2009年4月8日星期三

一條冷返香港2009: 3個星期以來既收穫

舊年11月返完香港時,本來都打算講吓喺香港有咩收穫,不過我一直懶~~~ 影哂相遲遲都未出blog! 跟手3月頭因為V嫲嫲走咗,要突然返香港,上次既香港shopping 就更加冇機會出blog......由鬼佢咯~ 就講吓今次既收穫啦!

今次返香港唔係純探親or 玩,而且冇乜特別野要買,所以冇點行街shopping~ 但我回英時既行李照常過磅 ,因為我既收穫尚就算唔錯!  最後要攞返部份物品出來,V媽媽幫我攞返屋企後,再寄過來比我......

V媽媽送既珍珠頸鍊

某日陪V媽媽行街,V媽媽見到舖頭飾櫃中有兩串珍珠頸鍊,認為好適合我帶,於是入舖頭睇睇。

其實我結婚時,V媽媽已經送咗一套,粒粒好似龍眼咁大既珍珠頸鍊連耳環比我,不過我覺得暫時太大粒for 我,唔多襯我 ,所以我完全冇帶過,一直放喺保險箱......

 我一試帶已經愛不釋"頸"~  長度 + 珍珠大細完全perfect!


哈哈~~~~~ 我唸我既外表真係生得太"靚妹"! 當V媽媽攞住條鍊研究時,店員同V媽媽閒談,唔知點樣講講吓提到我喺英國返來,於是......

 店員: 係呀~ 好多媽媽喺個女畢業時,會送一串珍珠頸鍊比個女作為紀念架!
 V媽媽: 妳覺得佢(指我)好細個呀? 妳覺得佢似幾歲?
 店員:  頂哂龍咪21、22!
(我內心即時鬆毛鬆翼沾沾自喜! 哇咔咔咔咔~~~~~~)
 V媽媽: 哇! 妳咁講實開心死佢咯!!! 佢嫁鬼咗架嘞~ 妳加多10年就差唔多嘞!
 店員:  吓? 妳就來30架嘞?
 我: 唔係就來30......係已經過咗30~
 店員: 吓?? 妳真係一d都唔似喎!!!!!
 V媽媽: 佢個樣好細個啊呵?? 成個靚妹咁!
 店員: 係呀~ 係呀~ 真係得天獨厚......

以上既情況,今次返香港時出現過好多次~ 每次有人話我好細個,V媽媽就會叫人估吓我今年貴庾......樂此不疲!

 V媽媽既針炙師 + 推拿師分別估我21、22 + 17、18(!!) 連我都開始懷疑自己究竟係咪真係已經3張幾......


 粒粒珍珠既皮光都好靚! 好鬼鍾意~~~ 多謝V媽媽!

(不過......我爭對可以襯返既耳環喎! 嘻嘻~~~
)


自己送比自己既潮鞋 - Converse Jack Purcell

見到香港好多人著既潮鞋,女人街仲有好多老翻!



 原本睇中同款既銅色,點知喺店見到依對銀粉紅,即時愛上!!!


 我依對係真皮版來~ 女人街果d緊係膠來架啦!

 鞋鞋~~~ 妳真係好靚靚啊!
 

搵日天氣好唔落雨就同妳去街街~~~


白雪雪靚女Net Book - Acer Aspire One ZG5

我地再來一暏依位靚女既風采!


 後面既係已經完全打柴但遲遲未揼既desk top; 左面既係用來頂替打柴desk top 位置既老公部laptop......映得靚女net book 更加嬌小玲瓏~~ Thumbs Up


估吓依樽乜東東?

 估中冇獎既遊戲時間......


 大家估唔估到依樽我特別空運到英比T生既係乜東東來呢?

答案喺依篇blog 最尾!




廚具類

查實舊年11月都買咗幾多廚房用品~ 不過集中整蛋糕用具方面!


 至於今次買既廚房用品就比較大圍!


 好鍾意依個款既白瓷中式湯匙~ 於是一口氣買咗10隻! 因為喺英國Chinatown 只買到一般老土款又好鬼厚既湯匙......

 依個超輕巧既銻煲喺吉豬島10蚊店有售,用來淥公仔麵最正!
 但煲蓋就要另買,仲要賣20蚊添......不過成個煲都只係30蚊都好抵~~~

 我又忍唔住買咗把菜刀嘞~~~~  

依把刀我之前喺99屋企見過,原來係99舊年返香港時買架!

我見喺花園街街口做緊promotion - 位sales 哥哥仔話依把刀喺吉豬島要賣成$348~ 佢地特價每把$100,仲送埋把家禽剪!

姑勿論哥哥仔有冇吹水.....我買前親身試過把刀,用來切粉葛話都冇咁易; 用來斬野乾淨利落冇碎骨!
一舊水絕對抵玩!!!

而且把刀外型設計幾型仔~ 後來我仲買多套送比V媽媽!


食品類

全部都係喺英國買唔到既食材! 本來仲有其他材料 + 調味料,不過因為行李過重攞返出來,等緊V媽媽寄返比我!

 花膠、髮菜 + 海參都唔洗錢 - V媽媽家中常備! (本來仲有我至愛既鮑魚架!!!!)

 有時見網上湯水食譜要用一種叫"麥冬"既材料,不過未見過英國有得賣,喺裕記見到就買包試吓!

 上次返香港試過V婆婆煲既日月魚湯好好味,於是上次買咗包帶返來; 今次V婆婆見有大粒既日月魚,又買咗一大包比我! Thanks V婆婆~~

 成日聽人話用沙蟲乾煲湯好鮮甜......不過我自己未試過~ 去長洲探V婆婆時見到有沙蟲乾賣,於是買咗札試試!

 我都唔明點解英國既中式超市會冇冬蔭功通心寶賣?????? 其他口味既通心寶就有喎! 真係吹脹~~~ 


 臨時臨急先醒起,超市只剩3包......照殺!


精神食糧類


 今次老公冇返香港,冇人幫我搬咁多書! 所以今次只買得14本......

 舊年老公同我一齊返香港,就買咗40本! 不過有部份要打箱寄返來~~~


扮靚類

護膚品我一定會用,不過唔一定用貴野~ 因為好耐之前我已經知道一個事實 - 護膚品其實平貴效用都係差唔多! 只要唔係大陸有毒水銀野,卓悅、莎莎......既貨仔我都會買來試吓!

之前聽人講過澳洲既羊脂膏幾好用,不過我一路以為澳洲先有得賣,所以冇試過~

 喺"價真盞"見到有羊脂膏賣,原來係咁平 - (左) 淨羊脂膏10幾蚊有交易; (右) 羊胎盤素羊脂膏都只係20幾蚊~ 仲係原裝澳洲製喎!

 依咋係吉豬島10蚊店既收穫,全部都係10蚊!

 依枝馬油潤手霜,之前聽人講過好好用,不過要日本先有得賣......竟然比我喺吉豬島10蚊店搵到! 即時買咗2枝!!!

其實舊年喺吉豬島10蚊店買果咋護膚品......全部都仲未用!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

樓上果一大個膠樽,裡面裝住既其實係......

 由長洲偉記空運帶返來英國既......


"極品炸魚皮"!


我喺香港期間,老公每日打2次電話比我,都一定會問: 妳今日食咗乜野呀? 有冇食到炸魚皮呀???

自從我第一次介紹老公食炸魚皮,老公就完全愛上咗!

當我一打開喼,老公見我攞出大樽炸魚皮,佢非常驚喜 + 興奮! 佢仲話: 唸都唔會唸到妳個喼裡面會有大樽炸魚皮!



 

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...