2008年7月8日星期二

Hancock - 街頭超人 (7月5日)


我同老公差唔多個個星期五晚都去睇戲~ 如果果排冇新戲想睇,我地都會去租DVD或者睇吓我地有乜存貨 (買咗但未睇既DVD!)

等咗好耐"Hancock" (街頭超人) 終於都上咗! 不過星期五晚落雨唔想出去~ 所以等到星期六先去睇...... 好耐未試過睇一套戲爆成咁!!! 好多人開咗場之後都仲未搵到位,有好多仲要分開坐~~~ "Hancock"好睇~ 超搞笑!!! 同一般英雄超人戲好唔同! 最重要係有Will Smith~~~




width="425" height="344">




>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

之前一直好少睇Will Smith 既戲~ 一係太細路仔 / 一係唔啱我戲路! 好似"Independence Day" 依d咁既戲真係好垃圾
Thumbs Down
; "Men in Black" 只係一般消閒戲,亦唔可以話有水準
Frown
........但到咗"I, Robot",我就開始留意Will Smith 嘞....覺得佢好有型!
不過 --------- 就算我幾鍾意欣賞一個演員都好,如果戲唔係我鍾意既題材,我都唔會睇! 之後既"The Pursuit of Happyness" 我就唔鍾意嘞 - 我有租DVD 但覺得戲太煽情~ 雖然我唔鍾意套戲,但覺Will Smith 真係演得好! 冇太過火搏可憐 + 懶慘咁.....搏可憐 + 懶慘係套戲本身個故仔!!!!


再之後既"I Am Legend" (魔間傳奇) 就冇得頂!!!!

我一向覺得如果全套戲主要靠哂一個演員,而套戲又好睇既話 - 依個一定係一個非常好既演員!!!!! "The Pursuit of Happyness" (尋找快樂的故事) 兩父子要瞓街 - 我都喊唔出! 但"I Am Legend" 隻狗死時,就又喊又忍咗好耐先收到聲......

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

我+老公係今年1月20日去IMAX 睇"I Am Legend" 既~ (仲有張戲飛!) 唔知果日做乜鬼好遲先去到戲院?? 但我地又好想睇IMAX 既超大銀幕...所以趕頭趕命!!! 去到戲院門口,老公放低我 - 我付責去買戲飛,佢就要去搵位泊車........當我攞住張廿鎊紙跑入戲院,突然比門口既1男1女叫停咗,佢地問我要唔要免費戲飛? 佢地話買咗另外2個朋友戲飛但佢地來唔到,所以將戲飛送比我.......我一睇 - 正係我地唸住睇既"I Am Legend" 5點半!!! 於是我向果對男女道謝就跑去搵老公.........

老公話我知 - IMAX 既戲飛係比一般戲院戲飛貴架!!! 可惜散場時太多人,我又認唔得返果對男女~~~ 唯有喺度再多謝佢地啦! Thank you~~~



6 則留言:

  1. 一月份嘅戲飛尾仲keep 住,真係嚇屎我囉
    [版主回覆07/09/2008 00:08:00]我唔係張張戲飛都keep 架! 只係依 套戲令我唸起果2個好人~~~

    回覆刪除
  2. 偉史密夫~~我見過嘅黑人之中佢都係最靚仔,個樣都幾老實,唔花弗,[乜好似揀女婿咁????] 咁都俾你遇到有人送飛俾你,我覺得真係有人保祐你,福氣福氣~~
    唔知哩套戲香港幾時有得做呢?
    [版主回覆07/09/2008 02:57:00]咁我又唔覺得Will Smith 靚仔...不過佢好有型囉! 同埋佢絕對係一個好actor~~~ (妳死咗條心啦 - 佢有老婆仔女架嘞! )
    我都覺得我地好好彩~ 就算買多咗戲飛都未必咁啱啱好多2張架嘛.......總之我好多謝果對男女!!
    妳講"Hancock"? 香港都好似已經上咗咯喎!!!

    回覆刪除
  3. 你俾我發多陣夢啦, 同埋我係話佢係喺我所見過嘅黑人之中係最靚仔啫,唔係我心目中最靚仔嗰位,佢有老婆仔女我都知,但係我真係唔介意囉......因為我對佢冇非份之想~~
    上咗la咩?冇理由我唔知過噃?佢喺香港都幾受歡迎架,冇見過有宣傳嘅?可能係我太耐冇乜點睇電視嘅關係,等我去租碟舖度睇吓先~~
    靚女~~你諗到點放歌未呀???? 我條頸好長la~~
    [版主回覆07/09/2008 17:33:00]我見今期壹週刊有review 喎,應該上咗喎!
    我話戲院上咗喎..點解妳要去租碟舖?????
    放歌過程太複雜~ 而且我仲未証實得唔得! 所以我開咪先同妳step by step 咁講! (不過我而家唔得閒.....)

    回覆刪除
  4. 我都睇咗Hancock,very good!
    [版主回覆07/09/2008 17:36:00]真係好好笑!
    本來我地想睇"Adulthood"架~ 但唔知點解"Adulthood" 好少場數......?

    回覆刪除
  5. 噢~~"多泥,多泥"我誤會咗你話上咗嘅意思潻,所以先至話去影視店度揾,而家我連雜誌都好少睇,你嗰邊啲香港雜誌都好貴吓,係咪喺網上睇雜誌?
    咁你得閒就call 我又或者msn我啦, 唔該晒你先,教曉我咁多嘢~~
    [版主回覆07/10/2008 07:27:00]唉~ 我為咗唔同香港脫節,所以我個個星期都會買壹週刊 - 承惠£5.50~  我又會上網睇免費明報......蘋果網就睇唔到 - 因為蘋果只限香港地區先係免費~ overseas 要subscribe + 比錢架!

    回覆刪除
  6. 呢套我由頭笑到尾
    http://hk.myblog.yahoo.com/wonka-1971/article?mid=858
    Will另外一套則相反, 睇完好沉重:
    http://hk.myblog.yahoo.com/wonka-1971/article?mid=2884

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...