2009年3月7日星期六

再見V麻麻~ (2009年3月7日)

剛剛收到V媽媽電話,V麻麻喺香港時間今朝9.18am走咗嘞......

其實由年初五開始,V麻麻因為感染咗金黃葡萄球菌 + 大腸杆菌入院至今~ 大家應該知道金黃葡萄球菌抗藥性好強,醫生用咗好幾隻唔同既抗生素,都未能令控制到V麻麻病情。V麻麻入院以來完全食唔到固體食物,只靠插喉注入流質食物~ 其實上星期V麻麻情況曾經一度好轉,不過畢竟佢已經87歲......而家唸返起,其實應該係迴光返照吧?

近2星期,V媽媽幾乎每日都打電話比我同我講V麻麻既情況~ V媽媽亦同我講,醫生曾經叫過佢地要做好心理準備,所以心理上我一早已prepare 好! (屋企大掃除唔得閒煮飯其實只係籍口! 執屋只為分散吓自己注意力,所以越執越亂......)

其實我對V麻麻感覺幾陌生~ 因為我未來英國前,V爺爺 + V麻麻一直長住英國,一年只見得一兩次; 到後來我來咗英國後,佢地反而返咗香港定居; 而最主要既係 - V麻麻完全唔識講廣東話,只講客家~ 不過我唔識客家,每次同V麻麻傾計,都只可以靠V爺爺or V爸爸"翻譯"......

我以為自己會好平靜地接受消息,但同V媽媽通電話收線後,眼淚不受控制地流! 連自己都覺得意外......係咪真係血濃於水? 雖然感覺上同V麻麻唔熟絡,不過從小到大,V爸爸都話我知 - V麻麻最鍚既係我! 因為V麻麻雖然係傳統客家人,但連埋V爸爸只有4兄弟,V麻麻一直都好恨女,而我係屋企第一個女孫~

唔知點去形容依一刻既感覺? 不過唸起好多往事.....

我細個時唔鍾意食飯,鍾意食出前一丁~ 每次V爺爺 + V麻麻返香港,我地去探佢地時食飯,V麻麻見我唔想食飯就會話: 阿妹~ 唔鍾意食飯唔好食嘞~ 煮公仔麵比妳食好唔好? 要咩味?? (依個時候V媽媽通常唔會出聲,會等到返屋企先鬧我......);

V爺爺 + V麻麻住圍村,好鬼多狗! 好細個時我試過喺屋前花園比唐狗圍,我跑返入屋就係V麻麻救咗我~ 從此每次我返去圍村探V爺爺 + V麻麻,V麻麻都會攞定碌棍企定喺村口等我地!

人總係貪心既~ 上星期收到V媽媽電話叫我要有心理準備,我就安慰自己: 起碼V麻麻睇得到我出嫁! 到V麻麻情況一度好轉,我就希望佢可以睇得到我生BB......

大家唔洗擔心我~ 我冇事! 等老公瞓醒會幫我book 機票,廚房將會關門一陣子~ 不過返香港前我會煮多幾餐,因為已買哂餸唔想浪費~ 反正點都要食飯......



27 則留言:

  1. Sorry to hear that....  Take care!

    回覆刪除
  2. 你嫲嫲其實都係笑喪禮, 佢有你呢個孫女都一定好開心, 所以你都要開開心心咁送佢走呀!

    回覆刪除
  3. 節哀順便!!!而家天氣時冷時熱,最緊要保重身體呀!

    回覆刪除
  4. Sorry to hear about that, take care.
    I will be leaving on 28 March, if you want to talk to anyone, you are always welcome.
    HK is cold today only 15c,  make sure you bring enough cloths.

    回覆刪除
  5. sorry to hear that~~ I don't know what to say.........take care and send all my love to yr family!

    回覆刪除
  6. Sorry to hear...Take care.

    回覆刪除
  7. Your grandma has not left you. She is just in another space. Take care!

    回覆刪除
  8. Her love is living in your heart. Take good care of yourself.

    回覆刪除
  9. 節哀順變  Take care 

    回覆刪除
  10. 保重﹗你嫲嫲知道你心裏仍然有佢,佢老人家已經好安慰~~~

    回覆刪除
  11. 啊........節衷順變啊!!你take care!!

    回覆刪除
  12. Will keep your loving grandmother and your family in my prayers!    Have a good trip back home!  Take care!!

    回覆刪除
  13. 節哀順便! take care!

    回覆刪除
  14. 最緊要係妳自己都接受到,V麻麻八十幾歲走妳哋都應該覺得安慰喇,唔好諗咁多,返去送佢最後一程啦

    回覆刪除
  15. V 麻麻都有87歲 , 最緊要她走的時是安詳舒服 .
     有時見到是受病魔折磨 , 想走都走唔到 , 咁就仲慘 .
    我奶奶就是長期病好多年 , 幾次都在鬼門關出番來 , 但她是很辛苦的 , 她有嚴重哮喘 ( 每晚用氧氣機瞓 ), 高血壓 , 糖尿病 ,  每到冬天好凍及夏天空氣污濁 , 她又要入院 .  
    [版主回覆03/11/2009 16:51:00]有心~ 我都係咁唸! 因為V嫲嫲年初五入院以來,完全食唔到野,又講唔到野,成日喘大氣,每次我聽V媽媽講佢病情,我都覺得佢好辛苦......
     
    不過當時始終希望有奇蹟出現,佢可以完全好返,一年又好,幾個月又好.....而家依個係第二最好既option 囉!
     
    多謝妳~
     

    回覆刪除
  16. 無上黎一排, 0岩0岩先知你麻麻的事. take care!!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...