2008年9月22日星期一

香港濃情 Hong Kong Express (9月21日)


自從Canton 執咗笠,要食好似香港茶餐廳咁既碟頭飯,就剩返Noodle Bar~ 約大半年前,Noodle Bar 對面就多咗新開既"香港濃情" - 港澳式茶餐廳~ 香港濃情之前兼賣港式麵包西餅,我地幫襯咗幾次就冇再去~ 因為有次去買餅,有個應該係老闆娘既人,原來係99個friend~ 佢夾硬唔收我地錢,仲話要執盒餅比我地攞比99食!!! 我地唔好意思之餘,亦唔想好似特登搵著數咁款,所以就少去咗好多......後來唔知點解4月有一排關門裝修,裝修完之後就冇咗麵包西餅賣嘞???


尋日lunch 我想食牛腩飯 + 冬蔭湯~ 一向都係去開Noodle Bar,但老公問:點解我地冇再去Hong Kong Express 既? 咁就去Hong Kong Express 啦!

我唔會話佢地既食物難食~ 不過......

(1) 出菜好鬼慢;

(2) portion 好鬼細份 + 比Noodle Bar 貴;

(3) Noodle Bar 好食d (老公話Noodle Bar 好食好多!!!!)


 冬蔭湯同樣£2.50~ 但香港濃情得飯碗咁大.......


 但Noodle Bar 就係大湯兜!



 老公既雞炒飯~ 老公好唔鍾意! 佢話炒法同Noodle Bar 唔同 - 有芡汁,但個芡汁冇味 +  太細碟~ 不過我又覺得OK喎! 唔同風味啫~~~~ 但事實又真係好細份.........


 Noodle Bar 就好大碟 + 炒得乾身! 老公次次去Noodle Bar 都係叫雞炒飯~~~~~


 我既牛腩飯~ 太少飯 + 牛腩; 牛腩唔夠香、唔夠稔 + 太鹹...好似只係落豉油來炆咁......自問我自己炆得好食過佢!!!! (老公都係咁話~~~)


 另外仲叫咗椒鹽雞翼~ 依個幾好味!

咁同樣已經要£20~ 老公買咗罐可樂 + 我要咗杯凍檸茶; 佢罐可樂竟然要罐可樂£1!!!!! Noodle Bar 只可樂只係60p~~~~ 我杯凍檸茶就幾好飲! 不過都要£2.XX......over all Noodle Bar 真係好食好多 + 抵好多! 所以我地應該唔會再去香港濃情咯~~~ 不過Noodle Bar 冇凍檸茶飲........


3 則留言:

  1. 但我望杯凍檸茶好似唔夠茶色咁,我仲以為唔夠味添,好在妳都話幾好飲,可能係燈光問題啦
    [版主回覆09/23/2008 20:27:00]咁同香港比就完全冇得比! 好過冇架咋~

    回覆刪除
  2. 見到杯凍檸茶 , 另我諗起一樣嘢
    就係d奶有問題, 所以轉咗飲凍檸茶
    因為依家香港茶餐廳真係多咗人飲檸茶呀
    不過我都係鐘意椒鹽雞翼同冬陰公湯多d
    [版主回覆09/23/2008 20:28:00]我都鍾意港式奶茶架!!!
    因為依度既奶茶係用鮮奶唔係花奶!!!

    回覆刪除
  3. 你去沒去過SAVOY CENTRE GROUND FLOOR果間華皇小館?雖然環境很差不過東西不錯!
    [版主回覆09/24/2008 17:39:00]去過~ 不過應該唔會再去....
    (1) 油煙大~ 食完個身一陣味;
    (2) 有次去撞到一個我識得,但我唔鍾意佢,不過佢又鍾意同我扮熟既討厭人~ 依個討厭人識得一個喺華皇做既眼鏡肥女人(唔知係咪老闆娘?),個眼鏡肥女人同討厭人講銀行戶口有問題...討厭人即時同肥女人 - 我老公做銀行 + 叫我老公幫佢搞! 個肥女人又黎真果隻..... 佢係邊位呀? 我地又唔識佢...點解要幫佢? 老奉架?
    我一向最憎人扮熟! 依個就係我唔再去既原因~~~~
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...