2008年9月27日星期六

The Mint (9月27日)

尋晚(星期五)好夜瞓,今朝成11點先起身~ 本來唸住7am 起身去Next 大減價,不過都係can't be bothered~ 結果起身後搞吓依樣,搞吓果樣...下晝成3點幾先出門口去食lunch! 食野前順便去Next 及及~ 好彩冇早起身啫!!! 所謂大減價只係少部份,大部份野都係新貨冇得減~~~~~~~~

今日近近地去咗屋企附近既"The Mint"食lunch~ "The Mint"係trendy pub + restaurant,餐廳部份有一間細細玻璃屋,環境不俗!

 老公頭盤 - Nachos with chilli, salsa and soured cream~


 我既頭盤 - Chicken liver pate with toasts~


 老公主菜 - Steak pie with chips~


 我既主菜 - Chicken penne with cream and tomato sauce~ 同埋garlic bread......
頭幾次去The Mint,佢地有個"迷迭香炆羊腿"好好正!!! 我次次去親都點依個羊腿,後來唔知點解冇咗? 我仲記得對上last 果次去,我填咗張意見表,寫咗"Please bring back the delicious lamb shank!" 不過之後我地都冇再去過The Mint 咯~~~

今日再去返,一打開餐牌 - Lamb shank 返咗來嘞!!!!! 

 

The Mint 既食物又好味又平,今餐只係食咗£20! 搵晚返去食個Lamb shank 先~~~~~ 


3 則留言:

  1. 嘩~妳老公個頭盤好正咁喎,唔.......我就唔食得羊喇,一來怕"蘇"二來我食完會訓唔著,所以我無食羊好耐lur
    [版主回覆09/29/2008 05:15:00]係架~ 佢果個幾正架! 不過熱氣d囉~
     
    咁妳咪牛+羊都唔食...淨係食豬? 好悶啫~~~~~ 我 + 老公豬牛羊都好!!

    回覆刪除
  2. 睇到你的食物,  仲話去 Next 買嘢.
    我就諗起以前係英國的生活.  特別見到啲薯條.  嘩!!  好正.
    [版主回覆09/29/2008 16:58:00]果日去Next 都冇買到野~ 而家Next 減價冇野賣! 好咋!!!
     
    香港咪仲多好野食!

    回覆刪除
  3. 咁又係, 香港真係咩都有.  比我簡, 我都唔會留係英國.   咁悶
     
    但係你例外,  因為你 Honey 與你一齊嗎!!!!!
    [版主回覆09/30/2008 17:09:00]香港真係咩都有!
    不過我過咗來咁多年,都習慣哂依度生活~ (變咗半個英國人...另一半仲係正宗港女!) 比我返香港反而可能會唔習慣e.g. 天氣!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...