2009年2月3日星期二

二人世界人人常歡笑補食人日飯 - 2009年2月2日 (附食譜)


雪耳椰子煲雞; 花膠冬菇炆雞; 黃金酥炸生蠔; 哈哈大笑茄汁蝦 & 南乳炆齋煲

尋晚初八依餐咁豐富,係因為原本依餐係唸住初七人日(星期日)晚煮既人日飯! 不過我星期日太懶冇煮到飯 ,所以尋晚先煮......

上次買咗個椰子唸住煲雞,開到身水身汗後先發現個椰子原來壞鬼咗!

 最近見到Asda 有已開好既新鮮椰子肉賣~
 我緊冇咁笨再買個椰子返來自己開啦!!! 係就係貴過就咁買個椰子...不過可以慳返好多時間~~

用來炆雞既花膠,係早排返香港時,V媽媽既老友auntie 送比我既~ 好厚身...正!
Thumbs Up


"黃金酥炸生蠔"原本係我既團年飯餐單之內! 不過因為感冒咳取消咗依個餸~ 而家好返哂就即整! 老公超鍾意依個酥炸生蠔~~~ 一路食一路話好正!


不過今次係我第一次炸生蠔咋! 估唔到炸到咁酥脆喎~~~ 我都覺得好正! 真係忍唔住要讚吓自己!!! 呵呵~~~~

開年飯唔記得煮"哈哈大笑"喎! 新一年應該開開心心笑口常開嘛~~~ 所以尋日"補人日"煮返先!!!!!

補祝大家人日人人常歡笑,不要眼淚掉......

身體健康 + 開開心心!


雪耳椰子煲雞食譜click here~

花膠冬菇炆雞食譜click here~

黃金酥炸生蠔食譜click here~

哈哈大笑茄汁蝦食譜click here~

南乳炆齋煲食譜click here~



6 則留言:

  1. 開了的椰子! 好介紹! 你的廚藝一流!
    [版主回覆02/04/2009 17:23:00]多謝~
     
    我上次就咁買個椰子,用刀劈咗好鬼耐 + 搞到個廚房好似打仗咁......點知個椰子乾水變壞既! 激死~~~~~
     
     

    回覆刪除
  2. 點解感mo唔食得酥炸生蠔, 我老公又係超鐘意食架喎, 不過我未煮過, 等我又睇下你個食譜學下先, 其實點解我會無啦啦睇咗你個blog, 都係因為上網學整發菜蠔豉, 睇下睇下睇咗你個blog囉, hehe.......
    [版主回覆02/04/2009 17:41:00]我同老公過年前一齊感冒,雖然趕得切病好先過年,不過就齊齊咳到死死吓~~~ 咳就緊係唔好再食炸野啦!
     
    哈哈~~~~ 我個發菜蠔豉初二先煮果喎! 乜妳唔係年三十煮團年飯既咩???

    回覆刪除
  3. 其實兩個人食你都成日煮咁多餸, 你都幾好心機同興緻, 我好怕食完要洗咁多碗個下..., 我睇你應該唔洗返工係少奶奶嚟!
    [版主回覆02/04/2009 17:47:00]煮野食係我既興趣嗜好!!!!  我又鍾意煮又鍾意食~~~~
     
    我係冇做野架~ 不過我又唔算咩野少奶奶!  老公話唔想我做野 - 佢唔想我 + 佢放工返到來2個都攰到死死吓,咩都唔想做~ 佢想返到來有個乾淨整齊既屋企可以relax 吓 + 有餐熱辣辣晚飯食喎~~~~~~

    回覆刪除
  4. 我想話點解你唔整西餐, 我想學整牛扒同羊肉或焗野。
    [版主回覆02/04/2009 17:52:00]我有煮西餐呀~ 喺"V煮乜鬼歐陸風味"嘛!!
    http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/index?l=f&id=20
     
    另外有碟頭既西餐喺"V煮乜鬼粥粉麵飯":
    http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/index?l=f&id=25
     
     
     
     

    回覆刪除
  5. 年三十晚我老公買pizza, 我要休息下唔煮飯, 做節我吔一早就食咗團年飯, 一次就係同我爸媽係畫訪食, 一次就同我老公個姑姐個邊出街食, 我煮呢餐係過咗年後, 我媽入咗嚟同我湊仔, 我先得閒整餐好餸俾我老公食, 因佢想食髮菜蠔豉好耐。
    [版主回覆02/04/2009 18:26:00]OIC~ 我地年三十都冇煮飯,因為咳得好勁冇心機煮! 99又去咗加拿大過年,所以冇食到團年飯~ 不過年初一都去咗62度食飯! 所以我初二先煮開年飯!
     
    髮菜蠔豉我今次第二次煮咋! 平時好少煮依味菜,因為我老公唔食髮菜~~~

    回覆刪除
  6. 人日我屋企傳統係食粥同食糕....今年煲左乾瑤柱豬肚粉腸雞粥....煎蘿蔔糕同年糕....
    [版主回覆02/11/2009 22:46:00]年糕唔多啱~  
     
    不過豬肚粉腸雞粥.....

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...