2009年3月8日星期日

二人世界的三餸一湯:霸王花湯,土匪雞翼,香辣銀鱈魚 & 炒菜心 - 2009年3月7日 (附食譜)




霸王花無花果煲豬展; V女土匪雞翼; 香辣銀鱈魚 & 蒜蓉炒菜心

見網友喺forum 討論"土匪雞翼"依個菜,討論得興高采烈 + 形容得好好味,於是我又整埋一份~ 不過必需材料 - 孜然粉,喺英國我只買到全粒孜然籽,所以用前要先磨碎。如果唔係睇到forum,都唔知有個咁正既雞翼食譜!!! 焗雞翼時真係好鬼香~~~

老公好鍾意個香辣銀鱈魚~ 有3大舊比佢食咗2舊! 佢真係識貨 - 因為而家咁大塊既銀鱈魚扒已經好少見咯......


霸王花無花果煲豬展食譜click here~

V女土匪雞翼食譜click here~

香辣銀鱈魚食譜click here~

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

多謝哂各位網友既慰問~ They mean a lot to me! (恕我唔逐一回覆各網友~~)

我真係冇事~ 發生咗既事已發生,生老病死係人生必經; 而且V麻麻生前都係愛吃之人,由年初五開始一直要插喉食唔到野,對佢來講太痛苦嘞! 而且聽V爸爸講,V麻麻走時好安詳,所以V家上下都覺得好安慰~

心情當然唔可以用愉快來形容啦...不過我好平靜! 只係唔多覺得肚餓 + 好醒瞓 - 尋日晚飯前全日只食得1隻菠蘿包,不過完全唔覺肚餓,食咗野又唔覺得飽; 星期五、六依兩晚夾埋只瞓得幾粒鐘,但醒咗後又鬼打咁精神! 真係作死......

不過我好快會完全回復正常架嘞! 我一向都係樂觀既人~ 而且我覺得意志消沉既人,根本冇energy 面對任何野,好冇鬼用!

once again 多謝大家關心! 大家請放心唔需要擔心我~



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...