2009年2月6日星期五

二人世界之搞鬼V記蝦餃 & 懶人菜肉包 - 2009年2月5日 (附食譜)


菜肉包; 香茜鮮蝦韭菜餃 & V 記蝦餃

得閒得滯...學人玩整點心!

新年期間第一次學人整蘿蔔糕,整前上網參考咗好多個唔同既食譜! 當中有某d食譜要用澄麵; 有d又唔用......我唔理三七廿一 - 買埋包澄麵返屋企先慢慢唸! 不過最後都係用咗一個冇用澄麵既食譜~~~

咁買咗包澄麵用來做咩好呢?
見到澄麵包裝袋上印咗個蝦餃食譜......就試吓整蝦餃啦! 不過我對蝦餃麻麻地~~~  但就好鍾意韭菜餃......咁整埋韭菜餃啦!  不過太多蝦......咁就香茜鮮蝦韭菜餃啦!!!!!

(大家有冇發現蝦餃多過韭菜餃? 因為我餃皮唔夠...又費事再搓多d! )


早排去泗和行,見到一盒泰國出產既包粉......

 即係用整中式叉燒包果種包粉~

其實當時都冇打算用來整乜! 不過見好平(好似1鎊幾銀一盒),於是買咗放咗喺度一排,慢慢唸幾時 + 用來做乜......

依隻包粉好鬼方便! 只要加水加油就用即刻用得,味道質感同酒樓風味一模一樣! 我上網見人地食譜自己溝粉,要發酵又要等又盛......
真係等得來都蚊瞓!

雖然開始包包之前已經睇過YouTube 既高人示範,不過到自己來時就雞手鴨腳! 包得好核突......
 不過老公話味道一流喎~ 所以我會再接再厲!!!! (希望下次包得靚d啦~~~~)

 依個已經係最靚果個......

 不過盒粉個packing 果d都唔係包得好靚!!!

 雖然唔靚...不過啖啖肉 + 充滿肉汁架!!!

菜肉包食譜click here~

香茜鮮蝦韭菜餃 & 蝦餃食譜click here~



11 則留言:

  1. 好正呀!好似你敢正呀!
    情人節快樂!
    [版主回覆02/07/2009 22:40:00]thanks!
     
    妳仲早過我老公祝我"情人節快樂"~  
     
    我都祝妳have a wonderful Valentine's Day!
     

    回覆刪除
  2. 我想送我做的心心雙印的餅比你同Mr.T, 但我唔懂cope過來, 請你來我的blog自取啦!
    [版主回覆02/07/2009 22:38:00]多謝~  我一陣同老公一齊過佢自取呀吓!

    回覆刪除
  3. 勁喎!自家製菜肉包,好吸引呀!我好耐都無自家製嘢食了,懶到死!
    [版主回覆02/07/2009 22:37:00]多謝~ 不過用方便包粉其實冇乜難度!

    回覆刪除
  4. Give you ten 勁
    [版主回覆02/07/2009 22:35:00]give you 10 "thanks"!

    回覆刪除
  5. 犀利喎~點心都出埋!
    望落好似好少~你地夠唔夠食呀??
    [版主回覆02/07/2009 22:30:00]KK 妳真係好鬼醒目 - 一望就知唔夠數!
     
    其實係我包緊時,一路包一路蒸...已經食咗好多!

    回覆刪除
  6. 係 咪 全 部 你 整 㗎 ,包 括 猜 粉 整 皮 ..............................好 勒 呀
    [版主回覆02/10/2009 03:06:00]多謝~ 不過我係去買急凍點心返來叮熱佢...再影相放上來呃大家話係我整架!
     
    緊係我整架啦!!!!!  粉皮其實唔難搓架~

    回覆刪除
  7. 嘩.......Mrs T做埋點心師"虎".......好勁呀.......
    以後茶都唔駛出街飲~
    [版主回覆02/10/2009 03:03:00]過獎嘞~ 食飽飯等.....手作仔來啫!
     
    妳去飲茶淨係食蝦餃 + 包架?

    回覆刪除
  8. 嘩.... 你好鬼勁乜到識整, 想問下你煮乜野先難到你呢 ?
     
    現在我做左你個超級粉絲哦
     
    我是在BK 個網見到你 之後又走入去八卦一下 ... 嘩原來你有好多食譜架 可以慳番不腦買書仔睇Lor
     
     
    [版主回覆02/11/2009 22:13:00]歡迎~ 歡迎BK友!
     
    過獎嘞~ 我仲有好多野唔識煮 + 煮得唔好架~ 我都係向其他網友學習架咋!
     
     

    回覆刪除
  9. Hello, 你好呀~
    做咗一排CD Rom (read only),見到你既大師級既手藝,終於都忍唔住,鼓起勇氣留言喇,你真係好叻呀,平如點心、貴至魚翅,都難唔到你,真係想拜你為師呀~
    And Happy Valentine's Day 啦~
     
    [版主回覆02/11/2009 22:16:00]歡迎啊~~~
     
    太過獎嘞! 只係屋企手作仔,並唔係咩大師級手勢......
     
    情人節快樂啊!
     
     
     

    回覆刪除
  10. 我呀,煮咗咁多年飯,都煮唔到一味見得人既小菜呀,你話幾失敗吖~~
    我諗你一定係遺傳咗你媽媽同外婆既烹飪天份,所以煮得咁好喇~~
    一定係咁,唔會錯既~~哈哈哈~   
    [版主回覆02/12/2009 03:32:00]一次唔成功...試多幾次一定會成功!!!
     
    哈哈~~~~ 唔知係咪真係遺傳呀? 不過我未來英國讀書之前,喺香港一次都冇煮過野食! 煎蛋都係過咗來英國先學識....
     
     
     

    回覆刪除
  11. 承你貴言啦~~ 喺度祝你愈煮愈開心~~
    [版主回覆02/14/2009 04:53:00]祝大家都煮得開心~ 食得Happy!
     

     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...