2008年10月17日星期五

柱侯茄子肉片


依個好似係方太烹飪書既食譜~ 不過經我改良過...as usual!

1. 柳梅肉切片,用胡椒粉、生抽、紹酒、糖、麻油和粟粉醃好。

2. 茄子1個切粗條,用油炒至略腍盛起。

3. 燒熱油鑊下豬肉片炒熟和灒酒,盛起備用。

4. 再燒熱油鑊爆香蒜茸,下柱侯醬約2湯匙炒香,茄子回鑊後,用糖、胡椒粉和麻油調味,再加入清水1/2 杯兜勻煮滾。

5. 豬肉片回鑊兜勻,煮至所有材料入味和汁液開始稠,灑上蔥花即成。

P.S. 英國茄子比較圓,所以用1個就夠; 若係長身既中國茄子,可能要用2條~


4 則留言:

  1. 柱侯醬我只係識得用黎炆牛腩同整雞煲乍 原來整茄子都ok? 下次試下先 我估都幾野味呢~
    [版主回覆10/20/2008 18:16:00]方太一向都好有創意!

    回覆刪除
  2. 妳睇我咁鬼懶,更係要最簡單直接嘅方法啦,但其實我比呢個法文妳睇,我都唔係定係咪真係我想要嘅野,因為我係第二啲酒店到睇到menu焗薯忌廉嘅譯英文就係呢個喇~
    不過要妳專登幫我搵,真係唔該晒 ,但真係搵唔到的話就有得佢啦,我收到食譜都唔知幾時整嘅啫
    [版主回覆10/24/2008 17:37:00]有就實有! 不過妳既然話唔趕既,咁就比少少時間我搵個簡單既 + 翻譯埋佢~ OK?
     
    聽日結婚週年喎! (係咪10年呀?) 去邊慶祝呀? congrats! 祝妳 + 老公結婚週年快樂 + sweet sweet 喎! 玩得開心d~~~

    回覆刪除
  3. 多謝妳呀 ,我聽晚book咗係銅鑼灣食日式佰幾蚊嘅"任點任食"呀,因為大少好想食串燒雞軟骨喎(不過我都勁鐘意食 ),咁就一於去呢間啦,都費事諗喇
    唔急~唔急~妳慢慢幫我搵啦(搵唔到就有得佢啦),我都驚妳幫我搵完,點解咁耐都唔見我整嘅 ,費事嘥咗妳啲心機咁
     
     
    [版主回覆10/24/2008 18:58:00]喂~ 食飯時記得影相放上blog 喎! 我想睇吓妳地去果間野食~ 等我返來去試吓嘛!

    回覆刪除
  4. 我今日整左喱個,好好味呀。
    [版主回覆07/29/2010 19:56:00]依個餸真係好好送飯架!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...