2008年11月27日星期四

孖T返香港2008: 損友飯局 - 唔多好食既潮州打冷 (11月14日)


去蒲之前緊係要食飽飽啦!

我已經好多年冇食過打冷~~~ 非常掛念"炒黃沙蜆仔肉"!!!  所以我提議去尖沙咀既"正仁利潮州菜館"打冷......

 幾年前同其他損友去過一次,覺得唔錯~ 不過今次......

 點菜前有潮州茶、 鹹酸菜 + 花生菜脯做零口~ (個菜脯好正!!!!)

 打冷絕對唔少得既鹵水鵝片、豬大腸 + 墨魚~ (墨魚冇咩味; 鵝片太乾 + 有渣,唔夠軟熟; 豬大腸OK...)

 唔知咩珍珠蠔~ (冇蠔應有既鮮味...)

 店小二介紹既"金沙骨煲"~ (唔多受歡迎既一道菜! 個汁太勁花生醬味...)

 最差既應該係依個"鹹菜胡椒豬肚湯"~ 完全冇胡椒味!!!!!

 還可以既"炒黃沙蜆仔肉"~ (蜆仔肉一向鮮甜,難食極有限啦!)

 唔錯既"草菇扒豆苗"~ 豆苗好靚好爽口!

最離譜係 - 潮州菜館竟然買哂大眼雞!!!!!!  

損友們邊食邊發出不滿既聲音~ 不過又未至於差到講粗口! (好彩冇人記得係我提議去果度啫!!! )

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

雖然不滿,但都總算食得飽! 食飽後就去蒲......

 依杯啤酒有我個頭咁大杯!!!

 酒鬼們1人1杯~~

 Karen, Erica + me~

 越夜越精靈既我 + 就來瞓著既老公~

 大叔~ 你做咩呀?????


 攰到雙眼反白既Brian + 唱得好投入既Karen.......

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

今次返香港,收到一個好可惜既消息! 仲要發生喺我地到香港果日...(係咪我地"腳頭"唔好呢????) 所以見到損友們真係有樂有唔樂~~~ (不過無論你地既決定係點都好...心照啦! 加油呀!! 損友們~~~~~)

6 則留言:

  1. 咦,你黎左我公司樓下喎!不過我一定已經返左屋企喇!!!原來唔好食架間野,好彩未幫襯過jet!!
    [版主回覆11/29/2008 00:38:00]係咩? 妳公司樓下? 咁啱既!!! 咁我話樣野妳知 - 我落機當日下午,就係去咗果頭剪頭髮嘞!!!  我唸果日妳應該未放工~~~~
     
    我成日都去加連威老道架! 因為我鍾意果間太平館~~~ 等我下次返香港時約妳食lunch 吖~~~
     
    果間野我幾年前食過一次,果時好好味架!!! 不過今次真係
     

    回覆刪除
  2. 朋友上既野 只係做一個聆聽者 都已經好好了
    [版主回覆11/30/2008 17:55:00]我 + 老公都明白依個道理~ 所以只要佢地覺得決定係正確,我地好支持 + 希望佢地會開心!

    回覆刪除
  3. 因為有時 真係家家有本 難唸的經 人與人之間既溝通/相處 真係好高深既問題~

    回覆刪除
  4. 正仁利已經唔好食左好耐啦, 試過外賣佢既翅, 感覺與碗仔翅無異, 你地有無去九龍城食野呀, d潮州野同泰國野好好食呀
    [版主回覆12/01/2008 16:23:00]冇特登去九龍城呀~
     
    去正仁利都係因為就朋友放工時間 + 地方......

    回覆刪除
  5. 咦,真係係左近喎!!下次有機會再搵我啦........!到時我可能已經變成肥c奶lu........
    [版主回覆12/01/2008 16:27:00]一言為定!

    回覆刪除
  6. 咁都比你影到大叔隻手 ...hehe
    [版主回覆12/02/2008 17:16:00]我返到來執相時先睇到!
     
    好心佢啦~ 點睇佢個款都係阿叔一名! 公眾場所就檢點少少啦~~~~  

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...