2009年2月13日星期五

孖T情人節


聽日2月14日又係一年一度各大花店掠水之日 - 情人節是也~~~ 光陰似箭...大大話話聽日已經係我同老公既第9個情人節嘞!

 依條好似鼻屎咁細粒既鑽石頸鍊,係孖T第一個情人節,老公送比我既第一份情人節禮物! 當時老公仲係窮鬼大學生一名,不過佢有鍾意既野會唔捨得買,而留返d錢買野比我......

條頸鍊係當時老公節衣縮食,喺一間貴價珠寶店買比我既...同樣價錢喺H. Samuel 可以買到大粒好多!!!

 除咗頸鍊之外,仲有隻大狗公仔~ (我以前係金毛強!)


真係難為老公 - 窮鬼老公果時冇車! 所以大個男人要捧住隻狗公仔(仲有大札香水百合),搭火車再行去我屋企......

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

我地既第二個情人節,老公比咗個大驚喜我!
 當時我返緊college,而情人節當日並唔係假期,老公當時返緊part time,而且當晚要輪夜班唔可以陪我.....

當日我返緊學放tea break,喺我完全唔知情之下,同同學行緊去canteen 嘆茶之際...一出門口就見到老公泊咗架車喺我上堂既Business Building 門口! (其實Business Building 門口係唔可以泊車既,不過老公同實Q講掂數,可以泊一陣~)

 同學們哇哇哇咁既聲 - 因為車裡面有札好大札我最鍾意既香水百合!

因為老公當晚陪我唔到,所以特別返工前來college 比個驚喜我! tea break 完咗後,我捧住大札花同其他同學喺走廊等老師開門入課室,其他班既同學見到都議論紛紛......

我仲記得當日果堂係會計,教會計既係一位阿Sir - Mr. Paterson~ Mr. Paterson 開咗門入到課室後,問班內其中一個男同學......(以下對白原本全英語!)

 Mr. Paterson: Colin, 你會唔會買咁大札花比女朋友?

 男同學: 咩花呀?

 Mr. Paterson: 你見唔到Veronica 收咗好大札花咩?

 男同學: 我見到個森林......

 Mr. Paterson: Veronica 妳札花整到我花粉症發作!!!! 妳唔洗旨意攞Merit~~~ (當時會計係我強項! 我係top of the class~ 咁Mr. Paterson 當然係講笑啦! )

依札花成為咗當時Business Building 既佳話! 試過有我唔識既隔離班同學喺走廊遇到我,走來問我: 妳係咪收咗好大札花果個女仔?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

話哂已經係第9個年頭既情人節~ 而且加埋年中大大小小既special occasions 都會互送禮物,近年唸送乜禮物真比對方,我 + 老公唸到頭都爆! 舊年就係因為依個原因,情人節過後成半個月大家都仲唔知想要乜,於是用"禮物基金"齊齊去咗愛的紋身~~~

每人喺盤骨位紋咗隻翼......

 老公紋左邊...

 我隻喺右邊~~~

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

今年都係一樣 - 仲未唸想要 + 未買禮物......而且未知點慶祝! 因為依d野一向都係老公安排,而我就坐享其成! (反正問佢都唔會講~~~~)

 不過尋晚(2月12日)老公比咗盒野我......佢話唔係禮物,係我既情人節咭!

不過佢唔比我開!!!! 話要等到情人節先准開喎~~~ (咁你咁早比我做乜鬼!!!?!?!? )


 祝大家有個浪漫難忘既情人節啊~~

Happy V's Day! 


17 則留言:

  1. very sweet^^
    你金毛個LOOK 有D 似 台灣個小 S 呀, 好FRESH^^
    [版主回覆02/14/2009 04:08:00]thanks!
     
    我似小S? 哈哈~~~~ 祝妳情人節快樂啊!

    回覆刪除
  2. (Empty)
    [版主回覆02/14/2009 04:30:00]Thanks!

    回覆刪除
  3. 紋身痛吾痛呀...你真紋身還是假紋身黎架...?
    [版主回覆02/14/2009 04:29:00]緊係真架啦! 妳見唔到周圍紅哂咩? 啱啱紋完果時影架~ 依個係我第2個(我得2個),老公有3個~~~
     
    都幾痛架~ 不過紋紋吓會習慣~ 最痛反而係紋完之後果個零鐘,傷口好似火燒咁!
     

     
     
     
     

    回覆刪除

  4.  
    [版主回覆02/14/2009 04:25:00]
     
     

    回覆刪除
  5. My man is in London ar, I can't see him on Valentines;s day
    [版主回覆02/14/2009 04:23:00]Cheer up~ although he cant spend Valentine's Day with you, it doesnt mean that you cant enjoy Valentine's Day!  im sure he's missing you very much~

     

    回覆刪除
  6. 八卦既我好想知果盒是什麼呢?
    祝永遠幸福快樂、恩恩愛愛! 
    [版主回覆02/16/2009 07:32:00]Thanks! 大家咁話~
     
    等我update 咗blog 妳咪知囉!

    回覆刪除
  7. 情人節快樂呀 紋身我真係攪唔惦 打支針我都痛到叫晒救命呀
    [版主回覆02/16/2009 07:28:00]我祝妳日日都好快樂!
     
    其實我都好怕痛架! 我第一次紋時個痛苦樣......出面等緊既其他客人全部圍住哂隔住既玻璃睇!!! 我個樣仲嚇走咗一個原本等緊既女仔......
     

    回覆刪除
  8. 我都係最愛香水百合, 但係老公好似完全聽唔倒咁, 拍拖到結婚咁耐都無送過比我,你個老公係点樣調教出嚟架呢 p/s 你金毛look 好型呀!!
    [版主回覆02/16/2009 07:24:00]多謝!   講起香水百合...其實好奇怪~ 我從來唔會同人講我鍾意咩花,因為好似叫人送花比我咁! 以前既男友我都冇同佢地提過......
     
    老公第一次送香水百合比我時仲追緊我,不過我地仲未拍拖架! 當時我病咗,佢買咗大札香水百合 + 咭去探我~ 我見到札花好奇怪問佢: 你點知我最鍾意香水百合? 佢話: 我唔知架! 不過見到好靚 + 覺得好襯妳囉.....
     
     

    回覆刪除
  9. 情人節快樂呀~~~祝你2公婆日日夜夜都咁恩愛
    [版主回覆02/16/2009 07:13:00]Thank you 啊~ 大家咁話!

    回覆刪除

  10. 你地好恩愛日日都係情人節呢
    [版主回覆02/16/2009 07:12:00]Thank you!

    回覆刪除
  11. "男同學: 我見到個森林......"    妳同學都好.......
    祝妳 + 妳 hon hon情人節快樂,送埋我最愛嘅藍玫瑰比妳啦
    [版主回覆02/16/2009 07:11:00]其實我到而家都唔知個男同學係咪串我? 因為我同佢互相唔妥對方......
     
    Thanks~  妳最鍾意既藍玫瑰好似出年就會上市嘞 - 天然果隻! 日本已經研究出天然既既藍色品種~ 不過我估到時會好鬼貴!!!
     
     
     

    回覆刪除
  12. 其實睇你個blog都有一段時間,不過一路都懶開返個a/c留返一言半句.....見到你地咁sweet,好羨慕呀
    祝你地情人節快樂!!!
     
    [版主回覆02/16/2009 07:07:00]歡迎啊~ 多謝妳既留言!
     
    我都祝妳(遲來的)情人節快樂啊~~~
     
     

    回覆刪除
  13. 其實睇你個blog都有一段時間,不過一路都懶開返個a/c留返一言半句.....見到你地咁sweet,好羨慕呀
    祝你地情人節快樂!!!
     

    回覆刪除
  14. (Empty)
    [版主回覆02/16/2009 07:05:00]Happy belated Valentine's Day 啊!
     
     

    回覆刪除
  15. 紋身咁激  見到周圍啲肉紅晒,都鄧你地痛呀
    雖然遲咗,但係都要祝你情人節快樂呀
    [版主回覆02/16/2009 07:03:00]情人節快樂呀!
     
    哈哈~~~ 其實真係幾痛架! 不過要型嘛,no pain no gain!  咁先係刻骨銘心既愛嘛!!!
     
     

    回覆刪除
  16. 妳呀sir咁勁嘅,個個唔問,係要問妳個死對頭
    出年有天然嘅藍玫瑰又點吖,又唔會有人送比我,我又唔會比錢買啲"非常昂貴"嘅野,係電腦搵咪算囉........
    [版主回覆02/16/2009 12:14:00]因為果時我班得3個男仔......應該係咁啱問中佢啫! college 時就算幾唔妥都唔會做到出面人人都知~ 仲細咩?
     

    回覆刪除
  17. 你老公幾識點樣俾你威威喎!
    [版主回覆02/18/2009 22:08:00]哈哈~~~~ 妳唔知我放學時攞住咁大札花去搭巴士個狼狽樣咋!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...