2008年7月22日星期二

女校生怪談

九龍塘有一間band 1女子中學 (係邊間唔洗講嘞啩!),我就係喺果度渡過咗我既中學生涯...至F4就來鬼咗英國嘞!

先略略講解一下當時校舍既地形...
學校其實係位於小斜路之上,
所以隔離既火車站比校舍低咗落去。
(講到咁白,真係唔洗講邊間嘞啩!!?)

當時校舍連埋天台總共有6層,
學校入口 - 即有操場 + 禮堂果層係第三層~ 操場+ 禮堂以上 + 以下又各有兩層~
不過我地會稱操場(入口)果層為"地下";
上面兩層為"1樓" + "2樓" - 全部都係課室;
下面兩層為"地下室"~



因為學校位於較高處,
所以下面果兩層其實唔係真正既地下室!
兩層所謂"地下室",其實都係由一排過既課室,

課室外係一條又長又窄既走廊通道組成。
雖然唔係真正地下室,但由於長期被大量樹木包圍,
所以冇乜光線,就算平日有燈,都有陰森既感覺!
冇燈時仲嚇鬼!!!

第一層"地下室"除咗有課室,仲有小食部 + 老師飯堂;
而最底果層就有音樂室、家政室、地理室...(其他唔係好記得!!) 依咋最底層課室既窗外就係火車站嘞~~~~
(校舍已經改建咗好鬼多年,唔知而家仲係唔係咁既間格......)


我F2果年既夏天,
我幾個同班同學就喺班會度講咗以下既經歷..........

當日下午最後一課係美術課,課題係素描,
大家都好興奮 - 因為老師講解完之後,
可以係校舍內自由走動搵景~~~
好似我依d咁既懶人就可以承機偷懶!!!
anyway 美術課完咗之後,係班會時間,
但當日班會有別於一般正常班會~
班主任冇依當日題目主持班會,
反而一開波就同我地講: 世界上係有好多唔可以解釋既事...但主會保守我地......
(咁上下啦~ 班主任係基督徒...)
跟住就叫咗其中一個同學出去開始講佢上美術課時既經歷......


話說依個位同學 (我仲記得佢個名! 但依度就稱佢為"G"啦~)
G上美術課時,同其他2位同學喺"地下室"最底層處搵景素描。當G到達最底層時,離遠望見走廊盡頭既音樂室,
透過門上既玻璃,見到裡面有人!
G當時好奇怪~ 因為:
(1) 音樂室冇開燈,即係裡面根本冇課;
(2) 當時我地學校來講,未經許可擅自走入任何課室係死罪來! 就算A班人去搵B班人都唔可以進入B班課室;
(3) 所有特別課室e.g. 音樂室美術室...依d咁既地方,只有任教老師先有鎖匙,平時冇課既話,門一定上鎖.....


G於是話比同行既2位同學 - 音樂室裡面有人~
而其他2位同學都証實,話當佢地望過去時,
見到音樂室裡面有個同我地一同樣 - 著住校服既女仔行過!
於是佢地行去音樂室睇吓乜事 - 去到門口由玻璃望入去,
但音樂室內空無一人!
佢地嘗試開音樂室既門,門亦上咗鎖打唔開......


當日佢地究竟遇到乜野...情況係點......
基本上除咗佢地3個之外,其他人完全唔知!
我曾經都有過疑問 - 會唔會只係風吹既樹影?
但如果樹影,應該冇理由3個都睇到"對方"著住校服喎......
(我地校服顏色好鮮艷呢!)


最重要係 - G + 另外2個同學都係出名品學兼優 + 老師鍚到燶果隻~ 而且佢地全部係基督徒!
佢地根本唔需要作個咁既故仔來引人注意~~~
(我唔記得另外2個係邊個~ 因為當時係由G一個人企出來講既!) 而且我都睇得出當時佢地好驚~ 尤其係G!


之後有一段日子,全校所有音樂課改咗去禮堂上課......
過咗一排,又正常地去返音樂室!
而學校亦一直冇同過我地解釋原因~~~
所以我唔知同依件事有冇關係........


咁究竟係唔係呢????

14 則留言:

  1. 你可唔可以講第二 d  嘢呀!!!!!!我  e  度好荒蕪,唔係好多人㗎,,死喇,今晚點瞓呀???最衰自己,夜嘛嘛咪走去瞓囉,係要揾下你先安樂,e 搪真係捉蟲入 pat pat 勒
    [版主回覆07/23/2008 15:31:00]咁你日頭先入來嘛!
    我仲有好多貨呀!!! 哇哈哈哈哈~~~~

    回覆刪除
  2. 係唔係九龍真光中學?
    [版主回覆07/23/2008 15:28:00](Empty)

    回覆刪除
  3. 我以前讀大坑道的香港真光中學架~
    [版主回覆07/24/2008 15:20:00]原來大家都係真光女兒~~
    咁妳而家食飯時仲有冇唱"謝飯歌"呀??

    回覆刪除
  4. 而家係12 :21 noon,唔係午夜,你起咗身未呀?????????
    [版主回覆07/24/2008 15:22:00]erm...........
    其實加拿大快 / 慢過英國幾多粒鐘呢?

    回覆刪除
  5. 現在香港時間係凌晨四時三十分, 半夜三更睇哩啲嘢簡真係.....過癮又變態~~
    [版主回覆07/24/2008 15:23:00]哇~ 妳咁鬼夜仲唔瞓既?

    回覆刪除
  6. 九龍真光中學唔係喺Waterloo Road gei mei.......家係嗰間係小學呀 ??

    回覆刪除
  7. 九龍真光中學唔係喺Waterloo Road gei mei.......家係嗰間係小學呀 ??
    [版主回覆07/24/2008 17:44:00]窩打老道果間係小學部來架! 好似話會收男生既.....

    回覆刪除
  8. 緊係無啦
    我只係記得< 爾乃世之光>
    [版主回覆07/24/2008 19:45:00]一唸起"謝飯歌"我就想噴飯!!!!  
    話時話~ 我連校歌都已經完全唔記得! 係唯獨"謝飯歌"仍然好清楚!!!!

    回覆刪除
  9. Did you ask your friend G + 2 others schoolmate later on? 
    [版主回覆07/24/2008 21:23:00]No ah~ cos they were all teacher's pets + we weren't close friends~~~~

    回覆刪除
  10. 我咩都唔記得!
    只記我高form有好多tb同埋條經典旗袍
    [版主回覆07/25/2008 22:21:00]仲有果兩條死人孖辮呢!!! 最鬼憎~~~~
    果咋咁既TB - 自以為自己真係好有型咁款,真係作嘔!!!! 拆穿佢 - 睇死佢地自己知自己事...自知做唔到靚女就標奇立異!!

    回覆刪除
  11. 九龍真光中學.......................你知唔知人地點樣叫真光d 學生呀>>>> 我唔敢講,驚比人 ...................................我係 ............ ,你我原來係同一樣嘢
    [版主回覆07/25/2008 22:22:00]你估我知唔知呢?
    你覺得我點解當初唔開名呢?

    回覆刪除
  12. 哈哈~係呀係呀,標奇立異呀!
    我嗰間呀,由奇是籃球校隊嗰班,當正自己係famous star!
    [版主回覆07/27/2008 18:00:00]我果間呢~ 同我同級唔同班有個TB個名最尾個字係"明",佢就索性叫自己做"明仔"! 有乜話劇有男人角色一定搵佢做~ 當正自己係周潤發咁款!!! 講真如果係女人角色都唔洗搵佢做啦....
    除咗TB...我果間仲有乾濕電! 我完全睇唔出讀女校依個point 有乜好處.........

    回覆刪除
  13. Oh V....i was in KTLMS too...i only studied there for 2 yrs then came 2 uk....i didn't like it...but i m so glad dat we were in the same college!!....maybe u knew my cousin....she is lots older than me n she was studyin' there as well!!
    [版主回覆10/09/2009 21:22:00]such a small world!  i studied there until F4~ then i came over to the UK.
     
    who's your cousin then?
     
     

    回覆刪除
  14. her name is  吳佩晶...i m not sure if the last word is correct or not....wow V...this is such a small world!!....i hv only found out ur blog not even a week n became ur fan...n now i realise dat u r actually my "older sister" lei...hehe....i was in the green house "polite"...which one were u in?? 
    [版主回覆10/09/2009 21:53:00]sorry~ i dont recall anyone called 吳佩晶! maybe your cousin and i werent in the same year, or maybe she was in a different class.......
     
    wow it was really a long time ago, i really dont remember what house i was in!  to be honest i barely remember anything abt KTL, cos i didnt like it either!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...