2008年10月2日星期四

二人世界的四餸一湯 - 10月1日 (附食譜)



薏米白果腐竹豬肚湯; 薑蔥霸王雞; 梅菜肉碎蒸豆腐; 椒鹽胡瓜魚 & 炒菜芯

尋晚晚餐好豐富~ 除咗菜之外,樣樣都係老公鍾意食既餸! 碟豆腐幾乎係佢一個人食鬼哂~ 平時佢又怕有骨,所以唔多鍾意食魚,但炸魚仔佢就不停夾! 大半碟都係由佢搞掂~~~ 話時話,碟sprats 魚仔真係好抵~ 咁大碟都只係61p! 又好味又有益~~~~


上次我煲白果腐竹豬肚時,因為事先張揚話咗比老公知係豬肚湯~ 結果佢成餐飯擺住碗湯來聞!!!
 今次我醒嘞~ 冇出聲! 老公飯後飲哂成碗湯時......

老公: 唔.......好好味呀!!!!

我: 咩野好味? 個湯好唔好味??

老公: 好味~ 樣樣都好味! 個湯好好味!!!

我: 嘿嘿嘿~~~ 你知唔知係咩湯來?

老公: ....organ 來架?

我: 冇錯! 哈哈~~~~
薏米白果腐竹豬肚湯食譜click here~

薑蔥霸王雞食譜click here~

梅菜肉碎蒸豆腐食譜click here~

椒鹽胡瓜魚食譜click here~



沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...