2008年9月29日星期一

Counting House - Pub Food (9月28日)



唔知係咪星期六去The Mint 時見到餐牌有Lamb Shank? 尋日(星期日)我好想好想食羊! 而老公就想食Mixed Grill......其實星期六lunch 時,老公已經好想食Mixed Grill,不過The Mint 竟然冇得食!!! 於是尋日就去咗又有Mixed Grill 又有羊食既Counting House~~~~~


Counting House 其實係一間pub~ 裡面食物選擇多,價錢大眾化! 我仲讀緊書果時,老公成日接我咗放學就一齊去Counting House 食lunch~~~


 老公既Mixed Grill; 裡面有火腿扒, 南美牛肉眼扒, 羊架, 豬扒 + Lincolnshire 豬肉腸~~~~

 我既Brasied Shoulder of Lamb; Counting House 冇Lamb Shank (羊腿),但有羊肩~ 一樣好味! 我去親都係點依個~ 不過就去5次,有3次都係賣哂! 尋日上菜時我本來有少少失望...因為舊羊肩睇落好似好細舊~~~~ 但後來先發現 - 細舊既原來係舊骨!!!舊羊啖啖肉,食完飽到上心口~~~~~


 另外叫既side order - 芝士焗椰菜花~ 好鬼搵笨!!!! 雖然只係£0.99,但都冇理由細份成咁!!!!! 我個口咁鬼大,一啖都可以搞得掂.........

舊羊肩令我回味無窮~ 等我搵日自己整返舊先!





3 則留言:

  1. 芝士焗椰菜花~ 真係到喉唔到肺
    [版主回覆09/30/2008 16:50:00]咪係! 出街比錢食既野 - 依碟應該係最細碟!

    回覆刪除
  2. 99p 你想點"jack"??
    有一次( 查實都好多年前) 去 Frankie & Benny's, order 一份洋蔥圈, 價錢大約三磅幾, 你估有幾多舊?
    得四件甘大把! 當四舊炸到甩皮甩”粉“既所謂 onion rings 送到我面前, 我當堂眼都突埋, 4 onion rings for flipping 三磅幾???!!!
    自此之後, 就好唔 like Frankie & Benny's.........你話我小氣都係甘話
    [版主回覆09/30/2008 16:55:00]賣得99p我緊係唔會expect 好大碟 + 用靚芝士啦! 之但係真係冇理由細碟到咁囉!!! 睇實物妳就知有幾離譜嘞......
     
    F&B我一向都麻麻~ 不過老公就好鍾意佢地個雜扒! 我地冇耐前都去過F&B + 都有order 洋蔥圈...不過印象中唔止4隻~ 我唸應該係one off 既啫吓哇!?!?!

    回覆刪除
  3. Before school, I went to eat "won ton noodle" with my friends today....
    Actually it is quite nice, but quite expensive though!!
    [版主回覆09/30/2008 16:59:00]how much was your won ton noodle? it's about £7 in Glasgow...and it's not nice at all!
    when will your blog reopen?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...