2008年9月27日星期六

二人世界的三餸一湯 - 9月26日 (附食譜)



紅蘿蔔冬菇栗子煲雞; 紅燒獅子頭; XO醬香煎琵琶豆腐 & 白灼蠔油小棠菜


獅子頭係我返香港食上海野時必點既菜! 不過一向以為好難整,所以一直冇整過......有一晚深夜突然肚餓瞓唔著,起身煮麵食時睇到Sky UKTV Food 重播Kylie Kwong 既煮餸節目,咁啱佢就係煮獅子頭嘞!  原來唔難喎~~~~ 好好食! 又夠稔~ 不過我應該留多少少汁來撈飯......

我一早有琵琶豆腐食譜好耐~ 但放埋一邊冇整過...早幾日網友問起我有冇整過我先醒起! 整琵琶豆腐雖然麻鬼煩~ 但咁多功夫都係值得既! 加埋99喺香港買果枝極品XO醬,真係好好送飯 + 冇得彈!!! 老公一路食一路大讚好正~  不過我始終覺得 - 豆腐真係一樣好難煎既野! 蒸完再煎都係好難煎!!!

紅蘿蔔冬菇栗子煲雞食譜click here~

紅燒獅子頭食譜click here~

XO醬香煎琵琶豆腐食譜click here~




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...