2008年9月7日星期日

蛋撻模 (9月7日)


早排見到網友整蛋撻,整得好鬼靚~ 於是問網友攞咗個食譜想整埋一份,原來係公開咗既泰昌蛋撻食譜........


整蛋撻緊係要有蛋撻模啦! 上星期枕住去勻大小超市搵適合既蛋撻模,不過超市全部都係煎pan 咁大既撻模or muffin tin......突然我唸起買Aunt Bessie's Yorkshire Pudding 時,每個Yorkshire Pudding 有個鍚紙撻形模墊底,果種鍚紙模用來焗蛋撻就啱哂嘞!!! 我又唸依種鍚紙模Lakeland Limited 一定有得賣,所以今日(9月7日)就特登走去Lakeland...點知冇喎!!!

我覺得自己有OCD - 乜都要追求"懶"完美果隻! 買唔到鍚紙模 + 又唸唔到可以用乜來代替...正當我唸緊可能要返香港先買到蛋撻模既時候,晏晝去泗和行買餸時,我隨口問吓人有冇蛋撻模賣...竟然有喎~ 大細都有! 仲係餅舖用正宗果隻!!! 

我即時開心到歡呼! (係~ 我都覺得自己有少少sad.......) 老公都話冇唸過會有~~~~~
我買咗6隻大size,搵日試吓整先!!! 我未整過蛋撻...心情緊張!!!

P.S. 泗和行真係好~~~ 你地千其唔好執笠呀!!!!!



4 則留言:

  1. 好期待妳嘅製成品,記得預埋我呀
    [版主回覆09/08/2008 15:54:00]比盤假野妳頂住檔先!

    回覆刪除
  2. Tai Hing egg tarts recipe: do they use lard?
    [版主回覆09/08/2008 15:52:00]it's Taicheng's recipe, not Tai Hing's 喎~
    no they dont use lard, only butter!

    回覆刪除
  3. 我成日覺得整蛋撻好鬼難整..特別係個撻皮...你快啲整啦...整左之後我可以問你嘞...好心急呀想見你個製成品呀
    [版主回覆09/08/2008 15:55:00]我唔知難唔難呀? 整完話妳知! 我blog 友就整得靚到唔講都唔知係自己整!!!

    回覆刪除
  4. I have made it once, but the egg tarts' surfaces were collapsed.........
    P.S.: What means by OCD?
    [版主回覆09/09/2008 16:15:00]im going to try the egg tart recipe tomorrow~
    OCD = Obsessive Compulsive Disorder - 類似"強迫症"!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...