2008年10月17日星期五

Sainsbury's 既驚喜 - 野菇雞肝醬 (10月16日)

除咗每星期例行公事去中國超市一次外,英國各大超市亦係我T 師奶經常出沒既蒲點!  眾多英國超市當中,我最少幫襯既就係Sainsbury's~ 因為......

- 屋企附近步行幾分鐘,有1間24小時Asda, 1間24小時Tesco Extra + 1間Lidl;

- 由屋企渣幾分鐘車,又有最少3間Morrisons + 1間Aldi;

- Sainsbury's d野比其他同級超市貴; 不過貴得來品質又及唔上Marks & Spencer;

- Sainsbury's 用Jamie Oliver 做代言人! 不過我唔鍾意Jamie......

早幾日睇網友Samwei 講,Sainsbury's 大大隻新鮮帶子做特價,於是我又心思思想去及吓......老公話我知,我先知道原來由屋企渣10分鐘車左右,都有一間Sainsbury's! 於是尋晚(10月16日)就去咗嘞~~~~~~

不過依間Sainsbury's 比較細間~ fish monger 都好細...一隻帶子都冇! 不過一場去到,我係唔會空手而回既!!!!!


 通常我只會出街食飯先order 雞肝醬,一般超市賣既雞肝醬我係唔吼既! 不過依舊野吸引到我,係因為佢一撻撻......望真d先知係野磨菇~~~


一般超市好似Asda, Tesco or Morrisons 既雞肝醬,多數£1 都唔洗; 不過依舊Sainsbury's 既野菇雞肝醬就要£1.XX! 於是我就買來試試有乜咁巴閉......

哇! 好好食~~~~ 香得來野磨菇仲好有咬頭!!!  我空口就咁當雪糕食,尋晚買...但今日已剩返少少!!!

我發現依舊野菇雞肝醬仲好"國際化"......

(1) 英國Sainsbury's 有得賣;


 係比利時style 既食物......;

 但用既雞肝係來自荷蘭!
除咗一盒好好食既雞肝醬之外,我仲買咗......


 Brioche 麵包~ Brioche 係一種好香牛油味 + 帶微甜既法國軟麵包 - 係我最鍾意食既麵包~~~

 行行吓行到去專為患有麩質過敏症病人而設既食物corner~ 我見到有"無麩質 + 無小麥"成份,用粟米造既意大利粉! 我覺得鮮黃色既意粉好得意......無麩質過敏症既我,貪得意買咗包試試!
本來去Sainbury's 目的係買特價帶子...雖然此行買唔到傳說中既特價帶子,但行吓行吓...都買咗成籃野返屋企! 除咗有新野試之外,仲有我鍾意食既~~~~ 都總算不枉此行!

5 則留言:

  1. 雞肝醬好正喎~
    [版主回覆10/20/2008 17:43:00]係好好好好正!

    回覆刪除
  2. 我好鍾意食菌類,但係雞肝就麻麻,不過俾你咁樣引誘法,我都好想試吓~~
    另外呢,我上次咪話整咗張咭但唔知點俾你嘅,唉,上次skype又唔記得問你,就係我係網上search咗一幅圖,咁我save咗落電腦之後就用小畫家編輯,但係編輯好之好就唔識點擺上嚟嘞,如果只係圖,我平時都係直接喺網站copy&paste就ok,但係一save咗落電腦我就真係搞唔掂,我copy咗又paste唔到喺度,總之我都係覺得哩個windows vista好鬼煩,搞咗幾個鐘都係唔知要點搞先得??
    [版主回覆10/20/2008 17:46:00]係囉! 我又係收咗線先醒起!!!!!
     
    咁妳係咪即係唔識用Yahoo Blog 相簿呀? 妳去上面"資源管理" > "上載圖片" - 咁就得架嘞!
     
    妳快d試吓啦~~~~

    回覆刪除
  3. oh..i tried that before...i know it has other flavor as well.. u are so lucky to have many supermaret around u...I live in waterloo london ..there is only a reli reli small sainsbury.....
    [版主回覆10/20/2008 17:51:00]actually i rarely try supermarket, chicken liver pate, i usually go out for dinner and order it!
     
    yes i live in a town centre ma~ it's very convenient for me to go grocery shopping!

    回覆刪除
  4. OMG!!
    我前日去 sainsbury's 都係買左呢隻雞肝醬同埋Brioche (不過麵包牌子唔同)
    雞肝醬 buy one get one 1/2 price wor, 你點解唔買兩 pack 呀?
    另外, 我買 Brioche Rolls既牌子係 Pasquier, 因為而家sainabury's 買一送一ma!
    從另一角度, sainabury's 比其他超巿貴, 但實在質數比較好少少, 雖然又好唔過 M&S , 但價錢就比 M&S 平d lor!! 
    [版主回覆10/20/2008 17:56:00]我去果間雞肝醬冇半價喎! 而且我都好少買超市雞肝醬既,今次都係買來試吓~
     
    我果日都見到門口brioche rolls 買一送一,不過好似快d到期......
     
    個人又唔覺得Sainsbury's d野質素特別好! 我比較鍾意去大間既Asda or Tesco,因為多選擇; 不過可能我依度間ainsbury's 細間啦~~~~
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...