2009年4月7日星期二

一條冷返香港2009: 超靚既空中日出 (2009年3月12日)

寫在前頭......

Hello everyone~ 我尋日(4月6日)晨咁早已經返咗來嘞~ 老公尋日隆重其事特別請假一天去機場接我,返到屋企我就顧住同老公"依泣"......  (唔好唸衰野呀吓!!!) 所以雖然我都好掛住大家,不過今日先有時間update!

我要向幾位原本打算喺香港約見面既網友致歉!  由於今次我返港既目的有別於平時,正經事未辦妥前,其他事我真係冇乜心情做! 我原本真係打算等V嫲嫲既身後事完滿結束後,安排時間約大家出來食野 + 見面架~ 不過當V嫲嫲身後事真正搞掂後,我既心情竟然比自己預期低落......再加上快要返英國,好唔捨得V爸爸 + V媽媽,所以我將時間用來陪V爸爸 + V媽媽,冇聯絡大家出來見面,真係非常唔好意思!
 下次我再返香港時,一定一定會約大家見面! (最多到時我請客補返數吖~~~)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

出發去香港當日(3月12日),心情亂鬼哂大龍! 同平時返香港探屋企人既興奮心情截然不同~ 再加上當日晨早就天陰陰,雖然都有期待見到V爸爸 + V媽媽,不過始終係哀傷 + 火滾之類既負面情緒較多......

 老公送我到機場途中,喺motorway 見到天陰陰之中出現一道大彩虹! 心情頓時好返些少~

 飛機衝出厚雲後,見到一望無際蔚藍色既"雲景",所有負面情緒都一掃而空!

飛機尚有數小時先到達香港時,我八卦開窗裝吓外面既天空,竟然比我撞正超靚既空中日出奇景!



 (註: 一撻撻既並唔係鏡頭污糟~ 只係飛機窗上凝結咗既雪花來咋!)




 突然見到一絲金光......





 開始"殘"眼影唔到嘞!

咁靚既日出我都係第一次見咋!




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...