2008年8月26日星期二

El Sabor - 西班牙tapas (8月25日)

尋日星期一(8月25日)係英國公眾假期,蘇格蘭唔係度度都有得放,但老公就有得放嘞!  連埋星期六 + 日,一連3日假期,我地本來計劃好尋日早d起身渣車去玩...我地好早起身呀,但就天有不測風雲! 落大雨落足一朝,到中午先放晴,太晏去遠d玩咯.......

放晴後好好天,唔想嘥咗一日假期,就去咗Merchant City 既El Sabor 食西班牙野......


 我地叫咗6個tapas: 蕃茄汁煮Chorizo (西班牙香腸), 鹽燒新鮮沙甸魚, 炸魷魚圈配檸檬蛋黃醬, 牛肉球, 吞拿魚配couscous + 炸雞條........


 另外再叫咗1份薯條 + 2份焗麵包 - 芝士香草焗 + 洋蔥茄汁加parma ham 焗......
好耐冇食過西班牙野,好enjoy!  咪睇佢碟碟好似好細份,加加埋埋就食得好飽架嘞! 



3 則留言:

  1. 你地唔係2個人食晒甘多野呀麻??!!!  
    真係好擦得下...仲卡路里爆燈...
    [版主回覆08/28/2008 16:22:00]係呀! 得我地兩個人咋...清哂呀!

    回覆刪除
  2. 我望落去又啲似葡國菜咁,不過可能都有啲類似啦~
    我見妳幾日無留言,我以為妳去咗邊添,原來同Mr. T去開心,等我仲鬼死咁擔心妳   
    [版主回覆08/28/2008 21:29:00]唔洗擔心~ 妳唔記得我話咗星期一係假期嘛! 不過我都唔係好happy~ 尋日整唔見鬼哂好多blog 相........

    回覆刪除
  3. 我原本係唔記得妳話星期一都係假期架,但我一見到妳張車尾相又好自然醒起妳問過我香港星期一係咪都放假喇~
    妳同老公放咗幾日假,玩完開心返啲啦,啲相本身有無做copy呀,下次小心啲唔好再比個yahoo跌喇,妳攪到我都唔知有相唔要嘅話,都唔敢取消添
    [版主回覆08/30/2008 21:18:00]我有好多冇咗既blog 相係冇copy 架! 因為我係又影唔係又影,張張都keep 既話個電腦爆棚~ 唔見咗果d多數係出街食飯既食物,老公送咗乜禮物比我 (有真野唔洗keep 相啦~).....之類既無聊相囉!!! 結婚相就緊係冇事 + 有存底啦~
    見妳話唔明...所以打咗篇野過妳睇! 睇完都唔明就冇計嘞......
    http://hk.myblog.yahoo.com/veronicams_tsim/article?mid=5187

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...