2008年9月5日星期五

Gypsy Lee 既水晶球

好多人喺人生唔如意既時候,會傾向用比較靈異既方法,希望知道自己將來既人生會係點! 可能係一種自我安慰,希望知道自己既將來會有轉機...我亦唔例外!



大約10年前,just before 我認識老公,當時係我一生人最黑仔既時候! 果時啱啱同前男友分咗手; 又剛剛做完智慧齒手術,冇返學一段時間,功課追唔上; 當時我既好朋友M又將快離開Glasgow,去加拿大做交換生1年..........

喺M臨離開Glasgow 前,佢去咗見一個叫做"Gypsy Lee"既阿婆~ Gypsy Lee 係一個Glasgow 相當出名既fortune teller - 類似睇相 / 問米婆之類...M見完佢之後,同朋友講佢既經歷 - Gypsy Lee 講得出佢快將離開自己出生既地方一段時間! (M喺Glasgow 出世~) 一時間個個朋友都去幫襯~ 而且個個都對Gypsy Lee 所講既野既準確程度嘖嘖稱奇! 當時M見我咁唔開心,於是建議我去見Gypsy Lee........

要見Gypsy Lee 係唔需要預約,只要喺店裡面等! 佢既店經常排長龍,你等得就等啦~ 佢生意唔憂做!!! 當日M陪住我一齊等咗個幾鐘,平時Gypsy Lee 只肯單對單,不過Gypsy Lee 認得M,佢破例比M 陪我一齊入房............

當時既Gypsy Lee 係一個大約50、60歲,咀唇生鬚 + 略胖既阿婆...佢一見我 + M,就同我地講: 妳地唔係姐妹~ 不過妳地同對方好close,有乜都會同對方講! (係真既!)

Gypsy Lee 既服務包括睇掌、水晶球 + 塔羅牌~ 價錢由£25至£30不等 (10年前個價),視乎佢睇到幾多,可以講幾多比你知....一般大約30分鐘左右。我揀咗睇水晶球......

開始時Gypsy Lee 叫我伸出雙手,放咗個水晶球喺我手上,叫我喺心入面誠心問自己想知道既野 (唔洗講出聲~),問完就話佢知OK~ 我喺心裡面問完"自己將來人生會係點?"之後,就將水晶球交返比Gypsy Lee,成個過程入面,我一句有關自己既野都冇講過! 之後完全係Gypsy Lee 講野,我只需要講yes or no~ 以下係Gypsy Lee 當時對我講既說話......

- 我雖然唔係生於有錢家庭,但我由細到大都衣食無憂,要乜有乜...著得暖 + 食得飽; (係真既!)

- 我細個時父母想過離婚,但後來冇事; (真既! 我小學4年級既事~ 依個時候覺得有d驚 - 太準!!!)

- 我唔係獨生女 - 依個時候我同Gypsy Lee 講: 唔係~ 我係獨生女! Gypsy Lee 停咗 + 唸咗一陣,再用好肯定既語氣同我講: 冇可能~ 妳一定有brother or sister! 妳知唔知道妳媽媽有冇小產 / 墮胎? (有! 我5歲果年,V媽媽意外有咗但冇要到.....依個時候更驚!! 咁妳都知??)

- 我剛剛完咗一段感情~ 對方曾經深愛過我,其實對方仲係愛我 + 關心我,但對方覺得我管得佢太緊 + 抖唔到氣,而且對方當時好confused,不過對方唔係我真命天子,我係時候要放手; (我當時喊咗出來! 我ex 真係講過我綁得佢好辛苦......)

- 我唔洗擔心~ 因為真命天子好快會出現! 但我地會有好多波折...不過我地最終會結婚 + 我將會好幸福! 真命天子會全心全意愛我...我地雖然唔會大富大貴,但會有自己屋,有自己車,唔洗憂柴憂米...我將會有一個好幸福既家庭...我地將會有3個小朋友,第一個係仔.....(約1年多後我就認識咗老公~ 我地真係經歷過好多之後結埋婚! 冇大富大貴 - 係!
 但有自己屋 + 自己車,唔洗憂柴憂米 - 都係! 小朋友依part 就未知住嘞......)

- 真命天子既名有6個英文字母,其中一個係"A"! (Gypsy Lee 冇講A係第幾個英文字...不過老公個名叫"Andrew"!!!! 只係佢鍾意人地叫佢做"Andy".......)

- 我將會有機會遠行 - 地點係加拿大! (當時我心唸: 阿婆妳唔係吓哇? 我朋友M去加拿大啫,妳見我同佢friend...我又去埋一份???? 我開始有d唔信......)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

我所記得大約係咁多~ 當時半信半疑! 信係因為Gypsy Lee 講得出我背景; 疑係因為我當時根本冇打算去加拿大!

朋友們知M帶我見過Gypsy Lee,八卦走來問我佢講乜~ 當時我未識老公...但有個叫"Eddie"既男仔追緊我,不過我完全對佢冇興趣......

朋友們: 妳好快d講邊個係"6個英文字母"咯喎!!!!


我: 我點知啫?????


朋友們: 妳唔講我地就當係"Eddie"架嘞!


我: "Eddie"得5個英文字之嘛~ 都冇"A".......


朋友們: "Edward"咪6個英文字囉.....又有"A"!!!! ("Eddie"係"Edward"既簡稱......)

   朋友們爆笑!!!    

我: X%#Z%&..........

我見完Gypsy Lee 之後,冇同過V媽媽講我去睇水晶球~ 因為V媽媽會鬧鬼我嘥錢!!  

見完Gypsy Lee 之後幾個月,我仲未認識老公...V媽媽知我同ex 分咗手唔開心,可能想同我去散心......所以同我講 - 我暑假返香港時會同我一齊去加拿大探佢朋友!!!!

到現時為止,Gypsy Lee 所講既野,除咗'我地會有3個小朋友"依part 仲係未知之外,其他野全部都好似已經應驗咗........... 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

後記:

- 雖然我一向婆仔相信鬼神...但我唔覺自己係迷信既人! 不過Gypsy Lee 既經歷我冇辦法解釋得到!!! 我覺得我而家生活得好開心,我唔會想知道將來既事! 我唔會再去見任何fortune teller.......

- 我大學時曾經同同學討論過Gypsy Lee 既經歷,發現真係好多人幫襯過佢! 而且個個都話佢準~~~ 聽聞佢已經退休 + 搬咗舖,由佢個女接手,不過佢個女冇料到......



7 則留言:

  1. 好記得以前睇過相話我真命天子2008之後會出現
    如果真就好啦!!
    [版主回覆09/06/2008 18:42:00]快咯喎! 仲有2個幾月之喎~~
    祝妳早日遇到真命天子啊!

    回覆刪除
  2. hehe...原來你都信尼d野既...吾怕話你知..我都好信架...但我接觸果d就吾同你果種...我識得一個玩茅山架..佢都幾勁吓架...我年年都有搵佢幫我作福架...
    我身邊有一個朋友..佢一家人都好鬼多古靈精怪事發生架...好似睇鬼戲咁架...
    [版主回覆09/06/2008 23:23:00]我係信~ 不過要睇吓邊方面! 我信佛教既道理、信有因果報應、每年返香港會去廟還神.....至於 西方通靈既事,我只有Gypsy Lee 依一次經歷~ 我去時根本冇抱住任何"會幫到我"既心態而去...亦冇話信定唔信! 只係後來既結果令我冇辦法唔信.....
    妳朋友一家有乜經歷呀? 講唔講得來聽架????

    回覆刪除
  3. ......... so scary!!!! If i have time to go visit you, can you bring me there, let me ask ask my future as well!!!!!!!!
     
    P.S.: Did you tell your husband that he may have 3 children later?  i think he may faint down......(just joking)
    [版主回覆09/07/2008 00:36:00]yes it freaked me out! but actually she didnt say anything bad about my future or my life.......
    well Gypsy Lee has already retired 喎! she has passed the business to her daugther, but everyone says the daugther is not as good as Gypsy Lee! however of course i can take you to see her if you still want to go....
    yes ive told my husband the whole story! he loves kids so i dont think he would mind having 3 children~ just he prefers girls more than boys~~~

    回覆刪除
  4. ...... you have married a really really lovely and great husband!!!!!! So jealous ar!!!!!!!!!
    I think i have to find a man like him....... hehe, to help me kill those horrible monsters!!! i mean insects!!!!!
    [版主回覆09/07/2008 20:49:00]Thanks but no need to be jealous ah~ silly!
    yes you really need someone to get rid of those horrorible insects for you! hehe~~~~

    回覆刪除
  5. 我記錯左應該話2008已經出現
    多謝妳我會耐心等待我既真命天子!
    [版主回覆09/07/2008 20:52:00]遇到真命天子時記得話我知喎!

    回覆刪除
  6. 遇到一定話妳知!
    唔知妳會唔會有好男人介紹呢?
    [版主回覆09/07/2008 21:45:00]我認識最好既男人已經比我"立"咗咯喎!  哈哈~~~~
     

    回覆刪除
  7. 我都好羨慕妳!
    [版主回覆09/08/2008 03:11:00]多謝~ 不過唔洗羨慕我!
    只要係妳既真命天子,一樣會好愛鍚妳架嘛!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...