2008年9月29日星期一

魔鬼友人 (9月28日)

尋日食完lunch,去咗Glasgow Fort 行吓~ 本來冇乜特別想買,只係見天氣咁好唔想返屋企住! 一落車就撞到Vicki + Waikee! 好耐冇見過佢地,雞啄唔斷......因為舖頭仲有個零鐘就閊門,於是我 + Vicki; 老公 + Waikee - 男人 + 女人兵分兩路,女人去睇衫; 男人去睇games!

本來我只係唸住行吓~ 但我自己又多手...見有件長褸係自己size,就順手試吓~ 件褸一著上身我已經唔想除!!! 又暖又舒服,啱哂怕凍既我! 我超心動~~~ 但又自覺唔應該買 - 因為我有太多褸!!!! 因為太多...試過有部份只著過幾次,就送咗去charity......

後來老公 + Waikee 過來搵我地 (大概我地睇衫睇得太耐,佢地開始唔耐煩~)...Vicki + Waikee 2個正魔鬼 - 不停聳容我"買啦~ 買啦!"; 老公在旁陰陰咀奸笑 - 一副"睇死妳忍唔到手"既樣嘲笑緊我......於是我鼓起咗好大勇氣 - 放低咗件褸 + 行出咗舖頭!!!

不過離開咗舖頭行去咖啡店飲野既途中,Vicki + Waikee 2個不停引誘我...最後老公話: 係咪真係好鍾意? 我買比妳吖? 就係咁我帶咗佢返屋企嘞~~~~

 依張相好有"死神"feel......


本週精選......


 我一向都係用超市最平既保鮮紙~ 不過可能cheap 得滯 + 質地薄,所以經常搣到溶溶爛爛......尋日喺Lakeland 買咗依條"保鮮紙Cutter"~ 將成條cutter 夾住保鮮紙包裝盒,拉保鮮紙出來,再將藍色個制左至右拉一下,咁就得出一張完整既保鮮紙!
雖然老公覺得依個cutter 好多餘,但我個人就覺得非常好用! 而且只賣£2.50~ 我唸住買多2個用來cut 鍚紙 + 牛油紙! 又多個廚房好幫手~~~~
Thumbs Up


 Boots 化妝品全線買2送1! 於是買咗2枝我用開既L'Oreal True Match 濕粉底 + 新出既Concealer Minerals~
 

我試過好多唔同牌子既濕粉底,不過我覺得大部份質地都好厚! True Match 係水質粉底,可以推得好薄 + 配合自己本身皮膚來改善膚色~ 效果非常自然! 感覺上搽咗好似冇搽; 但出來既視覺效果,又有講唔出既改善!

 

4 則留言:

  1. 哈哈~你又帶件新褸返屋企~
    [版主回覆09/30/2008 16:44:00]最衰我果兩個朋友啦!
    不過我好鍾意件褸~ 依個冬天一定好暖!

    回覆刪除
  2. L'Oreal d野 我覺得油左d
    [版主回覆09/30/2008 16:49:00]我唔知香港有冇得賣依個系列~ 不過True Match 賣點係夠薄 + 貼,而且依隻濕粉係水性! 應該唔會油~ 我係中性膚,我用都唔覺油~~~

    回覆刪除
  3. 你老公真係知你心意
    [版主回覆10/01/2008 03:18:00]妳點知唔係我既"苦肉計"? (嘿嘿~~~~ )

    回覆刪除
  4. 你老公咁錫你, 苦肉計點會唔成功

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...