2009年1月19日星期一

又打敗仗...

我真係好討厭好討厭好討厭英國既天氣!!!!!!!!! 著得多又唔係,著得少又唔得......  

星期六(1月17日)一起身,見到陽光普照,雖然超凍,但我見到太陽心情即時靚靚~ 本來同老公約咗朋友一齊去食YO! Sushi,但朋友們臨時有事唔去得~ 不過靚靚天氣 + 靚靚心情,冇損我 + 老公食壽司既興志!

 天氣實在太凍,壽司又係生冷食物...所以今次戰績冇上次咁彪炳 - 得17碟~ 上次食咗20碟......

食完壽司舖頭差唔多收,冇乜地方去就打道回府~ 點知一出Silverburn 門口......
 天呀~~~~ 橫風橫雨,同早幾個鐘完全兩回事!!!!

Silverburn 既停車場係露天既,
 細心既老公見到咁既情況就話: Princess~ 妳門口等我啦,我去渣架車埋來!

老公一枝箭咁冒住大雨跑去攞車......就係咁當晚就賴野 - 發燒呀!

老公好少感冒到會發燒~ 多數都只係鼻塞流鼻水有兩聲咳,不過每次佢感冒,都一定會傳染我!!!!
 而我一感冒,多數都唔會只鼻塞流鼻水兩聲咳咁簡單...多數都會發燒!


星期六晚照顧咗老公成晚,尋日星期日起身老公稍為退咗少少燒,不過仍然有少少興,不過精神幾好,佢又話唔想屈喺張床度,所以出咗去做weekly shopping~

 尋日天氣更差! 落足成日濕雪咁滯~~~~


 越落越勁! 不過雪一落到地面就溶鬼哂......

拿拿淋買完野,返到屋企先放水比老公沖涼 + 煮野比佢食~ 忙完一輪就到我自己食野......點知到我沖完涼,點解周身骨痛 + 有少少戇居居既?

 一量體溫 - 37.5C~ 微微地燒啫,即啪2粒paracetamol,應該禁得住既!

平時依個時候,
 我一定會埋怨老公: 最衰係你啦!!!! 天氣咁凍又懶大隻唔著衫,感冒又唔即時食藥,次次都傳染埋我!!!!!!!

不過今次我冇! 因為(1) 老公自己都未完全退燒; (2) 今次老公係因為我先淋雨病倒,所以我今次反而有d內疚......

因為兩個一齊病,所以尋晚唔夠9pm 就上床覺覺豬! 老公當時已經開始慢慢退燒,不過我就越來越辛苦~~~~  食藥後完全冇好過,周身骨痛到連換睡衣都要老公幫我手!
 喺床上面碌來碌完全瞓唔到,每隔一陣我都量一次體溫: 38.2C, 38.5C, 39C.....越來越燒~ 不過因為食咗paracetamol 未夠4個鐘,所以我唔敢再食藥......

老公雖然病程好轉咗,但始終未完全好返,我成晚典來典去,搞到佢都休息唔到~ 成晚問我有冇事,仲要起身斟水比我飲......(sorry 啊! 本來應該我照顧你架嘛......
)

卒之碌咗4粒鐘,零晨1am 我就再食隻勁d既藥! 今次食完藥瞓得著嘞~


老公已完全退燒,而且佢今朝有meeting,晨咁早要返工; 至於我呢就仲未完全退哂燒,啱啱量過係37.4C,但我仲有精神打blog 就知我仲未死得住啦!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

我身體一向都算健康,好少病痛,有咩損傷傷口都好快癒合~ 唯獨是我由細到大都好易感冒! 直到而家,V婆婆都成日同人講: 佢(即係我)細個時湊佢好麻煩呀! 成日發燒~ 個個月都要睇一次醫生!!!


不過我咁容易感冒,其實自己都要付好大責任! 因為我十幾歲時懶有型,2隻耳仔足足釘咗8個耳窿 - 左耳5個; 右耳3個~

後來睇書先知,耳朵有好多神經穴道連住身體各部份,隨便亂釘耳窿,會破壞依d神經穴道位而影響身體健康! 嚇到我即時除剩1對耳環......不過好可惜,為時已晚!

我而家真係好後悔!!!!
 奉勸各位想扮型仔之前,一定要三思呀!!!!!


 


20 則留言:

  1. 咁你有無喉嚨痛同咳呀? 如果有就煲D龍利葉....新鮮百合...南北杏..果皮水飲啦...好好架...化痰止咳...
    因為我記得上次睇你BLOG..V媽媽好似自己哂左D龍利葉比你架....哈哈...係時候出場啦.....
    [版主回覆01/23/2009 20:20:00]鹹柑桔 + 龍脷葉輪住出場呀! 雙管齊下嘛~~~  

    回覆刪除
  2. 好好休息呀...依家D菌好勁...我個蝦子餅都咳咗成個月..依家又流鼻水...跟住又咳過....唉.....香港天氣無英國咁凍...不過就一個星期凍一個星期WARM....都好易病......

    回覆刪除
  3. Just wish both of you a rapid recovery!!  Take good care of yourselves!
    My son is sick, too because of the ever-changing weather here in sw France as well.  So, I need to leave my office earlier in order to fetch him to the pediatrist today....

    回覆刪除
  4. 你老公對你真係好呀 唔舒服都陪你

    回覆刪除
  5. 陰公囉,你哋要好好保重啊! ~

    回覆刪除
  6. oh dear~~
    好好休息, 不用回應我了!
    get well soon!!

    回覆刪除
  7. 好好休息 好好保重啊

    回覆刪除
  8. o......take care la....... novovirus is really bad in the UK this year..... I had the flu for a whole week!  it never happened before!  just make you take flu tablets regularly, drink plenty ( i drank lots and lots of honey water) and sleep ( I slept for a whole week!!!!)  
    get well soon xx

    回覆刪除
  9. 哎呀你要保重呀!!呢d天氣幾壯既人都會病啦......快返黎hk啦...hehe........講笑jet..你地兩個真係要照顧自己,外出帶件外套啦......祝你地快d康復!!

    回覆刪除
  10. 咁論盡豬呀妳兩公婆,快啲好返喇,唔好責過年嚟病呀(雖則妳身處英國,但都要過年初一嘛),不過睇到都真係好大雨
    [版主回覆01/23/2009 19:42:00]果d唔係雨來~ 係雪來架!!! 不過係濕雪 - 一pat pat 落到來會溶,所以唔會有積雪~~~~

    回覆刪除
  11. 小心身體呀..而家d天氣真係傻傻地..香港都唔見得好多...短時間內一係就好熱一係就好凍..都唔知想點..
    煲番d湯水補下la.

    回覆刪除
  12. 快啲好返晒啦,你穿咗八個耳窿咁多,型係要付出付代價嘅,不過區區感冒又點會打低到你呢???你成日都咁happy,已經係最好嘅免疫系統啦!!

    回覆刪除
  13. Drink more water and rest more la. Get well soon..

    回覆刪除
  14. 小心身體呀,你&你老公都係
    休息下啦
    你嗰邊啲天氣又真係…

    回覆刪除
  15. take care
    記住要多d休息
     

    回覆刪除
  16. 靚女你好返啲未呀
    [版主回覆01/23/2009 19:40:00]好返哂嘞! 有心~~ 蘿蔔糕都可以蒸到幾底呀! 哈哈~~~~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...