2008年9月11日星期四

白酒忌廉蜆肉大蝦配墨魚汁長通粉


 1. 將蜆洗淨並瀝乾。


 2. Shallot 3至4粒切碎,用牛油和少許橄欖油爆香。(每次我用親shallots,都會有網友問我係乜來? Shallot 係一種比紅蔥頭大少少既洋蔥~ 有好似相中既圓波形,亦有比較長身既! 搵唔到shallot,可以用普通洋蔥,份量自己調較~~~~~)


 3. 炒至shallot 變軟後,加入白酒150ml 煮至滾,再加入蜆拌勻,蓋上蓋煮約5分鐘,煮時間中將煲左右搖勻,讓每隻蜆溫度平均地煮熟 + 沾上白酒汁。


4. 將廚房紙鋪在筲簊內,筲簊下放碗,將煮好的蜆倒入筲簊內,廚房紙會過濾出忌廉色的蜆汁,保留蜆汁備用。

5. 棄掉仍未開口的死蜆,將煮好的一半蜆剝肉,另一半蜆則保留蜆殼。

6. 墨魚汁長通粉 (可用任何長通粉或意粉~),根據包裝指示煮熟瀝乾備用。

7. 燒熱牛油和少許橄欖油,再爆香切碎的shallot 3至4個至軟身,加入白酒2湯匙,炒勻至酒精蒸發掉。

8. 加入新鮮檸檬汁半個,並加入大蝦和蜆炒拌。

9. 轉中火加入200ml double cream 和蜆汁,拌勻煮滾,加入已煮好的墨魚汁長通粉,用海鹽和磨碎黑胡椒調味,最後灑上新鮮切碎的parsley 即成。



1 則留言:

  1. 妳講呢隻shallot,我係city super 見過,佢哋都係叫佢做"法國洋蔥"咋~
    我都鐘意食墨汁意粉,但就唔鐘意食長通粉,只鐘意意粉
    [版主回覆09/12/2008 16:34:00]哦~ 原來中文叫做法國洋蔥......
     
    我好鍾意食依隻洋蔥架!!! 果晚去食飯我碟牛肉就有兩隻燒咗架嘞~ 好香好甜!
     
    基本上我乜意粉 + pasta 都鍾意! 不過墨汁粉就更加~ 好香又好味......正!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...