2009年3月10日星期二

LV Neverfull Damier & 好鬼可笑既貴婦心態 (2009年3月10日)

後日就返香港嘞~ 近日英國紙水低迷,親友知道我要返香港,都託我幫佢地買LV~ 但又唔係一次過落order 喎!!!  所以依幾日匆忙地走咗2水,感覺自己似水貨客......

自己反而冇睇啱野,但就多口問咗句 - Neverfull GM Damier 幾時有貨?

Neverfull Damier 出咗應該未夠1年,但暫時只有日本 + 美國限定發售~

舊年6月去LV cocktail party,我已收到風話歐洲將會有得賣,所以當晚問定相熟sales 大約幾時,佢仲實牙實齒話一定會出,應該around 聖誕新年左右; 後來又話應該09年初春......不過一路都係冇聲氣!

本來都等到意興欄柵......不過記得早排forum 有人大話應該係5月左右會出,所以今日去入貨時順口問吓啦! 根據sales 話因為內部行政問題,所以推出日期一改再改,暫定係5月,不過都唔肯定......(興趣又開始升返上來嘞! )

 sales 提議我先預訂,到佢地正式推出發售時,一有貨就會幫我留起1個,再通知我去睇袋~

上次買Neverfull MM Monogram 又係咁預定留貨,等咗3個星期~ 希望今次5月會有貨啦!

 上次Monogram 買咗個MM; 今次Damier 訂咗個GM!



係咪好鬼靚呢?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

喺forum 討論手袋時,提過吓自己將會返香港 + 幫親友買LV~ 跟手就有人pm 問我可否搭單代買,我當然唔介意人地問啦,因為肯唔肯代買都係我自己決定!

不過最可笑既係 - 當中問既某部份人,平時喺forum 口口聲聲話LV質素好差呀; 周街都係LV,比人用到cheap 哂呀; 有d人連牌子名 / 品牌集團名都未搞得清楚,仲要厚顏無恥主張用A貨好過買真野,話堅持買真貨既人懶有矜持 (佢地話真貨假野冇分別喎! 吹脹~~~~~~ )

我最討厭既係果種人 - 睇吓forum 乜野意見多人認同,就埋邊面堆既牆頭草! 一方面想搏埋堆,多人講乜佢又講乜e.g. LV質素好差; 另一方面又要曬自己啱啱買咗LV乜乜物物......冇principle 且自相矛盾! (超~~~~
)

既然咁多貴婦上等人睇唔起LV依d cheap 野
,又話用A貨好過用真野咯......
  咁就唔好一見人去歐洲 / 返香港,就好似螞蟻螻蜜糖咁叫人代買啦! 妳地咁"高貴",我相信都唔志在英鎊滙率低而慳返果一千幾百啦,無謂要本小姐山長水遠買個袋返來,又要約時間交收咁Q煩!

真係好難理解果d人係咩心態? 係當人有佢冇時既酸葡萄心態,所以要踩吓有既人來平衡自己心理? (好變態!); 見有著數又沙哂冧咁既衰樣去問人,一d dignity 都冇!


仲好意思話比返服務費我喎~ 講白d - 本小姐唔志在妳果一百幾十"服務費"~ 因為妳請我唔起為妳"服務"! 莫講話同妳三唔識七唔會幫妳買,就算我會幫人入貨,我都睇吓幫咩人囉~ 妳地依廷講野一時一樣既八婆,就唔洗旨意!

(妳地咁鍾意用睇唔出係假野既超A貨,我點知妳地會唔會比超A假錢我呀?
怕怕~~ )

P.S. 當然 - 並唔係每個pm 叫我代買既人都係咁唔知醜既人來啦!




25 則留言:

  1. 你今次返香港唔祝你旅途愉快啦!
    只祝你一路順風啦~~
    我以為踩LV的只有兩種人: 一是勁勁勁有錢的, 一個 hermes 都幾十萬的人; 二是那些想擁有但又買唔起LV的......
    呢個世界, 當然後者居多~
    但哈! 原來又比你"發掘"到第三種wor~~~
     
    [版主回覆03/11/2009 08:29:00]多謝~
     
    我反而覺得到咗勁勁有錢人果隻級數,完全冇需要做到咁冇品去踩其他品牌喎! 到咗果種級數會識得尊重自己 + 尊重人囉~ 勁勁有錢既就日日去tea + shopping 啦! 得鬼閒上forum 咩?
     
    最奇怪係一邊嗌cheap,又一邊要用,A貨又照殺果種另類貴婦~ 根本任佢地點講都講唔通!
     

    回覆刪除
  2. 嘩!水貨客,你總共帶幾多個呀?
    [版主回覆03/11/2009 16:14:00]幾多個就冇謂講嘞! 費事比人話我作大......
    好彩買慣買熟個個sales 都認得我,
    加上英國既母親節係3月22日,
    咪話比佢地知係母親節禮物比自己媽咪 + 99,
    或其他朋友費事特登過去愛丁堡,幫佢地買埋!
    佢地又信我喎! 仲個個都比埋靚靚大盒~~~
     
     
     

    回覆刪除
  3. 乜又係果個人呀 .... A貨 ...有冇攪錯呀  , 過得到自己的心嗎 ? 太過份 ...助長做假貨的不法份子 .
     我自己本身唔太好名牌 , 但我個人認為是  , 名牌手袋錢包的嘢 , 不論是冇能力去買 , 還是有能力唔捨得買 , 要用就要用真嘢 , 一係用D街邊冇牌子的貨囉 . 
    [版主回覆03/11/2009 16:41:00]唔係果個嘞,果個好睇唔起其他人啫~ 未至於衰到用A貨!
     
    今次依d另類貴婦有3個~ 完全不知所謂! 平時喺潮流版撐到衡一衡話用A貨點好點好,講到堅持比真金白銀買真貨既人扮野又戇居,仲話"真正有錢既人先會用假貨,因為真正有錢人有自信喎; 反而唔係真正有錢人,想充大頭鬼先會堅持買真野!" - 我冇打錯字呀 + 妳都冇睇錯! 完全唔知係咩理論來囉~~~~
     
    依頭大大聲話LV質素唔好,果頭又話自己買咗乜乜物物; 見人返香港 / 去歐洲就託人買......一時一樣都唔知做乜?
     
    我認識一d絕對用得起名牌有餘既人,佢地反而完全唔用名牌,但一定唔會咁衰相走去用A貨! 用 / 唔用根本都冇所謂,只係有 / 冇買名牌既嗜好既分別。
     
    我唔會睇唔起唔用名牌既人,佢地分分鐘有錢過我!!!! 我睇唔起既係依咋眼紅怪,用A貨仲不知廉恥大大聲話比人知~ 但見有著數就做菠蘿雞夠痴!
     

    回覆刪除
  4. 最衰今年內冇得再買袋 (D錢要留黎用係第二度),如果唔係,而家匯率咁低,搭你買個袋返黎真係抵呀!
    [版主回覆03/11/2009 16:43:00]妳搭我買我個喼都未必夠位放! 唸緊唔比d盒佢地,留返比自己裝野! 嘻嘻~~~~~
     
     

    回覆刪除
  5. 哈哈...e d味係一樣米養百樣人law。。。 好可愛的貴婦人...笑死我啦... Neverfull GM Damie 真係好令.... 你搞到我都想買番隻... 不過hk賣真係好貴=.="""" 看來我都係要儲下$$先...呵呵 去旅行時順手買^^"
    [版主回覆03/11/2009 17:36:00]神經病~ 就算我個喼大把位都唔Q幫佢地買!
     
    香港有得賣Neverfull Damier 咩? 定係去乜乜站買呀?
     
     

    回覆刪除
  6. Hahaha... you're very funny Mrs. T!
    I'm not a fan of handbags and I can't give any comments on the brands!  But I do find that your desired Neverfull Monogram bag very beautiful!!
    I do agree to what you said about those people!   As I live in France, everyone thought that LV shops are like supermarkets here.  Everytime before I return home, I'll receive a full list of orders.  Before, I'd stop over in Paris to help them to buy the bags.  Bust ever since I've a baby, I can't do this anymore.  A good excuse for me to say no to them now! hahaha...
    [版主回覆03/11/2009 18:15:00]actually this is the first time - cos pounds are not always that low, before the credit crunch, the best place to buy LV was France.
     
    i dont mind helping people to buy bags from UK~ just wont help the BK green eyed monsters!
     
     

    回覆刪除
  7. 都幾攪笑 wor!!! 呢個世界真係乜人都有.
    [版主回覆03/11/2009 18:10:00]我完全唔覺得佢地搞笑! 只覺得佢地不知所謂 + 死雞撐飯蓋~~~
     
     

    回覆刪除
  8. 水貨SHOP 先有...仲要LION 開大口的價$=.="
    [版主回覆03/11/2009 18:37:00]哦~ 水貨店實比人鋸到一頸都係啦!
     
    我買手袋一定幫襯專門店~ 個袋專門店冇得賣咪唔買囉! 冇乜咁重要!
     

    回覆刪除
  9. I cannot believe she will asks you for help, not even friends with you.....        You go back to HK ah?   Seem you just come back from HK not long ago.   Have fun and take more photos to share with us. 
    [版主回覆03/11/2009 21:02:00]yes im going back to HK tomorrow~ but im not going back for holiday, my grandma has passed away, im going back for her funeral.
     

    回覆刪除
  10. OH,, You back to HK is it for your grandma funeral?   Take care then.  Don't too upsad la...
    [版主回覆03/11/2009 21:05:00]Thank you~
     
     

    回覆刪除
  11. 真係比香港平好多嗎,攪到我都心思思.不過我都係最近先開始入你呢個blog.你與我也不是太熟,真的唔好意思開口.加上老公話要買一個新的,就要唔要一個舊的.我又唔捨得,所以上年年中到而家都無買過新袋.但實在心(忍)很大.很想買.......唉!
    那些雙臉人,你也不需要太介懷.無謂為這些人勞氣.
    你今次會逗留香港多久,我也是住在沙田區,唔知會不會有機會撞見你呢.不過就只有我知你個樣,但你唔知我個樣.  哈哈!
    [版主回覆03/12/2009 01:13:00]我唔知香港個價,不過親戚話我知某個款平過香港成$2000!
     
    我唔係勞氣~ 我都不知幾愉快! 不過我知佢地會睇到我個blog,我特登講比佢地知道 - 我覺得佢地好不知所謂! 呵呵~~~~
     
    我老公今次唔返香港,所以我會返娘家住,我娘家喺太子架! 沙田係太62太99屋企,同老公一齊返先會住沙田~
     

    回覆刪除
  12. 原來你今日又返HK,祝你一路順風喇
    [版主回覆03/12/2009 01:06:00]Thank you~
     
     

    回覆刪除
  13. 哦,明白,希望你今次回港不要太sad.祝你一路順風!!!
    [版主回覆03/12/2009 01:30:00]有心~ 多謝哂!
     
     

    回覆刪除
  14. 我都幾鐘意Neverfull Damier,真係幾靚
    [版主回覆03/12/2009 01:30:00]英雄所見略同啦!
     
     

    回覆刪除
  15. 個袋好似放到好多野咁喎,都係實用型一種,唔錯~
    [版主回覆03/23/2009 14:21:00]我大部份手袋都係大袋來,比較少買細手袋,除非真係好靚啦~ 因為我帶好多野出街!

    回覆刪除
  16. 唔知會唔會有機會見到你呢
    [版主回覆03/16/2009 16:02:00]如果妳喺街見到我的話,記住大聲嗌我"靚女"喎! 我一定累飯應妳架~~~~
     
     

    回覆刪除
  17. 第一次留言~damier neverfull gm我都買左一個呀~~ o係上年去日本買o既, 個人鐘意damier多d, 好似襟d~~ :) 不過gm真係好大呀~~
    希望你o個個都快d有貨啦~~
     
    [版主回覆03/16/2009 15:04:00]我知好大呀! 返到來香港見到人地揹都覺得好大,不過我一向用開大袋,而且我有個Monogram Neverfull MM,咁冇理由又買MM 嘛~~~~~
     
     

    回覆刪除
  18. 要你帶咁多個番hk點攞呀? 乜一次過帶咁多都得架, 機場唔會話你帶水貨番嚟? 咩叫pm呀?
    [版主回覆03/16/2009 15:01:00]放入喼囉! 點解攞唔到呀? 扮哂貴婦果d人,或者會抽住幾大抽LV紙袋,咁就抵死比人查啦! 帶水貨既人多數係由香港過去既,我有英國居留,佢地唔會查我既~
     
    PM - 睇吓妳講乜啦! 我上文既pm = personal message~ 類似email; 如果講LV,PM 就係最細既size!
     
     
     
     
     

    回覆刪除
  19. 早知有你這服務, 我早d 收集資料,  買番個, 你介紹果個好看播出! 但我是肥婆, 好難handle!!!  回到香港了  ???
    [版主回覆03/16/2009 14:56:00]我其實係冇依個服務果喎! 今次係第一次,都係幫親戚朋友買之嘛!
     

    回覆刪除
  20. 我家姐都超鐘意個呢個袋.....香港又無得賣....又無理由去日本買...(咁貴)...佢都等ING...
    [版主回覆03/16/2009 15:02:00]香港未必會出喎! 英國個sales 都只係話"應該"5月會出,仲未confirm~ 所以我都唔知買唔買到!!!!!
     
     
     

    回覆刪除
  21. 好另類嘅貴婦呀
    [版主回覆03/28/2009 14:43:00]幾百萬未開頭既貴婦,要佢地用LV 依d粗野......真係太太太委屈佢地嘞!
     
     

    回覆刪除
  22. neverfull 都係damier呢個靚d,要係外國先有,係你個邊大約幾錢到呀,使鬼理哥d貴婦wow,自己鍾意咪得囉
    [版主回覆04/02/2009 11:06:00]我覺得Monogram & Damier 各有各靚~
     
    歐洲其實仲未有Damier 賣,所以未知幾多錢! 佢地而家只係幫我留貨,即係一有貨時可以先比我~~~~
     

    回覆刪除
  23. neverfull 都係damier呢個靚d,要係外國先有,係你個邊大約幾錢到呀,使鬼理哥d貴婦wow,自己鍾意咪得囉

    回覆刪除
  24. Have you bought it? It's arrived in HK now la and I just bought it. I saw it once in Japan last year, but the excahnge rate is high and I didn't buy.
     
    [版主回覆05/04/2009 08:12:00]bought it on Sat~ i know that it's available on 25th April in HK already, however it wasnt available in UK until 1st May! ive bought a GM~ what size have you bought?
     
     

    回覆刪除
  25. hello! i am thinking of getting a neverfull too. but i am very concerned about the safety since it doesn't have a top zipper! where do you put your wallet? the inside pocket looks pretty small and it wont fit a wallet + cell phone + coin purse pls advise! thanks :)
    [版主回覆03/21/2011 20:54:00]i put my wallet in the inside pocket and ive never had any problems.
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...