2009年1月5日星期一

生命最後一個月的花嫁

好耐冇寫過睇咗咩野新書......


星期日(1月4日)返6299度食飯,言談間得知老公有一個cousin S患上胃癌第4期...S今年只得35歲,本來打算今年同未婚夫結婚,不過而家佢只認得自己媽媽......

老公話我知,我其實同S有數面之緣,佢亦有出席我地英國既婚宴,不過我對佢並冇印象~ 無論識唔識,我都好怕聽到睇到,原本值得高興既喜事突然其來變成不幸既事!


星期日喺6299度食飯時......

99: 咁個男仔仲同唔同S結婚呀?

62: 妳睇戲睇得多呀!!!

姑仔: 佢個個都唔認得,只認得自己媽咪~ 佢而家喺香港做緊化療...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

S既事令我唸起早排剛睇完既一本書 - 生命最後一個月的花嫁
書係早排返香港時買既新書,講述24歲既長島千惠患上乳癌後,生命只剩一個月既抗癌真實紀錄~ 書只係好平實咁敘述成個過程,並冇煽情既情節,但相當感人.....



買咗書後,我仲喺香港已經急不及待追睇! 我記得有一晚睇到感人處,但我又唔想比老公見到我喊,於是偷偷喺書後面喊起上來~ 依個時候朋友打電話來搵我,我只叫老公幫我接聽.....

睇完成本書後,我覺得雖然長島千惠既生命只有短短24年,雖然癌症復發令佢一次又一次失望,但佢堅強面對癌症既勇氣...有一群愛佢既人喺佢身邊扶持佢走完人生最後一段路...仲有一位深愛佢既丈夫...除咗健康既身體,佢既人生並冇任何欠缺,所以佢絕對係一個幸福既女人!



長島千惠既故事,喺日本引起好大迴響,TBS 電視台將佢既事拍成咗真實紀錄片,比咗其他年輕癌症病患者好大支持! 亦令我唸起我睇過另一本書裡面其中2句話:
- Know that death is not always a thing of grief or hatred~ Just believe that this girl has lived a wonderful life, and that she fought her hardest against the disease that has claimed her body...

- Rather than be sad for her passing, let's feel grateful that she was born into this world...


生命不在乎長短...在乎是否活得精彩 + 有價值~





6 則留言:

  1. 唉,生命雖短,只要活得有意義.要好好珍惜生命啊!!
    [版主回覆01/06/2009 20:28:00]個女仔得24歲,而且周身病痛,不過佢最後果段日子仍然好正面 + 活得好開心~ 我覺得咁樣不枉佢既父母帶佢來到世界一趟! 所以我一向好憎聽到人地少少挫折就話要生要死!!!

    回覆刪除
  2. 唉......只係認得媽咪,真係睇完都心酸,只希望佢唔好太辛苦~
    [版主回覆01/06/2009 20:31:00]佢到咗咁既階段,應該都last 唔到好耐......雖然我唔記得佢係邊個,不過我都希望佢 + 佢媽咪唔好太辛苦 + 太傷心~~~

    回覆刪除
  3. 係...講得好好....所以每日都要開開心心咁過...唔好浪費....
    我都好怕睇呢類既人生故事..我都會好似你咁...喊到'屎屎'下..
    [版主回覆01/06/2009 20:36:00]as i said - 其實書並唔煽情,只係感人! 而且訊息好正面,就算身體健康既人,睇完都一定會有得著~~~
     
     

    回覆刪除
  4. Thanks for sharing the resume of this book with us!  
    I try not to read this kind of books because they can really make my cry.  It's GREAT to know that in this world, true love still exists!   After reading the chats in BK, we're a bit disappointing about the 'love' nowadays.......
    [版主回覆01/06/2009 21:00:00]although it's a sad story, the message of the book is very positive! highly recommended~~
     
    haha~~~ so it's really you in BK! did you get my pm? you shouldnt let BK's cases affect you so much~~

    回覆刪除
  5. Yes, I got your PM from BK and thanks!  I've replied you as well.  It's great to know that you're a fan of BK as well!   See you there!
    [版主回覆01/06/2009 23:43:00]i havent got your reply wo...doesnt matter la!
     
    BK's a bit boring recently......

    回覆刪除
  6. 實在有太多不幸的人了, 所以我們要好好珍惜
    [版主回覆01/07/2009 19:20:00]共勉之~~~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...