2009年2月21日星期六

香茜蕃茄蛋花豬肝湯 (滾湯)


1. 蕃茄數個洗淨切角; 雞蛋1隻打勻備用。

2. 豬潤用冷水沖淨血水,瀝乾切片,用胡椒粉、生抽、紹酒和薑末拌勻醃好。

3. 燒熱油鑊爆香薑2片,加入蕃茄角爆炒一會後灒酒。

4. 炒至蕃茄開始腍,加入水煮至大滾,上蓋轉中小火滾約10分鐘。

5. 轉回大火加入豬肝片滾至熟透,再加入莞茜略滾1分鐘。

6. 熄火後立即加入蛋液,拌至成蛋花即成。


4 則留言:

  1. 一定好好味GA啦... 你個到咁凍... 飲完一定暖立立...
    [版主回覆02/22/2009 00:14:00]真係幾好架~
    又快手滾好喎!
    不過老公唔食豬膶!!!
     
     

    回覆刪除
  2. 正呀
    [版主回覆02/22/2009 01:30:00]幾架!

    回覆刪除
  3. 等我又試下呢個湯先.........
    係啵~ 你老公呢次點解會肯食豬潤既?
    [版主回覆02/23/2009 07:08:00]哈哈~~~ 佢飲湯時話好飲~ 跟住我話如果佢唔食豬膶就比我食......點知佢話: 咁我食一舊試吓啦!
     
     

    回覆刪除
  4. hello.. 又住係多倫多既我.. sunny... 我想問下點解你湯可以咁湯.. 我之前自己整都係好深色.. 同有d 野下浮下浮下唔知係唔係d 凝固左... 但我已經將d 豬潤出過水,,, 真係唔知點解...
    [版主回覆05/13/2009 15:55:00]Hello~ 我記得你!
     
    你既情況我未試過! 不過我估(我估咋吓!!!).....
    - 湯深色 - 豬潤血水未沖乾淨 / 料太多;
    - 有野浮下浮下 - 果應該係豬潤既蛋白質來! 我冇將豬潤出水,我就咁生滾既~ 但如果你要出水的話,水一定要大滾,而且出完水要再沖沖豬潤。
     
    不過其實只要豬潤沖淨血水 + 滾湯時水要大滾,根本可以唔出水!
     
     
     
     
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...