2009年4月26日星期日

一條冷返香港食食食2009 - 太平館, 泉章居 , 富記

今次返香港V媽媽徇我要求 - 煮多d飯~ 所以比以往少咗出街食飯,不過始終因為有正經事要辦,所以都幾常出街食!

可能經濟唔好,今次返香港發現有好多食肆水準差咗好多! 唔好味既就無謂講嘞~ 只講好味果幾餐啦......

太平館

有日同V媽媽喺銅鑼灣shopping,所以今次去咗比較少去既銅鑼灣太平館! (平時多去尖沙咀果間!)

2個人例牌點咗個二人套餐......

 一人一個海龍皇湯~ (好鍾意食佢地既港式餐包! )

 返親香港都一定要食既瑞士乳鴿~ 真係百食不厭!

 V媽媽唔食得牛肉,所以套餐裡面既乾炒牛河,改咗做肉片炒河~ 一樣好味! 仲係我 + V媽媽最鍾意既余均益辣醬呢!!!!

 個樣幾靚幾cute 既甜品蛋糕仔~ 不過我完全冇掂過......

泉章居

食客家菜出名既泉章居,都係我鍾意既食肆之一! 我未去英國之前,經常去泉章居食晚飯架!

可能為咗方便?

泉章居而家改咗套餐制剔紙仔落單......

 套餐包埋例湯~ (唔記得轉為白果豬肚湯!!!!)


 去泉章居緊係要食佢地既霸王雞啦!

 仲有佢地既梅菜扣肉! 真係好正~~~~~

 梅菜蒸鯇魚~

 唔知咩炒上素~ 本來係想點芥菜膽既! 點知V媽媽烏龍地剔錯咗......不過依個都炒得好好食!

富記

老舊既出名小店,每次返香港我都會去好多次! 因為......

 佢地既炒飯~ 我認為係最好食既炒飯,連老公第一次食過都即刻愛上!!!

 佢地既白切雞~ 曾經有網友認同 - 佢地既白切雞有一種難以形容既特別香味~ 喺別處係唔會食得到!

 富記既小炒都非常好,非常夠鑊氣!

 如果大家有機會去富記食飯,不妨一試以下我地V家既食法:

 先點一碟生既鯇魚片......

再點一個佢地超鮮味既生滾湯e.g. 魚雲湯, 及第湯, 魚腩湯 etc~ 唔同材料可配唔同菜去滾!

 湯來咗之後,將生鯇魚片立即加入湯內,魚片會即刻被灼熟! (相中既係及第西洋菜湯~)

咁既食法除咗令湯變得更鮮甜之外,魚片仲好滑滑~

魚片沾上胡椒粉豉油.....正!





10 則留言:

  1. 睇D相令我好想返香港
    [版主回覆04/27/2009 16:17:00]我無時無刻都想返香港!!! 來咗英國後,就覺得全世界冇一個地方及得上香港好........

    回覆刪除
  2. 個餐包係咪 嘉頓 餐包黎0架? 超市都有得買0架. 0向屋企丁熱佢黎食都好好食.
    [版主回覆04/27/2009 16:15:00]我唔知嘉頓餐包係咩味喎! 不過係黃黃地,少少甜 +好軟熟既餐包仔囉~ 超市有得賣都冇用啦! 我依度冇得賣嘛....
     
     

    回覆刪除
  3. 泉章居仲可以散叫架,不過次次都要叫佢先會拎本menu過黎囉
    [版主回覆04/27/2009 16:13:00]咦~ 係呀? 原來仍然可以散叫! 等我話比V媽媽知先~~~ thanks!
     
     
     
     

    回覆刪除
  4. 泉章居我都好耐冇去過 , 記得旺角店搬去現址時食過一次  , 那次好麻麻哋 , 而且是唔好味囉  , 之後已再冇去了 .
    [版主回覆04/27/2009 16:12:00]其實要講好食既客家菜,以前喺水渠道既"龍江飯店"就真係正嘞! 上面我點依幾道菜,都係以前"龍江"未執笠時,我地經常點既菜! 可惜"龍江"執咗好耐咯.......
     
     

    回覆刪除
  5. 會响 5 月頭由Bali 经香港返上海, 到時帶老公試下泉章居, 很可惜唔可以叫我至愛猪肚湯及梅菜扣肉, 但一定叫霸王雞, 真係等唔切呵 !
    [版主回覆04/27/2009 16:09:00]點解唔可以點豬肚湯 + 扣肉???
     
     

    回覆刪除
  6. 你介紹得好正啊! 睇完你的相好想去食.
    請問富記是否旺角花園街的"富記粥品"?
    [版主回覆04/27/2009 19:31:00]全中! 蔡瀾既書話自己成日去富記食野架~ 不過事先聲明 - 裡面衛生麻麻 + 地面濕滑! 要小心啊~~~
     
     

    回覆刪除
  7. 富記係邊度呢 , 名未好熟 , 但醒唔起係邊 ?
    [版主回覆04/27/2009 19:33:00]喺花園街街市行過少少,門口泊咗好多小巴,近先達果邊! 富記有2間舖位拍住一齊~ 不過裡面衛生認真麻麻! 但又成日爆棚要等位喎......連蔡瀾都成日去富記食野架!
     
     

    回覆刪除
  8. 吓,你唔記得 la ? 我老公係外國人,你叫猪肚湯及肥登登的扣肉佢吃,想嚇死佢咩  , 我响屋企煮雞都要先折骨去皮, 所以我每次返HK 都自己食返夠本..
    [版主回覆04/27/2009 20:09:00]我記得妳老公係外國人.....我老公基本上除咗個殼之外,其他野 + 生活習慣都係外國人咁~ 只係佢連試都唔會試咩?
     
    我老公好肯試新野! 我地去台灣時連老鼠佢都陪我食~ 我地喺香港註冊行禮時,老公有幾個死黨全部係外國人,我帶佢地去食日本野,有燒牛脷佢地都敢試.....有時唔試過,點知自己唔鍾意呢?
     

    回覆刪除
  9. 我都有試過叫佢試,但佢見到的餸已經想死咁樣, so I don't want to force him. I guess your husband being chinese origin, those thing can be easy adjust. 咁你同Mr. T 就可以一齊大吃,真開心.
    [版主回覆04/27/2009 20:49:00]我又唔覺得因為我老公始終係中國人,佢會容易d接受喎! 因為佢一聽到係乜就已經拎哂頭,所以99從來都唔會煮呢d野,亦因為咁佢根本從來都冇機會試; 到佢識咗我,佢唔食我自己都會煮來食,佢先有機會試! 當中有佢鍾意,亦有佢唔鍾意~ 佢唔鍾意一樣會吐返出來!
     
    唔係叫妳force 佢,只係叫妳try to convince 佢啫!  未試過既野,根本冇資格話鍾意 / 唔鍾意! 而且就算佢始終都係唔鍾意,妳自己都可以照食架~~~~
     
     

    回覆刪除
  10. 富記個碗湯好正咁喎.....睇見都想飲....
     
    銅鑼灣太平館近邊到架?你講到隻乳鴿咁正...我都想食...
    [版主回覆04/28/2009 16:11:00]富記我由細食到大~ V爸爸 +V媽媽拍緊拖時已經成日去架嘞!
     
    銅鑼灣太平館喺Sogo + 時代廣場之間! 我唔識講點去,不過去到果頭問人一定會搵到~~~ 佢地既乳鴿可以要炸或瑞士,我一定要瑞士汁煮既! 但瑞士煮要耐d,要等15分鐘架!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...