2009年1月29日星期四

花開富貴

我個廚房本來種咗幾棵香草......

有棵迷迭香(Rosemary)種咗2年幾,每次燒牛肉我都會剪少少落來調味 + 煮gravy~ 幾個月前見佢不停落葉,以為佢九C一生......不過我一路冇理佢,照平時咁幾日淋一次水,慢慢又回復正常喎!

後來我又喺廚房整多盤辣椒仔 + 九層塔(Basil)~ 不過盤辣椒仔種到開花冇耐就生芽蟲,好核突~~~  我揼都揼唔切 ; 盤九層塔就種到出花,不過我返香港後返到來就乾哂 ~ 所以而家又打回原形 - 得返盤迷迭香!

上次盤九層塔開咗d白色花,網友們話我知要剪咗d花,因為開咗花既九層塔好快會枯!

 早2、3個星期,我見到棵迷迭香有幾處生咗d花蕾,不過我又冇理佢......隔咗1個星期,花蕾開咗d好靚既粉紫色花喎!


今次迷迭香既花比九層塔既花更加靚! 

我真係唔捨得剪啊~~~~ 所以我問定對香草有認識既網友,而佢答覆我係 - 迷迭香屬灌木 + 花唔需要剪喎!
yeah~~~~~~

依幾日粉紫色既迷迭香花越開越多! 

雖然先前開既花,有部份已經枯落......


 不過仲有好多未開花既花蕾啊!



7 則留言:

  1. 原本我打算種辣椒仔........因為自己嘗辣........但你一句"種到開花冇耐就生芽蟲,好核突~~~   我揼都揼唔切" ~~~~
    OH! 我要打退堂鼓了!
    [版主回覆01/30/2009 02:52:00]種香草啦~ 種香草可以辟蟲蟲呀!
     
    芽蟲好核突~~~ 一隻隻綠色細細隻...仲會疴尿架! d尿整到d葉痴立立......

    回覆刪除
  2. 恭喜發財!身體健康!
    你家今年一定花開富貴
    [版主回覆01/30/2009 18:13:00]恭喜發財! 承妳貴言~
     
    大家咁話 - 大家都身體健康,花開富貴!

    回覆刪除
  3. 盤迷迭香好靚呀...........
    [版主回覆01/30/2009 18:11:00]我都覺得好靚呀!  
     
    我好鍾意依種粉紫色~~~

    回覆刪除
  4. 新正頭就整啲靚花比你, 今年一定行好運啦
    [版主回覆01/30/2009 18:10:00]好呀~ 好呀~ 承妳貴言!  
     
    大家都一齊行好運~~~

    回覆刪除
  5. Hi V, Happy New Year!
    Can you tell me if there is a good place in China Town London for wonton noodles or Chinese food? Thanks
    [版主回覆01/30/2009 19:09:00]Kung Hey Fat Choi!
     
    sorry i really dont know~  cos i dont eat chinese food everytime i go to London! but i can suggest you a very good place for eating japanese food - Japan Centre! really good teriyaki beef + sushi~

    回覆刪除
  6. 依啲花花仔都好靚呀!
    [版主回覆01/30/2009 23:06:00]係呀~ 我最鍾意依隻粉紫色!  好彩網友話唔洗剪走d花咋!!!

    回覆刪除
  7. 粉紫色既花花好靚呢!
    [版主回覆02/02/2009 19:59:00]我本來都唔知迷迭香會開花!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...