2008年9月12日星期五

二人世界的三餸一湯 - 9月11日 (附食譜)



蛋花粟米羹; 榨菜蒸牛肉; 茄汁蝦碌 & 蒜茸豆苗

本來想煲湯既...不過整蛋撻整耐咗冇時間煲; 仲有我發現我個靚仔壓力煲,用來煲湯太細!!! 應該只可以用來炆野......所以臨時開罐頭粟米湯~~~~

好耐冇整過榨菜蒸牛肉,老公唔食榨菜,當然只夾牛肉啦! 其實我都唔鍾意食榨菜,不過用來蒸其他野好好食! V媽媽既榨菜蒸豬肝冇得頂!!! 搵日我都整吓比自己食先.......

茄汁蝦碌第一次整,依個又係V媽媽拿手菜! 上次整蒜茸蝦,食大蝦食上咗癮~ 不過泗和行唔係時時有新鮮大蝦賣,所以上星期買咗盒急凍大蝦試試。出乎意料之外好味喎!!! 我仲以為可能會霉肉...唔鮮甜...有雪味...冇蝦味.........但完全冇仲好鮮甜!! £5.xx 一盒有廿幾隻,幾抵食~~~~~~~

老公勁鍾意碟蝦! 不過我今次小試牛刀只整咗10隻,唸住每人5隻...不過我見老公咁鍾意,所以我只食咗3隻半~ (最後果半隻讓來讓去.....)

榨菜蒸牛肉食譜click here~

茄汁蝦碌食譜click here~

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...