2008年7月30日星期三

破財

正所謂"無事出街少破財"~ 原來上網都一樣果喎!!! 我一向都有上網買衫既習慣,但最近因為經濟唔好,通街都大減價,所以已經有一排冇上網買過衫~~~~ 尋日上網搵緊對gladiator sandals,不過搵唔到,但就另外買咗d野.......


 好鍾意依條裙呀~~~~~ 

話咗唔再買鞋...但又買咗依對......


仲買咗唔止一對..........!!! 雖然覺得自己真係好冇鬼用......不過見到心頭好,唔買既話又過唔到自己喎! 呵呵~~~~~ 希望d野快d送來啦!!!!!



9 則留言:

  1. Pretty dress.
    [版主回覆07/31/2008 16:53:00]it's love at 1st sight!

    回覆刪除
  2. 唔怕啦,正所謂:千金難買心頭好~
    趁後生又著得好睇,唔好唗料
    [版主回覆07/31/2008 16:55:00]尋日已經寄咗~ 應該今日晏d或者聽日會收到! 好心急啊~~~~

    回覆刪除
  3. 你已經好幸運咁點中嘞,快啲入嚟玩吓啦!!
    http://hk.myblog.yahoo.com/nobody-knowme/article?mid=272
    [版主回覆07/31/2008 16:59:00]我已經入過去嘞! 不過唔好意思......我係完全唔玩所有連鎖野既! 我收到所有連鎖email + sms...我一律唔回~ (我老公都係咁!) 因為我地好憎個個連鎖野尾尾都講明要你點點點...如果你唔做又點點點......最憎!!!
    so sorry~~~~

    回覆刪除
  4. 唔緊要 ,大家成年人都明白,遊戲嘅嘢鍾意先至玩,唔鍾意就唔會玩,我以前都完全唔會玩嘅,不過覺得哩個幾有趣唔係齋俾人問,自己都可以問吓咪玩吓囉, 嗰啲規距我就不嬲都唔理,之前仲有啲無聊人留埋啲好恐佈嘅鬼故留言,又話唔傳嘅話就會全家會輪住遇到意外死,俾我剷到佢上天花板,佢留到邊我鬧到邊!
    玩還玩,大家都開心嘅先至係玩,咒人死全家就唔係玩!
    [版主回覆07/31/2008 20:20:00]係嘞~ 我就最憎果d話妳唔做乜乜乜,就死得好慘or 有不幸事發生果隻!!! 最最討厭!!!!
    P.S. 喂~ 我地搵日開咪吖? 好耐冇開過~ 不過我最近唔得閒住...得閒時話妳知!

    回覆刪除
  5. 咪就係囉,我睇嗰陣仲係三更半夜,連我哩個成日睇恐佈片又睇鬼故嘅人都好鬼驚,唔係講笑,我真係嚇到心跳加速,要過咗一陣先至平復到 平心而論,如果只係講嗰個鬼故就都幾好嘅,因為夠晒驚嚇, 搞到有啲網友入嚟睇咗我嘅嘢都唔夠膽留言~~
    乜咁啱嘅??我哩幾日都諗住問你幾時得閒開咪,因為好耐冇聽個你把聲, 不過我自己又係哩幾日都唔得閒住,要多幾日先,所以就冇問,如果問咗你ok嘅,反而我唔得閒就唔係幾好啦!
     
    [版主回覆07/31/2008 20:39:00]我感覺上好似比人威脅咁囉~ 要點點點,如果唔係會乜乜乜.....我死都唔玩你吹得我脹咩? 睇吓我係咪真係會乜乜乜~~~~~ 所以為咗公平起見,邊個send 比我,我都一律唔玩!
    咁我得閒時就on Skype 囉! 妳得閒時又on...咁見到大家都on 就開得咪啦!

    回覆刪除
  6. 好好好~~就咁話啦,靚女!

    回覆刪除
  7. 條裙好靚喎!
    唉.............<鞋>你上次唔係話唔再買嘅咩
    [版主回覆08/01/2008 17:25:00]order 尋日到咗嘞! 條裙真係好靚呀~~~~ 仲係100%絲來架!!!
    至於鞋......我都知我冇乜自制力!!!

    回覆刪除
  8. shopaholic! haha! Did your husband say anything about your shopping? i bet he loves u too much la. I think the dress will look very nice on u cos u're so slim! It rains very often in UK right? I hate it when it rains cos i can't wear most of my nicer shoes.
    [版主回覆05/10/2009 01:57:00]fortunately he never says anything apart from "they're very nice~"abt my shopping!
     
    it's a bit hard for my to shop at the high street, since im so small and lots of high street shops use vanity sizing....  that why sometimes i shop from online shops~
     
    yes it rains very often in UK! even during summer!
     
     

    回覆刪除
  9. Do u use your own allowance when you buy things for yourself? But i don't think your husband will be calculative at all when it comes to you! Ya i agree that UK sizes are all rather big. Even the smallest size will be too big for u. You look more like a size 6 than 8 to me and UK don't really have size 6. But online shopping is really bad cos sometimes we don't realise how much (& fast) we buy!
    [版主回覆05/13/2009 06:29:00]i dont really have "allowance"~ my husband gives me money every month and i can use it for whatever i want; also he pays my 2 credit cards every month
     
    yes most shops have size 6, just not much stock! i can be both size 6 or size 8~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...