2009年1月28日星期三

白切雞做法2種 (附薑蔥油做法)


方法一

1. 雞一隻洗淨抹乾水份,用海鹽和紹酒塗勻內外醃約10分鐘。

2. 於雞肚內放入蔥1條,視乎雞大小,中大火隔水蒸20至30分鐘。

3. 取出用冰水浸至全涼後斬件即成。

方法二

1. 雞一隻洗淨抹乾水份,用海鹽和紹酒塗勻內外醃過夜。

2. 燒滾一鍋水,放入雞蓋蓋煲至水回大滾後煮約5-10分鐘。(視乎雞大小)

P.S. 水一定要浸過全隻雞!

3. 熄火後讓雞焗水30分鐘。

4. 取出用冰水浸至全涼後斬件即成。

薑蔥油製法:

- 薑磨茸後擠乾薑汁,只保留薑茸; 蔥切碎備用。

- 將蔥碎加入薑茸,再加入少許糖和鹽拌勻。

- 燒滾油後,倒入薑蔥茸內。

- 待油涼後,再加混入少許生抽拌勻即成。

NOTE

- 斬雞鴨要斬得靚的話,一定要待煮熟既鴨雞完全涼透先可以斬件! 如果雞鴨仍然溫熱,斬時肉好容易碎;

- 斬雞既刀要鋒利,最好每斬一下都係一刀過~



2 則留言:

  1. 你好厲害, 因為咁多餸你都可以一腳踏, 我每一煮二餸一湯己經覺得好辛苦。想問問, 如果你待涼才切白切雞, 咁食時隻雞米涷, 你會否在微波爐番熱, or你係可以食到涷雞的?  因為我個人不能忍為食己待涼的餸。
    [版主回覆01/28/2009 22:19:00]多謝~ 不過唔係我厲害,只係熟能生巧啫! 而且煮野食係我既嗜好樂趣~ 我除咗enjoy 食,仲好enjoy 煮既過程架!
     
    白切雞我一向都係食凍果喎! 豉油雞就會叮返熱~ 不過妳唔鍾意食凍雞,當然可以叮返熱佢啦! 但要注意唔好叮太耐喎,小心叮乾~~~

    回覆刪除
  2. 隻雞都好多肉最鍾意食雞胸
    [版主回覆02/02/2009 20:03:00]我本來只愛雞脾,覺得雞胸太"鞋"...不過Free Range 有雞味得來,雞胸仲好軟滑!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...