2008年10月30日星期四

親愛既Passport 返咗來嘞~~~ (10月30日)


我對入境處既咀咒終於生效嘞!!!!!

今早先收到V阿姨既email 問我幾時返香港,剛剛回咗佢話仲未知......冇耐郵差就敲門......

不過死人頭老公收埋咗我個鎖匙包~ 搞到我開唔到門! 因為passport 依類重要野要簽收既,而且份野好大份(除咗2本passport 之外,仲有其他e.g. 結婚証書依類文件),收信位入唔到......郵差唯有喺收信位放簽收紙 + 筆入來,份野就擺喺門口外面~~~~

親愛既passport~~~~ 你地知唔知我好掛住你地!!!

死人入境處 - 話最耐可能要搞3個月...佢地真係同我搞足差不多3個月!!!!! 錢又唔見佢地3個月先過數!!??!?!? (所以我要繼續咀咒佢地!!!); 不過我又想多謝佢地 - 因為佢地搞咗咁耐,老公先會提出請V媽媽過來...令我再一次睇清楚老公有幾鍚我~~~~  (咁我唔再咀咒佢地當打和啦!)

今晚即刻睇機票!!!!


沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...