2008年12月30日星期二

祝君好~~~~ (12月31日)

轉吓眼又1年! 託賴2008年既我過得無憂無慮 + 開開心心~~~~

回顧2008年世界發生咗好多大事~ 但最令我印象深刻既係四川大地震 + 北京奧運...雖然一大悲一大喜,不過做人應該要向前看 + 正面~ 我慶幸無論係四川大地震或者北京奧運,都見到中國人既團結 + 進步! 而且無論是喜是悲,都令我學會更珍惜身邊所有既人、事 + 物~~~

早幾日睇新聞,知道四川大地震中失去妻子,但唔忍心留低妻子既屍體,而背妻騎電單車令全世界動容果位先生再婚~ 雖然我唔認識佢,但我好衷心祝福佢 + 新婚妻子生活幸福,白頭到老~~  

 同時希望其他大地震中失去家人或好友既受害者,都可以好似依位先生咁搵到幸福!


鬼佬新年過後,好快就到農曆新年~ 今年既農曆新年比往年早到.....

前年將近農曆新年,發生咗一件非常不幸既事, 依件事震撼咗整個歐洲華人社會! 而當事人係我朋友既哥哥一家......

我依位朋友係一個人人讚好既大好人! 而且喺我人生最黑仔時,佢亦曾經扶過我一把~ 雖然我地比較少聯絡,但每次見到佢,佢都總會笑面迎人,會好熱情上前打招呼! 佢同老公並唔熟絡,但我尤記得當日佢收到我 + 老公既婚訊,佢既興奮程度比我更甚!!!

事件發生後,朋友間都不知所措,冇人敢打電話向佢問候一句......約2個月後,我係街上撞見依位朋友,佢照往常一樣主動同我打招呼,儘管佢好努力地裝出一副若無其事既樣,但仍然難掩佢既傷心......我當時只輕輕拍佢膊頭講咗句: I am very sorry about what happened to your family...I dont know what to say......佢點點頭話我知 - 佢明白我既心意......

聖誕前冇耐,我又撞見依位朋友~ 有近視但又唔帶眼鏡既我,離遠見到有人向我揮手打招呼,依然朦盛盛......直至朋友拖住女朋友上前介紹比我 + 老公認識~ 佢已經回復返從前既笑面迎人,依舊係咁熱情~ 我知道佢已經完全走出陰霾,我放心嘞!

過去既就由佢過去啦,前面既路仲好長...生活總要過! 我好開心見到我既朋友回復昔日既笑面,願佢一家都可以忘記事件帶來既傷痛,好好生活落去!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

至於比較切身既...就係2008年裡面,我只同老公嗌過3次交!
 呵呵~~~ 真係一大進步啊!!! 但根據老公既認知 - 我地2008完全冇過嗌交,只係我發咗佢3次脾氣..... 希望來年會更進一步啦!
2008另一大事 - 緊係"V女廚房"開張大吉啦! 
 雖然廚房開張至今只有9個月,但依幾個月我喺度分享咗好多自己既感受,而且認識咗好多新朋友 + 網友~  在此多謝哂大家得閒入來睇我發翕瘋喎!


5new-year-5-2009.gif


祝大家新一年身體健康,事事順利~

心情靚靚~ 日日都好鬼happy!

All the best for 2009!



24 則留言:

  1. 祝你同你老公新年快樂呀
    [版主回覆12/31/2008 10:40:00]多謝! 大家咁話~ 我都祝妳地一家永遠幸福開心~~ 有個溫馨既快樂新年!  

    回覆刪除
  2. ■■■◣ ◢■■◣ ◢■■◣ ◢■■◣    ■ ■  ■ ■  ■ ■  ■ ◢■■◤ ■  ■ ■  ■ ◥■■■ ■    ■  ■ ■  ■           ■ ◥■■■ ◥■■◤ ◥■■◤ ◥■■◤  ★☆★  ★☆★  ★☆★    ★☆★ ★ 新 ★★ 年 ★★ 快   ★★ 樂    ★  ★☆★  ★☆★  ★☆★    ★☆★

    回覆刪除

  3. 祝福你來年預到更多好人好事!!

    回覆刪除
  4. Happy birthday to you and Happy new year!

    回覆刪除
  5. Happy New Year Mr & Mrs T, 祝你哋以後繼續幸福甜蜜開心~

    回覆刪除
  6. H a p p y N e w Y e a r !

    回覆刪除
  7.   點話點好~承妳貴言

    回覆刪除
  8. 你講得啱,過去就讓它過去,大家還要努力迎接未來

    回覆刪除
  9. HAPPY NEW YEAR!!!
    新一年,希望你日日都開開心心、身體健康、事事順利啦!

    回覆刪除
  10. 新年快樂 !! 
    生日快樂, 身體健康

    回覆刪除
  11. Happy New year to you and your husband

    回覆刪除
  12. Bonne Année!!!!! Hope 2008 had been a good one and 2009 will be a even better one!!! Whee..!! More good food and merry moments!

    回覆刪除
  13. Happy New Year!!!

    回覆刪除
  14. 新年快樂!  支持V女廚房!

    回覆刪除
  15. 恭喜恭喜!祝V女廚房繼續發揚光大,開多幾間分店!!
    [版主回覆01/03/2009 20:36:00]分店???? 唔好嘞啩!!?!?!? 或者開多幾個departments 都OK既!  

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...