2008年10月13日星期一

Gamba Seafood Restaurant - 2nd Wedding Anniversary (10月11日)

評審高級餐廳最有權威既,當然係源自法國既"米芝蓮星級" (Michelin Star); 不過英國亦有自己一套,類似米芝蓮星級既評審餐廳制度 - AA Rosette Award~
AA Rosette Award 同Michelin Star 一樣,同樣係用星級制度。而唔同既係 - Michelin Star 最高係3星; 而AA Rosette Award 最高有5星~~

10月11日晚既結婚2週年,我地去咗喺Glasgow 相當出名食海鮮 + 有2星級AA Rosette Award 既Gamba 慶祝! 其實N年前我地已經去過Gamba 幾次,不過後來我地忙於試新餐廳,所以已經好幾年冇去過!


 Gamba 於1998年成立,翌年1999就成功攞到1星級AA Rosette Award; 至2002年穫升至2星級~

 至今一直維持2星級~ 不過咪以為佢地冇進步,要維持星級都好有難度! 因為星級可以升亦可以降...亦可以完全攞走哂 - 打回原形1粒都冇!!!

 又話經濟唔好......老公早幾日book 枱時,10月11日晚竟然好爆! 可能因為係星期六......所以要book 9pm! 但係我地去到時,都要喺bar 度等咗15分鐘先入座~ 我地喺bar 等緊時,Manager 就送上小食 - 三文魚卷~ 好鬼正......不過食完依舊野就仲肚餓!!!!!

 終於入座嘞! Gamba 同Glasgow 其他比較出名既seafood restaurants 最唔同既地方,就係佢地既裝璜~ Gamba 既裝璜相當trendy!

 裡面燈光柔和 + 好有情調果隻~ 所以我地都唔好意思用閃光燈......

 我既頭盤 - Smooth Parfait of Chicken Livers with Cumberland Sauce and Fruit Loaf~

冇錯! 又係雞肝醬~~~~ 依舊簡直係極品!!!!!!! 雖然係雞肝,但依位廚師高人,竟然整到我喺法國食過既鵝肝醬味道!!!! 食完真係齒頰留香~~ 令我回味無窮!!!
 不過太鬼細舊......

雞肝醬所配既Fruit Loaf,係一種加咗提子乾既甜味蛋糕~ 我一向最憎提子乾!!! 但依2片Fruit Loaf 口感同我最愛既原味莎莉蛋糕好相似! (依度冇莎莉蛋糕賣架~) ,所以我2片都清哂~~~

 老公頭盤係Gamba 招牌頭盤菜 - Gamba Fish Soup with Crabmeat, Stem ginger, Coriander and Prawn Dumplings~

依個招牌頭魚湯,係每次老公去Gamba 都必點既! 不過佢會同我分甘同味~ 湯好濃~ 好香蟹肉 + 莞茜既香味!!! (綠色既係磨到變茸既莞茜~)

 湯裡面有幾粒蝦肉丸,老公比咗1粒我~~~~

 我既主菜 - Monkfish with Pernod Fish Cream, Mussels, Tomato and Peas~

Monkfish (僧侶魚)外表雖然樣衰~ 但佢既肉,係其中一種我最鍾意既魚肉! 鮮甜有口感...正! 而主菜裡面果幾舊sun dried tomato 係我食過最好味既sun dried tomato!!!!

 老公主菜 - Baked Fillets of Plaice with Peas a la Française~

老公依碟Plaice Fillet,仲好食過我碟Monkfish! 老公比咗幾塊我 (佢本來話同我換~ 我緊係唔會啦!),我一路食一路嘗試figure out 點煮依道菜~~~~~

 老公因為見到餐牌而好奇點咗既兩份分side order - Parmesan and Lentil Mash~

依碟薯茸就令我地大失所望嘞! 完全食唔到Parmesan 既芝士味 + 薯茸焗到好乾~ 口感重,好"漿糊"地黏口! 不過都唔算難食~ 只係唔好食啫......

 找數時佢地會附送佢地既咭片 + Gamba 明信片1張~ (我已經有好幾張......)

明信片印住既其實係餐廳大牆上既一幅壁畫 - 上面繪畫咗各種海鮮魚類~ 仲附有英文 + 拉丁文名稱!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

同場加映.........

孖T 白痴對話

一向慶祝special occasion,都係老公訂枱 - 唔會話我知去邊 + 食乜! 晚餐前約3小時......

 我: 我好肚餓呀~~~~~ 一陣我可唔可以叫好多野食?

 老公: 可以~~~~~

 我: 咁我唸住叫多份"巴辣香雞翼"! (我未知去邊食飯,所以串佢會帶我去KFC 慶祝...)

 老公: 緊係唔好啦~~ 其實妳食舊雞時食乾淨d咪得囉!!!!

 我: ......咁我叫多條粟米得嘞啩?

 老公: 唔好!!! 妳落多d鹽落薯條度,咁妳好快會口渴到唔想食野架嘞~~~ 返到來飲多兩杯水咪飽囉~~~~

 我: 你...你...你......我地只係結咗婚2年...你就咁對我!!!

 老公: 哇哈哈哈哈哈~~~~~~~



孖T 白痴遊戲

出街前1小時......


 我: 你究竟帶我去邊食飯? 靚唔靚架???

 老公: 妳想我話你知??

 我: 咁我要睇吓著咩衫嘛! City Merchant? Pierre's?? Le Bistrot des Arts???

 老公: 係咪想知? 不如咁...妳估啱既話,我就比£5妳! 不過妳已估咗3次,所以我只比多一個機會妳~~~ (老公個樣睇死我估唔到咁款!!!)

 我: Gamba? (我只係隨口講~ 冇唸過真係要贏佢£5......)

 老公: 有冇搞錯呀???? 妳點會估到架????

 我: 哇哈哈哈哈哈~~~ 比錢! 比錢!! 比錢!!!!

 老公死死地氣喺銀包攞錢出來...但佢冇£5紙,得張£10!

 老公: 找錢呀!

 我: 唔洗找啦~ 大家咁熟! 多咗果£5咪等我下次再贏你時先扣數囉! 哇咔咔咔~~~


_342.gif picture by veronica_tsim
相關網誌: "孖T婚禮" (2006年10月11日)




6 則留言:

  1. 好鐘意睇你地既對話...溫馨又好笑...so sweet....
    [版主回覆10/13/2008 22:39:00]我地好多時講既野白痴到...自己唸返都想笑!

    回覆刪除
  2. 你講Nando's 已經攪到我 , 我呢頭有, 所以我第二日就即刻去.......
    Gamba 我呢到無呀!! 
    引死我啦!
    PS: 你真係好 (青見) 好瘦呀!
    [版主回覆10/14/2008 23:02:00]你地幾時再上來蘇格蘭呀? 下次上來時咪去Gamba 試試囉~ 買埋佢地出既食譜書,咁就返到自己屋企都食到Gamba food 嘞!

    回覆刪除
  3. 咁你哋有冇唸過幾時製造結晶呀???
    [版主回覆10/14/2008 23:00:00]唸就唸住今年...但點都要返埋香港探屋企人先架嘞! 因為有咗BB搭飛機唔安全~~~
     
    不過生小朋友始終唔係話生就生! 所以都係順其自然啦!!

    回覆刪除
  4. Mr.T 好似發左福啵 hahaha~
    [版主回覆10/14/2008 22:58:00]又唔係喎~ 我一話老公知有網友話佢肥咗...佢就即時衝入浴室磅吓 - 同之前一樣至喎! 可能係我攝影技術衰......

    回覆刪除
  5. where is it?
    [版主回覆10/14/2008 22:55:00]喺Glasgow 囉!
     
    click the above link and it will take you to Gamba's website~

    回覆刪除
  6. 你兩公婆真係攪笑~
    [版主回覆10/14/2008 22:51:00](Empty)

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...