2008年8月28日星期四

二人世界的二餸冇湯 - 8月27日 (附食譜)



自製脆皮燒肉 & 蠔油灼菜芯

尋日老公開會早放工,3點零鐘就返咗屋企~ 其實佢開親會我都知佢會早返,不過冇預佢尋日咁早! 我計劃好尋日要燒燒肉、醃泡菜 + 煲湯~ 但老公一返到來就打亂哂我計劃! 佢會得閒就走入廚房搞亂我檔攤,騷擾我.............


燒肉前一晚已經風乾好,所以一定要燒; 大白菜亦醃乾咗水,所以一定要醃....唯獨係湯可以唔煲住! 搞掂哂已經係食飯時間~ 加上尋日整鬼唔見哂好多blog 相,心情好鬼down!! 都冇乜心機煮三餸...........

間唔中會有網友話我地得兩個人食都三餸一湯好鬼多~ 就襯尋晚得二餸 + 冇湯,來實驗吓 - 喺T 家少過三餸一湯可唔可行呢????? ----------------- 得冇話唔得既! 不過飯檯氣氛好冷清啊~~~~~ 而且我一定要有碟菜,所以老公咪不停咁夾燒肉囉!!!

Nah~~~ 最少都要三個餸!!!

講吓今次舊燒肉~ 今次係第二次整燒肉,醃料重手咗,因為我覺得上次唔係好夠味! 今次重手d燒出來好好味~~~~ 而且今次用咗個燒肉插,皮燒出來效果真係好好!!!! 有威化皮喎! 舊舊都脆卜卜~~~ 正!

自製脆皮燒肉食譜click here~

3 則留言:

  1. 我見大家都咁有興緻整燒肉, 我都有啲衝動想整, 但睇到要風乾塊腩肉, 啲衝動沖走晒lu
    [版主回覆08/29/2008 00:55:00]風乾塊肉有乜問題?  又唔係要用口吹乾佢~~~  燒肉依期好紅呀! 妳都整返舊玩吓啦!!!

    回覆刪除
  2. 唔知掛係邊呀嘛
    [版主回覆08/29/2008 16:31:00]好多人話要掛...但我都冇掛呀! 我放喺蒸架上面"浪"高佢,下面放隻碟得佢滴乾水之嘛! 咪一樣整到~~~~

    回覆刪除
  3. 走入廚房騷擾你???...wow...好多幻想呀...
    [版主回覆09/01/2008 16:06:00]哈哈~ 唔係.....
    只係佢會成日走入來廚房問我: 得未呀? 妳煮 / 做完野未呀???? 幾時搞掂呀???
    又或者突然喺房嗌我,問佢乜事又唔應...死都要我入房搵佢! 入到去可能只係想鍚我一啖或者攬住我一陣唔比我走 + 講吓傻野咁.....(好鬼細路仔!!!)
    咁妳話我點可以專心做 / 煮野??? 平時放工都好d~ 因為佢肚餓要食飯; 但佢一早放就想我陪佢~~~~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...