2008年7月25日星期五

V 之迷迭香檸檬蜜糖燒雞 (V's Roast Chicken with Rosemary, Lemon & Honey)


1. 雞1隻洗淨抹乾水份備用。

2. 醃料: 切碎迷迭香約2湯匙、蒜茸1整個、新鮮檸檬2個切半搾汁 (不要棄掉已搾汁的檸檬殼!!!!!)、蜜糖2湯匙、海鹽、磨碎黑胡椒和橄欖油拌勻。(橄欖油份量略多~ 醃料汁液應為稀的水狀流質!)

3. 將檸檬殼和2條連莖的新鮮迷迭香塞入雞肚內。

4. 將雞置於大盤中,用醃料汁液塗滿整隻雞內外醃數小時。可用湯匙將醃料汁液淋在雞肚內。(如圖)



5. 焗爐預熱190C。

6. 燒雞時間為每kg 烤焗約45分鐘,另加25分鐘。(e.g.若雞重1.5kg,燒既時間為93分鐘~)

7. 醃料汁液有蜜糖,要留時雞皮比較易燒焦~ 烤焗期間,間中要用湯匙將醃料汁液淋在雞上,勿讓雞皮烤乾!!!!!!!

8. 雞熟後取出雞肚內檸檬殼和迷迭香,並倒出雞肚內的汁液 (倒出來keep 住!!!!),用鍚紙包裹整隻雞5至10分鐘,讓內質relax。

9. 迷迭香燒雞肉汁: 將焗盤內燒雞所流出來的汁隔清渣和用湯匙除去油份,盛入鍋中,加入適量清水和新鮮切碎迷迭香煮滾,用雞粉調味,再加入適量sauce thickening granulas 煮至汁稠。(可用生粉代替~)

10. 切開燒雞上碟並淋上燒雞肉汁即成。



6 則留言:

  1. 我好想食呀 ~ 點算好呀 ???
    [版主回覆07/25/2008 21:57:00]妳又整埋一份~ 妳煮野食咁叻,一定難妳唔到!

    回覆刪除
  2. 其實我有焗爐好耐 但無玩過烤雞 因為老公大人唔鍾意食骨 所以......要搵日佢好有興致先好整 如果唔係要我一個人食....你話點算
    [版主回覆07/27/2008 17:48:00]唔鍾意食骨 - 我老公都係!!! 佢食親有骨既雞呀、魚呀.....都會話: 我一定要"發明"一隻雞,煮完之後d骨會自動分解哂!  
    不過老公唔會有骨就唔食! 只會叫我下次可唔可以整冇骨既? (但妳知啦,有好多食物煮時要連骨架嘛!!) 所以果日佢成個雞骨殼拿起來食 - 佢真係好鍾意隻雞先會咁做~~~

    回覆刪除
  3. 哇..好好味咁喎. 等我搵日又試下先.
    早兩日在 電視/ 巴士上的電視見 jamie oliver (唔知有冇串錯) 個焗雞已經好想整. 而家見完你呢個又好想整~~ 好好味咁呀~~
    [版主回覆07/27/2008 17:52:00]快d整啦!
    冇串錯Jamie 個名~ 雖然我都會間中睇吓佢煮野,有可取 + 學習既地方...但我好就唔鍾意佢個格!!! 佢喺香港係咪好紅? 我見壹週寫親佢都話佢"靚仔"......

    回覆刪除
  4. Just a good way to share (from Nigella Lawson).  You can use a zip lock bag (large size for chicken) to help marinate it.......just put all ingredients in the bag and wait for a few hour as you suggested in your receipe  V clean way to marinate ~~ try try ~~
    [版主回覆07/27/2008 19:08:00]thanks for sharing! yes it's a very convenient way to marinate food~ however i dont want to waste a bag! (protect the environment!) plus i dont use my hands to marinate food at all - i just use a spoon to drizzle the marinate ingredients over the food~ it's also a clean and hassle free way to marinate food!  
     

    回覆刪除
  5. wao ~~ but the marinated chicken seems have gone thro finger massage kam wor !!! you are really an expert in marinating using spoon ar ~~~
    [版主回覆07/28/2008 18:01:00]expert in using spoons? very funny way to say it! haha~~~  no i didnt use my hands to marinate the chicken at all! i just mixed the ingredients first, then used a spoon~ that's it!

    回覆刪除
  6. 想問...係吾係就咁放係焗盤到焗就ok...而吾洗串住佢係焗爐中間轉轉吓焗架
    還有..我屋企係啲好普通既焗爐....好似冇烤焗功能喎...咁可吾可以整到你尼款雞呀...
    [版主回覆07/28/2008 21:29:00]咁焗盤上面有冇個架 (銀色果個!),我都放喺銀色架上面,再放上焗盤咋~ 我都冇串住中間轉轉吓依個function......
    我只係用普通"cook"功能,我個焗爐有"grill"功能,不過我唔鍾意用,因為好大煙呀!!!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...