2008年12月12日星期五

會撒嬌的老婆最幸福!??!?!? (12月11日)

每逢聖誕前咁上下時間,老公都要出南下出trip 3日2夜; 不過今年經濟唔好,佢銀行要削減開支,所以依個trip 由3日2夜,變成即日去即日返! (Yeah~~~~ )


我既感冒仲未清,似吊靴鬼咁跟住我時好時壞!!! 

尋日卒之頂唔順要睇醫生~ 不過撞正老公就係尋日晨咁早出trip,車唔到我去Health Centre......不過只係10分鐘路程啫!
睇完醫生返屋企食咗藥,情況不單止冇好到...感覺仲衰咗添! 

老公襯空檔打電話比我........

 老公: 妳點呀? 食咗藥有冇好d呀??? 醫生點講呀???

 我: 食咗藥仲衰呀~~~~ (個人唔舒服,一聽到老公把聲就忍唔住喊!)

 老公: 妳唔好喊啦~ 妳休息吓先啦! 感冒要多d休息架......
(我仲未收聲......)


老公: Honhon~ 妳係大人來架~ 唔係細路仔嘞! 雖然妳唔似......我喺妳身邊時,妳可以做返細路仔; 但我唔喺妳身邊時,妳自己要strong d 呀! 妳咁樣我好擔心.......
(我越喊越勁......)


我: 你幾點返來呀??? (我嚎哭!!!)

老公: 妳冷靜d先啦~ 可以既話,我都想即刻返來!!! 我知道妳好辛苦...但妳咁辛苦仲狂喊,會仲辛苦架!!! 妳咁樣我點放心做野呀??? 妳抖吓先啦! 我班機8pm~ 如果我返到來妳仲係冇好到,我同妳去醫院好唔好??
喊完一輪 + 老公氹完我一輪後,我開始冷靜~~ 但收線後我又瞓唔著,於是去咗上網睇"珠光寶氣"!

唔知係咪d藥開始發揮效用??? 定係我分散咗注意力???

我一直睇到老公落咗機打電話比我,感覺精神咗好多喎!  定係知道老公返緊來呢??


老公一入門口,就雙手放喺背後......


 老公: 妳揀左手定右手?

 我: pressie~~~~ 我揀左手!
(老公攞出1盒L'Occitane hand cream 細枝既6枝裝~ )


 我: Thank you~~~~

 老公: 妳想唔想用依個換另外果隻手???

 我: 唔想~~ 不過我要埋果隻手!!!

 老公: 哈哈~~ got you! (佢伸出空既右手~ 不過......)

 老公: 其實都係左手!!! (老公伸出左手 - 有枝Elizabeth Arden 香水!)




其實我搭親飛機都絕少喺duty free 買野~ 不過老公出親trip,返來都一定會買枝香水比我! 今次因為唔舒服嗲吓老公...竟然有雙重獎賞喎!!  因禍得福啊~ 呵呵~~~

Hon~ thank you 啊!!!



13 則留言:

  1. hahaha...so sweet.......有時病見到有人咁擔心自已..都係一件幸福既事..所以話小病是褔囉......
    [版主回覆12/15/2008 20:30:00]其實我都唔想老公咁擔心我架...尤其佢做緊野唔可以即時返到來時! 不過我又忍唔到辛苦喎.....

    回覆刪除
  2. 哇,,,好sweet ar,,,我都病緊-0-,,,如果我男朋友 再sweet d就好la XDDD
    HALO  以下純粹個人分享 =]
    一轉季就好多人會病,, 忙碌GE香港人,,一係忙住學習,, 一係就忙於工作,,或者忙於家庭! 往往忽視左自己GE健康...
    希望以下GE分享會幫到你 OR 你身邊GE人啦*
     
    健康分析::: http://hk.myblog.yahoo.com/vanessa_ay0225/article?mid=356&prev=357&next=355
     
    外在營養::: http://hk.myblog.yahoo.com/vanessa_ay0225/article?mid=357
     
    ANYWAY! 最緊要健康
    [版主回覆12/15/2008 20:32:00]係呀~ 最緊要健康! 祝妳早日康復啦~

    回覆刪除
  3. 男人始終鐘意女人撒嬌, 完全同意!!
    get well soon!
    [版主回覆12/15/2008 20:25:00]Thank you~ 我已好返哂嘞!
     
    其實我係好少撒嬌既...不過病時多數會囉~~~ (咁真係好辛苦嘛!!!)
     
     

    回覆刪除
  4. 10 首聖誕歌不停播 Play all 10 Christmas Songs    送給 孖T ~
    X'mas songs~ good~
    [版主回覆12/15/2008 20:23:00]Thank you!
     
    聖誕快樂啊~~~ 我都送返首比妳!
     


     

    回覆刪除
  5. 氹屎人啦.......祝早日康復~
    [版主回覆12/15/2008 20:21:00]多謝~  已經好返哂嘞!

    回覆刪除
  6. 你真係幸福到不得了....
    [版主回覆12/15/2008 20:20:00]多謝~~~~~

    回覆刪除
  7. 嘩,嗲一嗲即刻收雙重禮物喎,發達囉!!!
    [版主回覆12/15/2008 20:17:00]我唔係唸住嗲老公收多份禮物架!
     
    不過我一病時,個人就會好軟弱~~~~  
     
    換轉係V媽媽打電話來,我可能都會喊架!
     
    (不過應該冇禮物!!! )

    回覆刪除
  8. 你地好sweet呀....
    真係恨死隔離啦
    [版主回覆12/15/2008 20:14:00]多謝~
     
    妳2隻狗仔好可愛呀!!!!

    回覆刪除
  9. 好返晒未呀?係咪掛住香港所以有啲思鄉呢?
    [版主回覆12/16/2008 20:16:00]已經好返哂嘞! 有心~~~~
     
    思鄉就緊架嘞!!! 不過應該係香港返到來依度天氣太凍唔習慣~ 真係好討厭英國既冬天!!!!

    回覆刪除
  10. 咦,支香水我之前都有支噃,隻味好清新,幾好聞架,你老公真有taste,哈哈 ,點呀你??好返都要清清個底佢,"吽"咗咁耐先發出嚟,一定好辛苦啦!要多多保重呢!
    [版主回覆12/16/2008 20:23:00]已經完全好返哂嘞~ 有心!   其實我覺得就係因為吽過吓...一定要發哂出來先會徹底好返!!!
     
    其實唔係我老公有taste,有taste 既係我!  我好鍾意EA 既香水架~ 因為我鍾意清淡花香,而EA 既香水大部份都啱我心水,所以我大部份香水都係EA! 依枝係Green Tea Revitalize (尋晚沖完涼開咗光~),我原本已有1枝係Green Tea,2枝味道都幾相似,不過Revitalize 仲更清淡d~ 最啱臨瞓前噴!
     
     

    回覆刪除
  11. This Elizabeth Arden scent is very nice ar~ and it's very natural! So you can use it everyday n think of your husband! And the hand cream is very good too!! I bought it for my mum once during mother's day and that was the 1st time she tried L'Occitane .  She liked it so much that she was joking about why didn't I buy it for her earlier. You must take care of your hands, cos my mum complains a lot bout her hands being dry now, she says they make her look old! She's doing almost all the housework but didn't bother to take much care of her hands when she's younger. By the way, your husband is very sweet wor, i'm sure it's worth staying in uk for all these! I like hong kong a lot too! i always think that everything is great there, great food and shopping, great tv shows! but sometimes we just have to compromise one thing for another, depends on which is more important to you!
    [版主回覆12/16/2008 20:39:00]EA is one of my favourite perfume brands~ i even used EA's "True Love" on my wedding day!
     
    you wont believe how many bottle, tube, box...of hand cream ive got!  yes i love hand cream! and i love trying different brands and fragrances~ you should tell your mum to wear gloves ma~ i must wear gloves when im doing any housework!!!
     
    haha~ HK is my home, of course i miss HK! however i also appreciate that i have the chance to come over to study + live, to see more about the world...i dont hate living in UK...just there are a lot of things that i dont like +  nothing can compare to my home!
     

    回覆刪除
  12. 好番未呀 .... 老公咁鍚你 , 瞓覺都笑出來呀 !
    [版主回覆12/19/2008 19:31:00]已經好返哂嘞~ 有心!

    回覆刪除
  13. 你老公好識做好浪漫呀~!
    [版主回覆01/30/2009 18:27:00]thanks~ 佢間唔中會買d小禮物氹吓我架!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...