2009年2月15日星期日

48小時情人節Part 1 - Duck's Restaurant Aberlady (2009年2月14日)


寫在前頭......

咁多年來,所有special occasion 都係老公排點慶祝~ 所以我唔會問佢點同我慶祝,反正問佢都唔會講! 星期四(2月12日)同老公去超市買餸,佢見我買牛展.....

 老公: 妳買依d牛肉點煮?

 我: 用來煲湯!

 老公: 幾時煲湯呀?

 我: 聽日(2月13日)囉~ (我一煲湯會飲2日......)

 老公: erm......可唔可以留架?

 我: 得! 如果星期六你同我出街食飯,天氣咁凍...應該留到星期日都冇問題既!

 老公: erm......

(老公咁問,我就知道佢唔想我星期五煲湯~ 從而知道佢安排咗既野 - 係我星期六、日都唔洗煮飯! )

 我: 得嘞得嘞~ 我唔煲住啦! 不過牛展好靚,我都要買! 最多放入冰格~~~

平時老公送花比我,都係喺佢返工地方附近既花店訂既~ 星期五晚老公放工返來冇花,星期六情人節佢又唔洗返工,我本來以為今年會係我第一個冇花既情人節......

 不過情人節當日晨咁早9點幾就有花店既人禁鐘,送來一札白玫瑰、火百合 + 香水百合混合體! (因為我懶冇即時插起佢,星期日返到屋企玫瑰已開始皺皮~  不過百合仍未開......)

星期六下午2點幾......

 老公: 今晚我地要準時6點出門口呀,唔可以遲!!! 我未去過果度,唔知地方難唔難搵架~~~

 老公: 本來唔想話妳知......不過妳要執埋換既衫~ 我地今晚唔返屋企架嘞!

最後因為我姿姿整整...6.15pm 先出門口!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

今次老公帶我去既Duck's Restaurant 位於比愛丁堡仲要遠,一個叫做Aberlady 既海邊小鎮~ 車程要1個半鐘頭!

Duck's Restaurant 總共有2間店 - 一間喺愛丁堡市中心; 另一間喺Aberlady~ 係一個叫做Malcolm Duck 既人創立!

 2間Duck's 都攞過唔少獎項,位於比愛丁堡既Duck's 總店,有好多名人明星幫襯過e.g. 第一代占士邦辛康納利; The Simpson's 配音員等等.....

不過老公book 枱時,發現愛丁堡既Duck's 裝修緊,所以就改為book 比較遠既Duck's Aberlady!

 好在Duck's Restaurant Aberlady 喺一間叫做Kilspindie House Hotel 入面~ 所以我地順道過一晚,唔洗食完飯老公要再渣個半鐘返屋企咁慘!

 餐廳叫做"Duck's" + 喺酒店入面,所以一進入酒店,已經見到周圍有好多鴨型物品!

 酒店房喺樓上; 餐廳喺樓下~

 我地check in 放低行李後,就返落餐廳食晚餐!

 我地發現除咗周圍有好多鴨擺設之外,每張枱都有一個唔同既鴨公仔!

 餐前有鵪鶉蛋咁大粒既油浸橄欖當小食! 好味~~~~

 我既頭盤 - Seared Scallops, Black Pudding, Pink Grapefruit & Hollandaise sauce (燒帶子配血腸, 西柚 & 荷蘭醬)~ 好好好好味!!!!!! 雖然只得2粒咁大把,不過實物其實幾大粒~~~~~

 老公頭盤 - Pan Fried Duck Livers, Baby Leaf Spinach, Red Currants & Toasted Brioche (煎鴨肝配嫩菠菜, 紅加倫子 & 烘法式牛油麵包)~

餐廳叫"Duck's",咁緊係食鴨肝架啦! 老公依個仲加好食,而且大碟好多!!!! As usual 老公話同我換; 我又as usual 咁話唔好; 於是老公as usual 分咗幾舊比我!

 我 + 老公都係要同一個主菜 - Fillet of Beef Wellington, Creamed Potatoes, Kale & Wild Mushrooms (威靈頓牛柳配薯茸, 無頭甘藍菜 & 野蘑菇)~

主菜超級好食!!!!!! 之前我食過最好味既牛柳,係又貴又細既Glasgow Rogano; 不過依舊Duck's 既Beef Wellington,直頭同Rogano 既平排!! 可惜...比Rogano 既更細舊! 我唸我食得落4、5 份~~~ 我決定要學主依道菜!!!!!

 餐後甜品 - Hot Chocolate & Black Cherry Mousse, Vanilla Ice Cream & Roasted Pistachio (黑車厘子熱朱古力慕士, 雲呢嗱雪糕 & 烘開心果)~ 依個我完全唔感興趣~ 我唔想整走留喺口中既牛柳味!!! 老公幫我搞掂埋......

 同個甜品影張合照算嘞! (我冇走光呀! 係我件喱士背心來架!!!)

Aberlady 係一個好寧靜既海邊小鎮,入夜後周圍黑媽媽冇乜野做! 所以食完晚餐,我地就返上房睇電視享受二人世界~~~


10 則留言:

  1. 我睇唔到妳啲相呀,我自己又係post唔到啲相出嚟呀
    [版主回覆02/16/2009 12:09:00]我啱啱都係呀!
    咪又係Yahoo 搞鬼囉!!!!!!
    我都post 唔到相呀~
    想殺人!!!!
     
    不過而家應該睇到嘞哇?
     

    回覆刪除
  2. Hello, 你好, 我睇咗你個bolg好耐啦, 但第一次留言, 你老公對你真係好, 平時巳經諗咁多主意,今次仲二日一夜添. 下篇bolg會唔有酒店出面d境介紹下呢?
    [版主回覆02/16/2009 12:47:00]歡迎妳~ 多謝捧場!
     
    雖然果間個名叫Hotel,不過我覺得似B&B 多d~ 房間好古式古香果隻......(check in 時唔記得影相~ 後來搞到間房亂哂無謂影! )
     
    Part 2 會講我地第二朝check out 後去海邊散步~
     
     

    回覆刪除
  3. Sorry, 第一次留言就串錯字, 係 "blog", 失禮哂
    [版主回覆02/16/2009 12:50:00]哈哈~~~~~ 妳唔自己篤爆我都唔覺眼!
     
    唔緊要! 睇得明就得啦~

    回覆刪除
  4. we like to dine at restaurant in a hotel, so that we can sleep there.
    This way, we can drink! (no need to drive afterwards).
    Yes, your beef looks delicious!
    Thanks for sharing.
    [版主回覆02/16/2009 21:04:00]well i dont drink at all~ so when we go out for dinner, my husband def cant drink cos he's the driving one!
     
    the beef Wellington was superb!!!!! it's one of the best ive ever had~~~ i must learn how to cook this dish!!!
     
     

    回覆刪除
  5. 你今個情人節..好多鴨......
    [版主回覆02/17/2009 05:39:00]此鴨不同彼"鴨"!!!!!!!

    回覆刪除
  6. So sweet ar.....
    [版主回覆02/17/2009 05:40:00]Thank you~

    回覆刪除
  7. 啋....唔好諗衰野....
    [版主回覆02/17/2009 17:00:00](Empty)

    回覆刪除
  8. 你去鴨鴨 HOTEL, 而我Katrina到粉紅鴨鴨的禮物呀 !
    [版主回覆02/18/2009 22:19:00]哈哈~~~~ 2種duck 都要預訂!

    回覆刪除
  9. 你老公真係好有情趣又浪漫, 我諗我fd見到實好羨慕, 因佢今年都好想佢老公送花, 點知又係無, 但你話今年會唔會過無花收嘅第一年, haha....
    [版主回覆02/18/2009 22:25:00]由第一日同老公拍拖開始,個個情人節、生日、拍拖週年、結婚週年我都有花收! 平時間唔中老公都會買花比我,因為佢知我鍾意花~
     
    咁啱今年情人節係星期六佢唔洗返工嘛,所以我預佢會星期五晚放工返來送比我......點知冇~ 我咪以為今年冇花收囉! 星期六有人禁鐘,我都冇唸到係花店......
     

    回覆刪除
  10. 雖然唔認識你,但見到你老公咁錫你,真係好幸福
    [版主回覆01/22/2010 19:37:00]多謝妳!  
    我都祝妳幸福啊~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...