2008年12月8日星期一

Glasgow Christmas German Market


早幾日見網友Samwei blog 介紹伯明翰既German Market,先醒起 - 係喎~ Glasgow 個German Market 應該開咗咯喎!!!! (之前完全冇咗件事......)


我同老公年年German Market 期間,都會去食好多好多次~ 食到賣野既人都認得我地! 其實年年食來食去都係咁上下果d野...依d野平時喺英國又好少有得食! 所以一年食一次咁啦~~~

German Market 孖T 必食......


 "German Goulash"~ 一種有用豬肉、蕃茄、青椒、紅腰豆、薯仔...煮出來既辣stew (燉肉),材料豐富又惹味! 天寒地凍企喺條街度食...食完成個人暖返哂~~~

 "Roast Pork with Sauerkraut & Fried Potato"~ 2大塊燒豬肉 + 炒薯仔 + 德國酸椰菜!
Thumbs Up

 "Roast Smoked Pork with Sauerkraut & Fried Potato"~ 依個其實同上面果個差唔多! 只係豬肉煙過~

不過2個都好正!

 "German Potato Soup"~ 依個薯仔湯材料幾簡單...有煙香腸、薯仔、紅蘿蔔 + 香草~ 不過簡單得來好好味! 我唸住遲吓嘗試吓煮~~~~

 老公就鍾意Roast Pork + Sauerkraut 夾住麵包...

德國人真係好鍾意食香腸! 所以German Market 裡面,有好多檔都係買燒香腸......



 條腸既長度等於個包成倍!!!!


 除咗香腸 + 燒豬...點少得老公最鍾意既漢堡!

German Market 除咗有得食之外,仲有好多小賣攤檔~ 不過佢地賣既野大部份都好hippie...唔係我杯茶! 所以我 + 老公都係集中食食食咯~~~~~





 

7 則留言:

  1. 你哋那邊啲嘢食多過我哋喎!我哋都無German Goulash同potato soup!我想試那個湯呀
    [版主回覆12/09/2008 16:33:00]依2樣野喺Glasgow 年年都有架! 不過前年我去過Manchester 既German Market,都係冇German Goulash + Potato Soup...所以我估可能個個地方都有少少唔同!?!?!
     
    其實我依度都唔算多野食嘞! 除咗依檔之外...其實大部份都係香腸~~~~

    回覆刪除
  2. edinburgh 既German Market 都好多野食ga.... 仲好靚tim.....
    [版主回覆12/09/2008 16:30:00]唸住依個星期日去!

    回覆刪除
  3. 有食力, 目標鮮明- 淨食 
    [版主回覆12/09/2008 16:35:00]係呀! 反正佢地賣既野麻麻地...而且天寒地凍要企喺條街度食喎!!!! 食完仲唔拿拿淋走人???

    回覆刪除
  4. 我發現你老公戴眼鏡影相呀

    回覆刪除
  5. 我發現你老公戴眼鏡影相呀

    回覆刪除
  6. 我發現你老公戴眼鏡影相呀
    [版主回覆12/09/2008 16:36:00]因為我手快...佢除唔切!

    回覆刪除
  7. 頂..今日個YAHOO...吾知搞乜鬼..我回左帖佢又冇出現我既說話...SHORT SHORT哋咁...現在就一連幾個...搞咩呀
    [版主回覆12/09/2008 16:37:00]依個問題尋日已經有架嘞!  我尋日又係出極post 都冇!!!! 好鬼忟~~~~~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...