2008年12月26日星期五

聖誕節 - 燒火雞 Classic Roast Turkey


1. 預備你喜愛的Stuffing (釀火雞料) e.g. Onion and Sage~

 2. 牛油放室溫至軟身; 切碎新鮮荷蘭芹(Parsley), 鼠尾草(Sage), 百里香(Lemon Thyme)和迷迭香(Rosemary),加入牛油中拌勻。(可用樽裝混合香草代替!)

 3. 火雞1隻用廚房紙吸乾水份備用。

4. 用手小心分開火雞皮和肉(不要弄穿皮!),將香草牛油塞入火雞皮和肉中間,用手平均將牛油抹勻在皮和肉之間。

5. 將剩餘的香草牛油抹在火雞皮外面,再洒上香草、海鹽和磨碎黑胡椒,將火雞置於焗盤上。

P.S. 這樣可保持火雞肉汁,令肉質軟而不乾,同時可令火雞皮香脆!

6. 在火雞肚內先塞入半個連皮檸檬和半個連皮洋蔥,再將stuffing 填入火雞肚內。

 7. 用鍚紙或Grease Proof Paper / Baking Paper 鬆鬆地蓋住火雞,不要完全包住火雞! 否則焗出來的火雞效果會似"蒸"!!!

6. 先預熱焗爐10分鐘(190C),放入火雞。(視乎火雞大小計出所需的烹調時間,火雞的包裝上應該有指引! 一般需時最少2小時~)

7. 完成後取出火雞,用鍚紙包著整隻火雞保溫,等約10至15分鐘。作用為讓火雞肉質放鬆(relax)~

8. 將火雞切塊,配上Gravy (肉汁) 和Cranberry Sauce (紅莓果醬)同食。Gravy 做法請參考"燒雞肉汁~




9 則留言:

  1. 好正呀,留番件雞胸比我
    [版主回覆12/28/2008 04:38:00]係得胸之喎~ 我依個係Turkey Crown 來,妳想要第二part 都冇呀!

    回覆刪除
  2. 好犀利呀!聖誕有火雞食~好正^^
    [版主回覆12/28/2008 04:39:00]些些!
     
    火雞應節嘛~~~~

    回覆刪除
  3. 你整既火雞好正呀!
    [版主回覆12/28/2008 04:41:00]Thank you!

    回覆刪除
  4. 嘩....你整得好鬼靚呀...想問一問隻雞焗完後怕吾怕好乾身架...我吾係好中意食火雞..就係怕佢好乾身....
    [版主回覆12/28/2008 04:46:00]火雞胸一定冇可能滑架嘞,而且一般好乾......
    不過用依個方法 - 搽牛油喺皮 + 肉之間...我包保隻火雞一定唔會乾身!  而且最緊要焗完後唔好心急,用鍚紙焗包住焗一陣,但火雞掹緊咗既肉放鬆...咁就連胸肉都軟而多汁架嘞!

    回覆刪除
  5. 好..等我下次試吓你方法....
    [版主回覆12/31/2008 00:49:00]試完話我知成唔成功喎!

    回覆刪除
  6. turkey我哋真係麻麻地........christmas都係"係咁E"買咗個turkey joint嚟焗, 主要係食roast beef, 但surprisingly個turkey又幾好食呢~
    [版主回覆12/31/2008 00:51:00]Turkey 都唔係我地最鍾意既肉類,不過我地都OK架! 而且一年一次應節嘛~~~

    回覆刪除
  7. 焗得很靚喎,点解焗前無火雞脾 , 焗後又有脾 ge ?
    [版主回覆12/27/2009 20:16:00]依篇舊年聖誕時post 既食譜~ 如同一樣食物有靚既新相,我會換去食譜內既舊相! 但晚餐日記因為係指定果日,所以我就唔會換~
     
    我今年整火雞既方法一樣,唔同既係舊年果隻只係turkey crown; 今年既係全火雞~ 做法過程係舊年既無脾相; 而成品係今年既有脾全火雞~~
     
     

    回覆刪除
  8. 我睇你隻火雞﹐即刻想起聖誕時﹐去我男友父母家食的果碟亁爭爭火雞。唉﹐英國人的廚藝差中國人太遠了....

    [版主回覆03/19/2010 18:04:00]咁睇落其實又唔係太差~
     
    妳有無留意西方人甜品、蛋糕味道勁甜? 其實係因為西方人口水分泌比我地東方人多,所以佢地可以接受濃味~ 而且又接受到比較乾硬既麵包、無咁鬆軟既蛋糕、甚至肉類比較乾佢地都無問題!
     
     

    回覆刪除
  9. 係呀﹐佢地真係食得好甜﹐我成日驚我男友患糖尿病﹐你老公是否也鍾意好食好甜架?
    我又真係無想過佢地口水分秘呢個原因喎﹐我呢家日日自己煮﹐希望改變到我男友的英式飲食習慣﹐即係求求其其咩到食得落的習慣。
    [版主回覆03/20/2010 07:01:00]我老公都食得幾甜架! 不過有時佢都會頂唔順依度d甜品~
     
    我老公都還好,因為佢比我調較到都幾肯試新野!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...