2008年10月27日星期一

夫復何求~ (10月27日)

啱啱喊完......不過係開心感動既眼淚~~~~~~

今次金融風暴,V媽媽損失都幾慘重~ 而某大銀行某位職員,對V媽媽講咗一番不付責任既說話...上星期五仲竟然大庭廣眾,用離哂大譜既無禮態度同V媽媽講野! 厚道既V媽媽念住而家咁既時世,唔想依個時候打爛人家飯碗......所以並無即時投訴對方~~~

V媽媽身為依間銀行既VIP,竟然都會比職員用咁既態度對待~ 佢條氣點會順吖? (我聽到果位職員既言行都O哂咀!!!) 一肚氣既V媽媽心理付擔百上加斤 + 無從發洩...唯有打比我呻!

阿姨、姨丈 + 老公 - 全部都喺銀行在職,每個人既專業意見,都係勸V媽媽一定要投訴依位無禮職員!
V媽媽都好聽話 + 行動好快手~~~ 投訴已受理 + 成功換人跟進V媽媽既其他投資......

雖然V媽媽睇錢銀睇得好開,但畢竟V媽媽心情唔算靚~~~~~


早幾日V媽媽打電話比我時,佢竟然紆尊降貴問我: 阿妹(V媽媽對我既暱稱)~ 妳幾時返來呀?????? 我好掛住妳呀~~~~~~~

我聽到心一疼.......我都好掛住V媽媽 + V爸爸~ (不過我打死都唔會正正經經咁講出口話掛住佢地......),我都好想快d返香港!!! 但我個passport 真係未攞返嘛........
(音訊全無~ 我日日咀咒入境處!!!)

一向V媽媽同我傾計既所有野,我都會一一同老公講返~ 頭先老公放lunch 打比我......


 老公: HonHon~ 我啱啱打比妳媽咪傾計來...所以佢一陣可能會打比妳架!

 我: 咩樹呀??? 又係銀行投訴d野?

 老公: 唔係~ 不過d護照咁耐都未有聲氣,我地可能11月都未必返到香港; 咁一到12月我銀行會好忙又行唔開(老公每年聖誕前後都好鬼忙!); 我見妳媽咪依排有d唔開心,佢又咁掛住妳......我咪同佢講 - 如果我地11月趕唔切返香港,我出錢請佢過來! 反正我今年仲有好多假剩...佢唔鍾意蘇格蘭,咁我地可以渣車陪佢去第二度玩.........

 我感動到無言~ 完全唔知講咩野好! 因為事前老公完全冇同我提及過佢有咁既打算! 老公話我知,並唔係想邀功! 只因為我真係一d都唔知 - 所以如果V媽媽同我講,我會一頭霧水......

 老公: 妳媽咪好開心...不過佢話唔放心舖頭行唔開喎! 所以如果佢打電話比妳,妳就試吓convince 佢過來啦! 當然最好係我地趕到11月返去啦~ 不過我係講真架 - 如果趕唔切11 月返去,就請妳媽咪過來......

 我: 嗦嗦~~~ (索鼻水聲) 咁V爸爸呢???? (我玩野地問! 因為V爸爸 + V媽媽唔可以兩個人一齊放假既! 我結婚時係例外~)

 老公: 咁咪妳媽咪過來一星期; 跟住妳爹哋過來一星期囉......

 我: HonHon~ 我唔知講咩野好......我好appreciate....... (註: 我 + 老公係唔會嗌對方做老公老婆既! 我地一向都係稱呼對方做"Hon"~ 佢又係Hon,我又係Hon!)

 老公: 傻妹~ 我知妳都好掛住妳媽咪 (唉~ V爸爸經常被忽略...),所以其實我係想妳開心~ 唔講咁耐嘞...我要做野嘞! 總之妳媽咪打比妳,妳就氹吓佢過來啦! 佢推妳既話,妳就叫佢唸吓先決定啦......
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

收線後我心情久久未平伏......

V媽媽已打咗電話比我! 佢以為係我 + 老公一齊提出既主意~ 其實我預咗V媽媽唔會來! 因為(1) 佢好怕搭長途機; (2) 佢唔鍾意蘇格蘭; (3) 雖然老公提議同佢去倫敦玩~ 但V媽媽之前都去過倫敦......+ 佢唔鍾意倫敦!!!

雖然我預咗V媽媽唔會接受老公既建議...不過老公依份心意,令我好感動!
 我覺得我絕對冇嫁錯老公~~~




14 則留言:

  1. 我勸你都係唔好再日日咀咒入境處la,費事佢哋啲人全部中晒咒冇人做嘢咁就慘la...,另外,你老公又真係好鬼大方嘅啫,俾着其他男人就算同外父外母冇嘢都未必會咁做,仲要係佢自己諗嘅主意潻!!
     
    真係夫復何求呀~~[用粵曲腔唱出會更有氣氛!!]
    [版主回覆10/28/2008 19:05:00]老公都係叫我 - 攞返passports 先開始咀咒佢地.......不過我忍唔住囉!!!!
     
    V爸爸 + V媽媽鍚老公仲多過鍚我呀~ (我老公正刷鞋仔!!!)

    回覆刪除
  2. 衰鬼又會咁啱既, 我老公都係喺銀行做架喎
    其實我以前都係, 不過係small potato, 都日日朝九晚九甚至十, 所以先索性炒佢魷魚 
    你老公真係好抵錫, 抵你煮咁多好餸比佢食
    [版主回覆10/28/2008 19:07:00]咁啱? 我仲以為妳老公做攝影師既添!
     
    咦~ 咁妳 + 妳老公喺銀行認識架???

    回覆刪除
  3. V媽真係前世積落嘅得,今世就收到咁廿四孝嘅女婿,若然比V媽知道呢個提議只係佢廿四孝嘅乖女婿諗出嚟的話.............我係V媽我仲唔係攬住個半邊仔係咁鍚 ,個親生女 ......放埋一邊先啦
    [版主回覆10/28/2008 19:13:00]妳放心啦~ 因為......
     
    - 我地未結婚時,V媽媽已經鍚我老公多過鍚我!
     
    - V媽媽一早同我講過 - 若要佢二選一...佢會揀我老公over 我;
     
    - 我係一個誠實既人 - 我已話咗比V媽媽知係老公既主意! 事前我並冇份策劃!
     
    我老公正刷鞋仔!!!

    回覆刪除
  4. 我都話你老公好細心體貼架啦...又一證明嘞....
    [版主回覆10/28/2008 19:14:00]好彩老公唔識中文! 咪比佢睇到妳地咁讚佢...佢會囂!!!

    回覆刪除
  5. 你老公真係好體貼同有心呀..恭喜你,你無揀錯人喇!!
    [版主回覆10/28/2008 19:17:00]多謝!
     
    祝天下所有老公都細心體貼~
    個個老婆都幸福快樂啦~~~

    回覆刪除
  6. Visit France with your mom!
    [版主回覆10/28/2008 19:56:00]my mum's been to France before and she loves Paris! but how can we take her to France without our passports?

    回覆刪除
  7. 感動到想喊
    你所說的, 我感受至深.......
     
    [版主回覆10/29/2008 18:15:00]我地大家都有個好老公嘛!

    回覆刪除
  8. Ar, that is so true -- no passport!

    回覆刪除
  9. 我又幾了解呀V媽喎   不過咁又係,我第時都可能好似V媽咁............錫個女婿多過錫自己生嗰個,可能攪唔清邊個先係我條腸出嚟添呀
    不過都係唔好太開心住,家下啲小朋友個個都無獨立能力嘅,到時我個女要幫番人哋呀媽湊仔,又或者人哋呀媽要幫我湊埋個女,妳都咪話唔頭痕呀
    [版主回覆10/29/2008 18:18:00] 喂~ 喂~ 喂~ 需知道因為妳有個女,妳先會有個好女婿喎! 要先搞清楚"有雞先定有蛋先"既問題喎!!!

    回覆刪除
  10. 你老公真係好好呀 而家呢個世界 就算係自己仔對住自己父母 都未必做得到呢
    [版主回覆10/29/2008 18:22:00]而家依個世界,點止自己仔對住自己父母都冇咁好呀...自己父母對自己個女都冇咁好呀!!!!
     
    V媽媽 + V爸爸鍚老公多過鍚我就係個好例子嘞.....

    回覆刪除
  11. 其實你老公鍚佢哋....就證明你老公真係對佢哋好有心,好大方( 呢樣嘢都幾緊要,有啲人只係得把口講,又唔做,其實就係孤寒,有啲人連個心都無 )...佢亦都好尊重你,一樣更加錫你
    真架!有好多男人連對自己父母都未會咁,仲何況老婆,外父,外母更加之....
    所以平常有好多少事證明咗你真係無揀錯 你老公真係十分十分之好,我都寧願媽咪錫我老公多過錫我,我會開心啲架!!!(我媽咪同老公闗係就好似佢哋咁...但係我老公就唔夠你老公咁好)
    [版主回覆10/29/2008 18:33:00]其實老公對每個人都好好! 佢有時帶我出席同佢工作有關既宴會,好多人會走來同我講 - 我老公係一個好好既boss! 老公既受歡迎程度...令我懷疑佢地做緊媒~~~
     
     

    回覆刪除
  12. 睇完我都好感動 你老公真係好鍚你同你的屋企人!
    [版主回覆10/29/2008 18:35:00]我都覺得係! 所以我 + 我屋企人都好鍚佢來回報囉~

    回覆刪除
  13. 你老公真係好到令我無話可說......
    祝你早日攞返passport, 可以一家團聚!!
    p.s. 我為了不讓你老公知道我讚揚他, 特意use中文..... So slow!!!!!!
    [版主回覆10/29/2008 18:37:00]多謝妳!
     
    d passports 我暫時盡量唔鬼唸~ 越唸越激鬼氣!!!!  暫時我只集中精神咀咒入境處......

    回覆刪除
  14. 係呀, 我地係同事黎架, 所以我成日都話我老公唔係專業攝影師架啦
    [版主回覆10/30/2008 17:24:00]IC~ IC~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...