2008年11月27日星期四

孖T返香港2008: 長洲偉記魚蛋粉 & 太古城市川日本料理 (11月15日)


之前果晚同損友們夜蒲,第二日(11月15日)遲咗起身~ 但一早計劃好入長洲探V婆婆......

 搭巴士過海時,經過佐敦泰林,見好多人門口排隊 + 有電視台記者...後來睇返新聞先知原來當日泰林開倉清貨尾~~~~

 唔夠時間去坐定定食野! 所以先喺7仔麵包蛋糕頂住檔~ 老公要咗個唔知咩日本麵包...

 我就求其要咗個"小牛蛋"~

去到中環港外線碼頭,再喺小食檔買野食......

 牛肉球、辣魚蛋、牛根丸、燒賣.....胡亂咁要咗2兜~~~ (不過好好食!!!)

 我再來1隻炸雞脾~ (就係為咗等依隻炸雞脾...令我地miss 咗一班船!!!  不過都好好食~~~~)


 到咗長洲已經黃昏~ 長洲碼頭海旁既日落景色好靚!!!  好多人影相~~~


 我 + V媽媽返親長洲,都會同V婆婆去海旁既大排檔"偉記"食魚蛋粉~ 佢地黃昏就收檔,好彩果日我地啱啱趕得切!

"偉記"既服務...唉~ 真係唔好提!!!

 比錢去食野...黑口黑面不特止,仲要粗聲粗氣!  真係吹脹~~~ 果日我仲比佢地用膠椅"車"咗一野~ 對唔住都冇聲......


 不過我真係犯賤~~~ 服務就冇架嘞,但佢地既魚蛋粉真係好正!!!  飲啖湯後條氣已經"鋸"返哂!

 佢地既炸魚皮...簡直超good good good!!!! 粉薄香脆鬆化~~~~~

 經過海旁既海鮮檔,見到好大條魔鬼魚...

 仲有好鬼大隻既"馬蹄蟹"! (學名"鱟"~)

 長洲海旁好似越夜越熱鬧! 仲好似有好多好野食~~~ 搵次返香港同老公入去住返幾日,仲一定要試吓馬蹄蟹!!!!

 串串薯片喎!!! 睇個店面唔多似我喺英國美食展見到既franchise 喎~ 究竟係邊個"抄邊個呢呵???

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
 行程相當緊湊!!! 探完V婆婆又要趕返出去太古城,同V阿姨 + 我一對精靈可愛既表弟妹食飯!

是晚V阿姨請客~ 去咗太古城中心裡面既"市川日本料理"!

好似叫咗個6人套餐......(唔係我發版~ 唔記得咁多!)

 每人1個既"蟹籽沙律"~ (好味!)

 雜錦刺身~ (有鮑魚!!!)

 唔知咩卷~ (OK啦...)

 焗蠔~ (好味!)

 雜錦天婦羅~ (OK~ 因為一向對天婦羅麻麻...)

 d屎咁多既帶子~ (普通啦~~ I've had better!!!)

 薄到食完都唔多覺既燒牛肉~ (冇乜特別! 隔離果咋炒芽菜仔仲好食....)

以上既野都係6人份量,大家share; 除此之外,每人仲有一份飯or 麵 - 凍或熱既soba / 炒飯~~

 V阿姨要咗凍soba;

 我要熱既...

 老公就要炒飯~

個餐唔多夠喉~ 於是叫多幾樣野share......

 煎餃子~ (超普通...)

 燒牛脷~ (依個正!!!)

 燒雞翼~ |(唔知點解隻隻都係得半隻????)

總括來講~ 我覺得依餐麻麻! 我寧願去食"元氣"...... 不過長輩請食飯,緊係唔好阿之阿左咁多啦!!!!!









9 則留言:

  1. 咦,長洲"偉記"正呀..下次去食下先!!
    [版主回覆11/28/2008 23:57:00]要早d去喎! 佢地黃昏就收工架嘞~~~

    回覆刪除
  2. 前日睇完你寫大佛,尋日就去左寶蓮寺,
    聽日想去長洲行下,
    偉記大約響邊個位置,同埋仲有咩好野食好介紹呀??
    海鮮檔又邊間平靚正呢??thx~~
    [版主回覆12/01/2008 01:39:00]落船後妳會見到海旁有一列好大既海鮮檔,行去海鮮檔度 妳會見到果條魔鬼魚...魚缸隔離有檔賣貝殼既...咁妳喺貝殼檔果條巷仔直行入去(如圖),咁妳就會見到偉記架嘞~ 如果妳搵唔到問人都問到架嘞! (小心巷仔地滑喎!!! )

    我自己最鍾意魚蛋瀨粉 + 炸魚皮~ 我去親都係食依d! 牛腩都唔錯~ 不過長洲既牛腩多數係牛腩碎來.....
     
    海鮮檔我就唔知嘞~ 因為我返親去都係喺婆婆度食飯! 我婆婆對海鮮敏感,所以出街食飯都唔會食海鮮~~~~
     
     

    回覆刪除
  3. 海鮮檔就去北帝海旁果邊既..."真味"或者"新金湖"... 下圖果間...你都可.........以去試下既...當吸收下經驗
    [版主回覆12/01/2008 16:29:00]thanks~

    回覆刪除
  4. 你今次返黎探左v婆婆一個下午咋? 起碼響入面住返2日啦~
    [版主回覆12/01/2008 16:31:00]時間倉促嘛! V媽媽又要日日都見到我地先安樂.....

    回覆刪除
  5. 今日去左長洲, 真係唔記哂你話我知偉記響邊,如果唔係都幾難搵,但係去到好失望 ,因為............佢冇開呀, 勁唔開心,跟住去左張記食,嘩..........仲難食過我屋企樓下果間 ,不過都開心,因為之前你煮過既蝦皮,我今日買左一包,又買左蝦乾,瀨尿蝦乾, 哩幾樣野可以點煮呢??
    另外都唔該埋魯魯,不過我去左興樂,
    [版主回覆12/02/2008 17:09:00]哎吔~ 真係唔好意思~  我唔知偉記幾時休息架! 因為我入親去都係星期六或日......咁妳唯有下次再去過啦!
     
    哈~ 我果日返去都買咗包"日月魚"來煲湯! 長洲d海味係幾靚架!!! 我d地仔魚乾、煲湯墨魚乾、魷魚仔乾.....全部都係V婆婆喺長洲買比我架......
     
    蝦乾我會浸軟佢,用來炒菜; 另外瀨尿蝦乾 + 蝦乾都可以浸吓佢之後,去水加蒜茸 + 少少油,成碟放飯面蒸熟,最後淋美太極~~ 咁樣好鮮味好好送飯架!!!
     

    回覆刪除
  6. 又唔洗唔好意思,我唔該你至真,
    如果唔浸就咁蒸得唔得架??
    [版主回覆12/03/2008 16:58:00]尋日V媽媽打電話比我,我問過佢...原來偉記逢星期一都休息架! 妳去得真係唔著時嘞!!!
     
    其實唔洗浸太耐架~ 浸到"開始"有少少軟就得架嘞! 唔浸我就未試過....不過我唸會好硬~~~~

    回覆刪除
  7. 我尋日試左瀨尿蝦,唔浸就咁落油蒸,唔硬,好甜好好味,豉油都唔洗落,
    [版主回覆12/04/2008 18:01:00]係呀? 咁咪好囉!  可能瀨尿蝦肉比蝦乾薄??
     
    不過蝦乾應該唔浸唔得喎~ 蝦乾真係好硬果喎!

    回覆刪除
  8. 我尋日試左瀨尿蝦,唔浸就咁落油蒸,唔硬,好甜好好味,豉油都唔洗落,

    回覆刪除
  9. 唔好食 馬蹄蟹 啦..佢地就黎絕種0刺~~
    不過呢, 我上次去長洲食海鮮都超令人回味. 好少食海鮮食極都食唔哂咁..我地去街市度買料, 再拎去一間酒樓度煮, 5 個人食, 料連煮費都只係 八百幾咋..但真係食到好飽!!
    [版主回覆12/04/2008 18:05:00]我都聽過話就來絕種,但長洲海旁好多喎...係咪絕種就唔知,不過好似話馬蹄蟹既血對醫癌症好有用~~~~
     
    我喺長洲冇食過海鮮架! 因為V婆婆食海鮮會皮膚敏感~ 我返親去都係喺V婆婆度食飯或者出街食.....

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...