2008年9月25日星期四

二人世界豬扒飯 - 9月24日 (附食譜)



焗豬扒飯

豬扒怪老公成日都話要食豬扒~ 我唯有搞盡腦汁整多d唔同既豬扒dishes! 好耐有整過焗豬扒飯~ 尋日(9月24日)去Asda 買一向用開做焗豬扒飯汁既"金寶濃縮蕃茄忌廉湯",去到罐頭湯section 已經覺得唔對路 - 一罐金寶湯都冇!!! 雖然有Heinz + 其他牌子,但我個食譜係要用濃縮湯架嘛! 依度又好似得金寶一個牌子出濃縮湯......


正喺度惆悵緊...突然見到個包裝好似金寶湯既物體! 不過叫"Batchelors'"~ Batchelors' 都係大大地既牌子,但據我所知佢地係出開即食麵 + 杯湯既!


 Batchelors' 依罐都係濃縮湯 (當時我冇留意罐上右下角個印...) 所以唸:依個牌子真係cheap 呀~
雖然唔同顏色,但包裝設計跟足人地金寶!!!!
既然搵唔到金寶,我見Batchelors 都係濃縮湯,所以就焗住買! 不過我見佢既藍色包裝,唔知點解就自動波地以為 - 依罐野係low fat......我只買過2次low fat 既食物,2次都係攞錯,返到屋企先知! 印象中low fat 既食物全部味道都好淡......所以我不停唸 - 點算呢? 咁耐冇整過焗豬扒飯,我想整得好味喎!!! 咁啱經過意粉section.....


突然靈機一觸~ 不如今次試吓用creamy tomato pasta bake sauce 啦!!! 反正都係焗野...我唔焗pasta 焗飯啫.....於是買咗樽Dolmio~~~~

 到我self check out 比錢時,我先見到個印 - 原來Batchelors' 即係以前既金寶湯! (我+老公都唔知英國金寶比人買咗~)
返到屋企我發現其實我仲有幾罐舊裝金寶 + Batchelors' 依罐唔係low fat! 不過真係好唔習慣Batchelors' 依個新包裝~ 我都係鍾意金寶既紅色包裝多d!!!

可能今次盤飯太大盤~ 一罐金寶湯竟然唔係好夠汁! 但開多罐又太多喎...橫掂都買咗樽Dolmio,咁又落咗半樽~ 竟然出奇地配合 + 好味!!! 因為Dolmio 有香草,焗完既飯食得出有香草味!

悼念醜小蛋


 再見嘞~ 醜小蛋! 雖然你生得咁長咁怪,所以我唔捨得食你...但如果再唔食既話你就會過期! 所以用咗你來炒焗豬扒飯底......RIP~~~
焗豬扒飯食譜click here~

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

廚房通告: T生今晚(9月25日)臨時加班,唔返來食飯~ 所以今晚餐單一改再改為我一個人食既"海南雞飯"! 聽日餐單亦因此有所改動~ 詳情請睇返主頁走馬燈既餐單預告!




5 則留言:

  1. 隻蛋真係咁鬼長既
    [版主回覆09/26/2008 06:51:00]我都未見過咁怪既蛋~~~

    回覆刪除
  2. :+:+:涼粉子:+:+:2008年9月25日 下午3:37

    個飯好似好正咁呀...我之前都整過...不過整黎整去都整唔番大家樂O個隻味....嗚嗚~~
    [版主回覆09/26/2008 06:46:00]我冇食過大家樂果隻...所以唔知大家樂既焗豬扒飯係咩味!
     
    不過焗依個飯,最好用過夜冷飯炒飯底; 要用濃縮湯,因普通蕃茄湯太水; 焗乾身少少...咁就會好食架嘞!

    回覆刪除
  3. 呢個豬扒飯同我心中最靚嘅豬扒飯完全冇分別!好嘢!!
    [版主回覆09/27/2008 18:52:00]多謝~ 多謝~ 不過外表都只係其次! 最重要都係內涵要好味~~~

    回覆刪除
  4. 我以前都有整過~不過做法唔同,但都一樣咁好味
    [版主回覆09/27/2008 18:51:00]喂~ 喺妳果邊貼個食譜出來比我(+大家)研究吓吖! 就算整同一樣食物,我都鍾意試吓其他唔同方法~~~

    回覆刪除
  5. 好呀~等我今晚返屋企先post,因為今晚老爺生日要出去食飯!
    [版主回覆09/29/2008 05:27:00]等妳得閒先post 啦~ 不過要記得喎!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...