2009年4月20日星期一

Ad Lib Glasgow (2009年4月18日)

天氣超好陽光普照既weekend~  星期六(4月18日)同老公去咗好耐冇去過既Ad Lib 食lunch!

Ad Lib 係一間trendy bar + restaurant~ 食物水準一向都唔錯! 而且每隔一段時間就會轉新餐牌,經常都有新鮮感 + 驚喜! 不過唯獨唔好既係 - 因為轉咗餐牌,好耐之前食過一個好好食既串燒雞肉頭盤而家冇咗......

 我既頭盤 - 周打煙黑線鱈魚鮮蜆湯, 配玉米麵包 (Smoked Haddock & Clams Chowder, with Corn Bread)~

依個湯係餐牌上既新野來,非常香濃好味!!!! 煙黑線鱈魚係用冇經染色既靚野; 魚肉 + 蜆多到塞滿個碗; 加埋一大咋新鮮切碎parsley......材料 + 做法都一絲不荀,真係非常美味!!!!!

 Corn Bread (玉米麵包)係一種以cornmeal 為主要材料做成食物,口感微濕 + 鬆軟,介乎蛋糕與麵包之間; 味道可甜可鹹,主要視乎所用既材料; Corn Bread 既食法一般都係用來代替西餐既麵包e.g. 可配湯或其他主菜~

 Cornmeal 係一種用曬乾粟米粒磨成幼末既黃色粗磨粟米粉~ 同一般煮餸用既粟粉完全唔同!

而我個周打湯所配既Corn Bread 係最普通既純口味 - 味道微甜 + 非常鬆軟~ 同我個周打湯非常配合!

 老公最鍾意既Ad Lib 頭盤 - Nachos (墨西哥辣豆肉醬粟米脆餅)~

依個應該係Ad Lib 其中一個招牌菜!?!?!?? 因為改咗咁多次餐牌,依個一直都留喺餐牌上~ 而老公次次去親Ad Lib,都一定係點Nachos 做頭盤!

又好食又大份~ 如果唔太肚餓的話,只食依個頭盤都夠!

 我既主菜 - 蟹肉扁意粉 (Crab Meat Linguine with Olive Oil, Cherry Tomatoes, Red Chilli, Coriander and Lemon)~

依個意粉係乾炒完全冇汁既,炒得好有鑊氣,離遠已經聞到香噴噴!

當中既蟹肉令我好意外 - 好多蟹肉之餘,竟然仲好鮮甜 + 好香蟹味! 就算只食意粉,都食到意粉沾上咗蟹肉既香氣~~~~~~ 正!


 老公一貫order 既招牌漢堡包~

我一向相漢堡包冇乜興趣......所以連試都廢事試!

依餐lunch 我非常咁滿意!!!咁耐冇去過Ad Lib,經濟唔好都冇改用cheap 料,依點真係好難得~  而且我覺得佢地食物水準仲提高咗好多添!

(我好有興趣嘗試煮我既頭盤周打湯+ 主菜蟹肉意粉......)




12 則留言:

  1. Corn Bread 好似幾好味咁喎 ....
    咁你快D嘗試煮既頭盤周打湯+ 主菜蟹肉意粉啦 ....
    [版主回覆04/20/2009 23:09:00]Corn Bread 真係幾好味! 冇普通麵包咁寡~ 我以前整過一次,果日食緊時,老公問我幾時再整......我睇吓今晚買唔買到cornmeal 先~~~~
     
    我有好多好多菜都想煮呀!!!!!!!!!!!!!
     
     

    回覆刪除
  2. 個湯真係落足料Bor~~~
    [版主回覆04/20/2009 23:04:00]料多過湯! 個湯要成£6,不過我覺得物有所值!
     
     

    回覆刪除
  3. 我都好喜歡吃Corn Bread,經常與仔仔讀Dora Reading Book時有個故事提到Corn Bread都好想食,請問你知不知如何做,和有沒有心得可分享
    昨日因太太突然要我找那個豬肚湯的食譜,發現這個美食Blog,我很同意其中一位回應,氣味很難嗅,我叫太太掉了算吧,她當然沒有掉,還是弄了出來,又幾好味
    [版主回覆04/20/2009 23:03:00]一個人人都覺得好鬼難聞既豬肚都可以煮出美味既湯 / 餸菜 - 中國人喺美食方面既智慧真係唔可以睇小!
     
    我對Corn Bread 既認識,反而係從Tom Hanks 既"The Green Mile"~  我好耐之前整過一次! 不過當時未寫blog,所以冇存食譜! 我睇吓今晚買唔買到cornmeal,或者今晚整 + 聽日出食譜~~~~
     
     

    回覆刪除
  4. 你好 Mrs. T,
    看過你的blog 幾次,忍唔住要say hello. 我老公is British(Manchester) and we live in Shanghai now. We left HK in 97' and moved to Melbourne. Singapore and Mumbai . 我係expatriate wife,最大責任就是照顧老公及our babies cats . Checked out your blog and found we have a few things in common. We both from HK , both married to British , love cooking and shopping ( who doesn't ?) . Keep the good work with your blog and chat with you soon.
    [版主回覆04/21/2009 21:11:00]歡迎妳!
    哈哈~~~ 睇落我地又確係幾相似! 不過我冇妳地住過咁多地方; 仲有我係dog person......
    咁妳老公都係BBC? 還是西方人?
    我都好想keep 住我blog good work.....但Yahoo Blog 好似好想趕客咁!!!!!
     
     

    回覆刪除
  5. 嘩~個湯好整呀,我估我飲埋個湯再加埋個包都飽咗大半
    [版主回覆04/21/2009 21:01:00]真係好正~ 個湯裡面其實仲有薯仔! 依個只係頭盤來,依個湯仲可以點一個大少少份量 - 係主菜來!
     
     

    回覆刪除
  6. Mrs Williams 威廉C太太2009年4月20日 下午10:45

    我上兩個星期係屋企自己整nacho黎呀, 結果衰左! 因為d汁太潮, 浸死哂d chips!
    [版主回覆04/21/2009 20:59:00]咦~ 妳有食譜呀? 分享吓吖??
     
    有冇唸住試多次呀? 一次唔得、兩次唔得...試多幾次都一定會得!!!
     
     

    回覆刪除
  7. 睇到個買相都感受到係超好食...
    [版主回覆04/21/2009 20:57:00]依間野真係好好食! 我遲吓會試吓整個湯 + 意粉~~~
     
     

    回覆刪除
  8. 唔該哂你呀 , 因為我家有 玉米粉 , 上次買吉士粉攞錯咗 , 變買多咗玉米粉呀 ......
    [版主回覆04/21/2009 21:45:00] 妳咁好笑既!!!!!
     
     

    回覆刪除
  9. 我老公係西方人, 如你喜歡及有興趣, please visit my Facebook . I posted quite alot of pictures for my family in HK to see what I am doing in Shanghai. Please Let me know. Maybe 下次可約一齊返香港吃牛雜米呢
    [版主回覆04/21/2009 21:46:00]好呀~ 不過我冇facebook 喎! (我老公有!)
     
    好吖~ 返到香港唔止得牛雜好食! 仲有好多野好好食~~~~
     
     

    回覆刪除
  10. 你唔駛要開Facebook 都可从看到我啲相架, 但我要add 你入我個list. So how can I get my email address to you or vise vera  ?
    [版主回覆04/22/2009 01:02:00]唔好意思~ 頭先個blog 完全唔掂回妳唔到......
     
    妳可以喺度留個私人回應嘛! 咁只有我登入時先睇到,其他人睇唔到架~
     
     

    回覆刪除
  11. 個湯真係好鬼吸引
    [版主回覆04/22/2009 07:53:00]我自己整既分分鐘冇佢咁多材料......
     
     

    回覆刪除
  12. 個湯+意粉
    人地未食早餐架嘛
    [版主回覆04/22/2009 18:33:00]咁下次醒少少食完早餐先入來嘛!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...