想食埋一份!!! 所以我幫手裝飯時,連自己果碗都裝埋...(我係飯人來嘛!!!)

V媽媽: 妳正一衰人來架! 又話唔返來食飯,等我冇煲妳飯!!!

V媽媽見我話之前果晚條紅頸魚好正,今餐又買多條! 不過依條冇影相啊......


鹹肉 / 鹹豬骨豆腐湯

1. 五花腩 / 豬骨用大量粗海鹽醃好,放入雪櫃一晚。

2. 將醃好的五花腩 / 豬骨汆水一會,去清血水和多餘鹽份。

3. 燒熱油鑊爆香薑數片和略拍蒜頭數粒。

4. 加入適量清水煮滾,加入五花腩 / 豬骨,用雞精調味。

5. 待湯大滾後轉中小火滾45分鐘(五花腩) 至1小時 (鹹豬骨)。

6. 最後加入豆腐和白菜仔滾約10分鐘即成。

P.S. 上海菜一向以"濃油赤醬"口味濃為特色,而依個湯正係上海菜來,味道鮮鹹~ 所以雖然五花腩 / 豬骨已醃鹹,但仍然要用上雞精來調味! 另可用雞粉或清雞湯來代替雞精粒~

依味係老公其中一樣至愛!

乾煎豉油皇大蝦碌

材料只有新鮮大蝦碌 + 生抽!

1.大蝦碌剪去眼鬚和腳瀝乾備用。

2. 燒熱油鑊下大蝦碌,快手炒至轉色。

3. 澆進生抽快手兜勻上碟即成

 V媽媽: Andy 好鍾意食依味啊呵?

 我: 係呀!

 V媽媽: 等佢下次返來時,我又整比佢食!

(喂~ 喂~ 喂~~~~ 老公唔返香港,都可以整比我食呀吓!!?!??!




3 則留言:

  1. 我發覺你真係好擦得,但仍然有美好的身材,真係羨慕死人啦!
    [版主回覆04/22/2009 01:10:00]其實我食極唔長肉之嘛~
    但完全唔係美好身材!!!!!
     
     

    回覆刪除
  2. 嘩 ...出街食完 , 返到屋企又可再食多一餐 .... 勁 !
    [版主回覆04/22/2009 01:09:00]街果餐同屋企依餐完全不能相比!!!!
     
     

    回覆刪除
  3. 你屋企都幾好餸, 好耐無食過新鮮魚, 真係流口水, 仲有個咸豬骨湯, 我屋企都興飲呢個湯水
    [版主回覆04/22/2009 01:08:00]係我返香港先咁好餸架咋!
    V爸爸 + V媽媽想健康d,近年都食得清淡d咯~~~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...