2009年2月21日星期六

菜心炒肉片


1. 豬肉切片用胡椒粉、生抽、糖、少許雞粉和粟粉醃好備用。

2. 菜心摘去花,洗淨瀝乾備用。

3. 燒熱油鑊,爆香拍碎蒜頭數粒和薑數片。

4. 下肉片炒至八成熟後灒酒,加入菜心炒至軟身,試味如需要可用蠔油調味,勾芡兜勻上碟即成。


2 則留言:

  1. 呵呵...上面個條友仔... 你D回應好爆....笑死我啦...
    [版主回覆02/22/2009 00:20:00]咁係吖嘛! 我一憎人喺我blog 賣廣告; 二我憎人混吉~ 加上我一向好憎連鎖message - 幾fd 既send 比我都唔會玩!!!! 更何況同佢三唔識七!
     
    平時我見依d咁既回應,我多數delete 就算 + 唔會回覆! 不過依個太惡毒,依條友仲send 比唔識既人,都唔化架!!!!
     
     

    回覆刪除
  2. 點解咁多依啲連鎖message架
    係facebook又係耐唔耐啲fd又會send啲連鎖message黎
    [版主回覆02/22/2009 01:29:00]咁賤格惡毒既連鎖message 都係第一次見!
     
    條白痴婆仲要send 比三唔識七既人,霎戇!!!!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...